Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
9 Ocak 2010 Cumartesi 21:28:09
BİR GÜN MUTLAKA O SİYAH BEYAZ RESİM RENKLENECEKTİR...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Ocak 2010 Cumartesi 21:26:59
Üzülme inan yalnız değilsin
Sağında solunda meleklerlesin


evet yalnız değilsiniz...yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
Dost bildiklerin, @Elif Naz Esen
9.1.2010 21:15:39
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 22:44:11
yürek dizelerinizi kutlarım...hoştu...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 22:40:05
Özlemin ne oldugunu
Bir sen gidince anladim
Bilki senin yoklugunu
Cekemem,sana doymadim

AYNEN DOĞRU..YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Neyin ne oldugunu, @Talat Özgen
8.1.2010 22:05:23
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 22:38:41
Boynumuzda amerikan ipi

''CEBİNDE YOK GECELİK, KALBİNE GECER HOCALIK'' Biz özümüze önem vermeliyiz...hoş dizelerdi...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 22:35:33
Ne hayatı tattık,ne de alıştık

hayat yine de güzel...mutlaka o güzelliklerden tadılacaktır...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Altın kafes, @barış altunal
8.1.2010 21:56:48
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 21:45:17
yine yürek dizeleri idi ve hoştu...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...rabatlı
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 21:24:15
AYNEN DOĞRU....ANLAYANA...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 21:22:53
GELECEKLERİ GÜZEL OLSUN...YAZAN YÜREK VAR OLSUN...RABATLI
Yavrum, @hayatyuva
8.1.2010 19:58:16
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 21:21:04

Aldanma altın kaplı dünyanın işvelerine,
Bir bakmışsın beyaz bir kefen kalmış geriye...

DOĞRU VE ANLAMLI DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ömür bestesi, @sahranur
8.1.2010 20:05:19
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 21:19:59
VE BEN SENSİZLİPİNDE KAYBOLDUM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kayboldum, @Canan Başak Türk
8.1.2010 20:05:47
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 21:18:47

söyle bitanem
kaç rengi var o gözlerinin
baktıkca her seferinde
derinlerinde bir bir yiterim sebebsiz


SEN HİÇ GİTMEDİN...ÇOK GÜZEL GÖNÜL DİZELERİ İDİ YİNE YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ben hiç yitmedim, @ay/su
8.1.2010 20:36:53
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 21:16:02
ADAM GİBİ ADAM BULMAK BİRAZ ZOR GİBİ... AMA ...MUTLAKA VARDIR...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Adam gibi adam, @Hanımağa34
8.1.2010 21:01:27
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:58:02
NELER ÇEKTİK BİZ...NELER GÖRDÜK...HOŞ DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:48:50
güzel dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
Rüya, @kafiye
8.1.2010 16:32:28
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:47:48
okurken haz aldığım dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...rabatlı
Bir ikindi vakti, @semihcik
8.1.2010 16:39:16
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:43:01
YÜREK DİZELERİ İDİ ...HOŞTU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Elveda, @sevebilsem
8.1.2010 13:17:20
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:39:26
HER ŞEY SEN KOKAR...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:36:43

Olmayınca yanımda, sûkûn bulurmu bu can?
Yüreğim yanıyorken lâv olmuş her yanım kan
Keşkeler değil, yaptıklarındır beni yıkan,
Yandı gönül âh’ından, bir güzel muradından

BULMAZ.....
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ..YAZAN YÜREĞE SAĞLIK......

RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:34:43
Onlar istemese de, divanlar kurulacak,

MUTLAKA DİVAN KURULACAKTIR...ANLAMLI VE GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.333
Şiir Okunma
2.413.268
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL