tatlımı tatlı, şirinmi şirin tombişlik had safhada... bir sokak kedisi seversin ya bazen...
minik bir kaç aylık belki muhtemelen sonbahar meyvesi, ama besili...
gören sever senin gibi sevdikçe beslerler, besledikçe severler...
sevilmek için yaratılmış sanki gören sevsin sevsin sevsin durmaksızın..
herşey yolundadır o anlarda sen seversin o mutlu sen gülersin o mırıldanmada. anlamsız gerisi hayat sanki bu derken... ya diğerleri der içinden bir ses. ya diğerleri... onlarda kedi değilmi onları neden sevmiyorsun belki kör topal yada sıradan sevimli değiller ama sonuçta hepsi aynı varlık değilmi...
hayat hakeza aha güzellik herşey. aşk masumca bir kılıf, sevgi masumca bir maske. kılıfın içinde şüpheli paket maskenin ardı alacakaranlık...
kısa kesmeli lafı getirmeli güzellikmiş herşey demeye.. güzele bakılır iç çekilir.. güzele gülümsenir ümitlenilir.. güzele aşık olunur dellenilir.. hertürlü gideri var sevilir işte...
belki farkında değildir güzel, güzel olmanın. belki der içinden benmi istedim sanki böyle olmayı. belkide haklı,onun suçu değil diğerlerine göre farkı. belki belki belki.. ama bir yerlerde bir yanlışlık var sanki. diyordu diğer sıradan kedi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta kalemi yüreği ayakta alkışlıyorum
Saygılar selamlar