Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 19:57:16
şarkı tadındaki dizelerinizi kutluyorum...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Hasret vurduğu zaman, @A.yıldız
11.1.2010 19:20:47
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 11:33:25
Dertten derde salsa da uzadı yollarımız
Ahım sana kalsa da yalnızdı kollarımız
Ah vefasız sevgili ah kokun bana sinmişti

''Ayrılık vurdu yüze
Gülmedi yüzümüze
Bu feleğe neyleyem
Suç etti bizi bize''......Rabatlı

HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞL...

RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 11:30:09
HER ŞEYE RAĞMEN...EVET...HOŞ SEVİ DİZELERİ İDİ YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Seviyorum seni, @nurten oğuz
11.1.2010 11:00:39
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 11:28:58

İlk bahar çiçekleri açarken gamzelerinden ,
Riyakar sevgilerde yitirmiş kendini zaman ,
Samimi bir tebessümdür aradığın huzur ,
Anlatılmaz bir duygu benliğini kaplar .
Nasıl doğarsa güneş bulutların arasından,
Aydınlanır gül yüzün, gönlümüze g...

RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 11:27:30
AYNEN DDOĞRU...ANLAMLI DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 11:26:16
GİTME SAKIN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Marianna, @Müfide Decdeli
11.1.2010 11:24:14
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 11:16:55

Bu aşk bir rüya imiş, uyandığım sabahta;
Duyarsın bir feryadı, arşa yükselen ahta..
Duaya açılırken ellerin bir dergâhta,
Aşk oyunu kumarmış, olamadım hünerli..

..YİNE ÖZLEM, YİNE HÜZÜN...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...HOŞ DİZELERDİ...RABATLI
.....s i t e m....., @vuslat05
11.1.2010 01:21:48
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 10:51:04

her pişmanlık ayrı bir heder oldu gönlüme
dert biriken bende yaklaştı binlere
şimdi hüzzam şarkısı çalınsada sessizce
ben ayrılık türkülerini doladım dilime

YİNE HÜZÜNE YATMIŞ GECE...ALACA KARANLIKLARA SIĞINMIŞ SEVGİLER...BU DEBDEBE İÇİNDEN Ç...

Gölgelenmiş umutlar, @ay/su
11.1.2010 01:37:47
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 10:47:59
SİTEMDİ DİZELER ASLINDA...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Bitmesin yollar, @aslı nur
11.1.2010 08:50:36
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 08:15:14
İSTANBUL GİBİ OLAMADIN

NE GÜZEL BİR ANLATIM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 08:13:31
Sen bilirdim ki
Tanrı’nın bile sevdiği kuldun.
Sıcak yatağında baharlar bulurdun.
Lanetlenmişliğe, lanetler okurdum.
Hayatın tam ortasında durup
çocukluğumu alnından vururdum.
Suskun kalırdım.
Yutkunurdum.

HÜZÜN OLSA DA DİZELER... GÜZ...

Suskun kalırdım, @çigdem
11.1.2010 02:53:26
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 08:00:09

Allah`ıma şükür aşkınla nihat
Cehaletle eyler kendince cihat
Gönlünde sen varken rahattır rahat
Göz`ündeki yaş`ta ilham ne mümkün

SENSİZ OLMAAAZ...DER GİBİ..YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Ne mümkün, @Nihat YURT
11.1.2010 04:15:25
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 07:58:35
Alnın açık yüzün pak
Budur güzel yaşamak .
Hayat senin servetin
Değerini bilesin.

EVET GERÇEK BİR NASİHATTİ...DEĞERİNİ BİLMELİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 07:57:11
BÜYÜK BİR SİTEMDİ DİZELER...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gittiğin o yerde kal..., @aysıla
11.1.2010 04:30:40
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 07:54:53
zamana,hayata, güzelliklere, hüzünlere,sevgilere dizeler yazabilmek....
mutlaka tamamlanacaktır bu dizeler...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 01:06:11
ÇOK HOŞ YÜREK DİZELERİ ...YAZAN VE YORUMLAYAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
61, @Hasan Dag
11.1.2010 00:52:25
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 01:04:47
aynen doğru dost...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Nadide parça, @elveren
11.1.2010 00:55:15
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 00:50:24
EN GÜZEL GÜLÜCÜKLER OLUŞUR YÜZLERDE...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Sevdim seni işte-14-, @Gurbet 35
11.1.2010 00:43:59
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 00:49:06
YİTİK KALMIŞIM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Yürüdüm, @nisan_27
11.1.2010 00:43:47
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 00:44:49
TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
Çek deli gönül, @abdulhadi bay
11.1.2010 00:38:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.337
Şiir Okunma
2.413.337
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL