Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
14 Ocak 2010 Perşembe 13:03:08
ÇOK GÜZEL ANLATIMDI...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...MEKANI CENNET OLSUN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
14 Ocak 2010 Perşembe 13:00:51
TÜRKÜ TADINDA DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Utanır, @akturk_emin
14.1.2010 11:02:03
RABATLI
@rabatli
14 Ocak 2010 Perşembe 12:59:43
Kadınlığım darmadağın...

BEN YOKUM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Adam, @CigdemGüner
14.1.2010 10:35:57
RABATLI
@rabatli
14 Ocak 2010 Perşembe 12:58:26
ÖZLEMDİ DİZELER...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Seni geri istiyorum, @tugce_zp
14.1.2010 11:54:20
RABATLI
@rabatli
14 Ocak 2010 Perşembe 12:56:05
SEN OLACAKSIN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
14 Ocak 2010 Perşembe 00:42:46
HEP GÜZELLİKLERİ BULMAK SAYFANIZDA...GÜZEL SEVGİLERİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
14 Ocak 2010 Perşembe 00:40:51
HEP ANAM DERİZ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
14 Ocak 2010 Perşembe 00:37:58
Her bekleyiş çilemi iplik iplik örüyor
Beynimde kaldı izin, hayalini kuruyor
Hayat harcadı beni, dizlerimi yoruyor
Şu kapımın önünden bir gün geçsen diyorum..........Rabatlı

Çok hoş yürek dizeleri idi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık.



...

Diyorum, @Fatma Biber
14.1.2010 00:03:28
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 23:27:42
SEVDA OLSUN...
SEVDA OLSUN...
DOLUSUNDAN....

Yürek dizelerinizi kutlarım...Yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Afilli sevda....., @Lisanî Hülya
13.1.2010 22:20:03
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 23:23:57
AMA...
AMA...
YOKSUN....EN GÜZEL SEVDALARDA UYANMAK ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Bize göre değil, @Ebru Ünal
13.1.2010 22:38:06
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 23:22:28

bardaktan boşanırcasına yağsam saçlarına
bakarsın sıcağınla buharlaşırım...
öyle çok senleşmişim ki,
gözlerinde eriyen yağmur damlasıyım...
gülümsediğim her bulut
çağırıyor beni...
boşver !
bana gökyüzünü değil
sana varacak yolları göster.....

RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 21:15:01

İster hoş karşıla ister kovala,
İster gül sevin sen istersen ağla,
İster al sev beni, istersen bağla.
Sabaha ordayım haberin olsun...



GÜZEL BİR HASRET ŞİİRİ İDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 21:12:51

ben..bir sevdamın kavgasındayım
birde dularımın kaygısında
sen bilsen de bilmesende farketmez
kapatıyorum penceremi perdemi aydınlığına
gülüşlerinde saklı kalsın güneşim
taki sen dönene kadar

ÖZLEMLERİN VE YALNIZLIKLARIN SONA ERMESİ ADINA.....

Sen yokken bitanem, @ay/su
13.1.2010 21:04:39
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 20:48:03
YETER Kİ İSTE...NE HOŞ BİR ANLATIM OLMUŞ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 20:46:36

Gözlerimde hayalini,
Yüreğimde seni,
Nefesimde nefesini saklar gibi sakladım


SEVDA DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 20:44:59

Mutluluk rüzgârları gezerdi saçlarında,
Papatyalı elbisesini kıskanırdı çiçekler.
Çimenlerin kokusu duyulurdu adımlarında,
Gamzesinde saklanırdı tüm sevinçler.


GÜZEL SEVİLERLE UYANMAK SABAHLARI...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Masal ve sevda, @sahranur
13.1.2010 18:59:09
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 20:43:43
Sevginizi, yalnız sevginizi arıyorum!

BİR AVUÇ SEVGİ...NE GÜZEL GİDER BAZEN...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 20:40:59
Ben seni yasaklarla sevdim,senden habersiz.
Beni sahiplenmeni,varlığımı hissetmeni sevdim.


EN GÜZEL SEVİLERE...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ben seni sevdim, @yağmur sevgi
13.1.2010 20:02:40
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 20:39:32
ULAŞAMADIM...
HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sen ve şehir, @kırmızıkurbağa
13.1.2010 20:24:49
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 20:37:57

Şu akan su ,toprak ,jandarma kanun
Bu köyde ne varsa hepsi mi onun
Öyle ise ,bu dünyada ağanın ,
Olmadığı bir yer bulsan olmaz mı

Çok güzel anlatımdı...Yüreğe sağlık...RABATLI
Olmaz mı ???, @melahat çetinkaya
13.1.2010 20:31:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.326
Şiir Okunma
2.413.188
Yazı Okunma
23.152
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL