Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:12:15

Ne analar ağlasın, ne yürekler dağlansın
Bu vatan hepimizin, sevgi barış sağlansın
Kara yazma değil de, al eşarplar bağlansın
Umudu yok edeni, urgana dizmek gerek
__Bu vatanı bölenin, kabrini kazmak gerek


KUTLUYORUM ANLAMLI DİZELERİNİZİ......

RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:11:03

Gelin mi demeli üç güzeline?
Direnir kışına, akan seline
Şöyle bir uzaktan baktım haline
Hak’tan iltimaslı ele benzersin

DEĞERİNİ BİLMELİ ÖYLE YERLERİN...RANTÇILARIN ELİNE GEÇMEMELİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kapadokya, @Zübeyde Gökbulut
13.1.2010 00:02:32
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:09:30
BEN ŞİİRİM- ŞİİR BEN...

Ayrılmaz iki anlam...hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Dualarım, @aşiyan052
13.1.2010 00:01:04
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:08:12
Doğru dizelerdi...Okurken haz aldığım...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
12 Ocak 2010 Salı 23:59:08
BİR YAĞMUR ALTINDAYDI DİZELER...ISLANDIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Yağar mısın, @berna35
12.1.2010 23:20:20
RABATLI
@rabatli
12 Ocak 2010 Salı 23:57:10
SEN OL YETER Kİ..DER GİBİ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLAARIM...RABATLI
Ömre hayalin yeter, @berna-y
12.1.2010 21:37:43
RABATLI
@rabatli
12 Ocak 2010 Salı 23:55:54
yanında olmam yeterli tutarken ellerini, dizinin dibinde solurken naif sevgini.


Çok hoş yürek dizeleri idi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Senden öğrendim, @Hacer KOZANLI
12.1.2010 21:47:08
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:37:50
GÜZEL YARINLARA UYANMAK ADINA...HOŞTU...RABATLI
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:36:50

ben şimdi içimdeki o denizde
o koca okyanusta boğuldum
ben şimdi kendi çaresizliğimde
YOK OLDUM


BİR ÖZELEŞTİRİ İDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Yok oluşum :(((, @duacı
11.1.2010 23:14:21
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:35:33
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ebedi yorgunluğum, @canan kız
11.1.2010 23:21:59
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:34:24
Gözyaşıyla yaşıyorum
....Mutluluğu bana armağan edersen
.....Bugün sende ölmeyi diliyorum...


HOŞ BİR PAYLAŞIMDI...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:30:13
GEÇ OLMADAN...YAŞAMAK HAYATIN GÜZELLİKLERİNİ GEREĞİNCE...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Geç olacak ..., @berfin halat
11.1.2010 20:37:47
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:29:11
YÜREK DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Aşka sundum, @orsulay
11.1.2010 20:33:19
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:28:04
GÖNÜL DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Yıldız..., @maviii-
11.1.2010 20:15:11
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:27:04
ZOR GİBİ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Vazgeçmek istiyorum ..., @yelda85
11.1.2010 20:11:50
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:26:04
ÇÖZÜLMEYEN BİR ANDIR AŞK...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:23:51
Laleler kıyamda, gül boyun eğdi.
Bir tek selamına baş göğe değdi,
Beklediğim vuslat özlemden yeğdi,
Bu gece dem vakti, ağlayacağım.


OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Dem vakti, @Rabia BARIŞ
11.1.2010 18:11:12
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:21:41
GEÇ OLMASA BARİ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Anlayacaksın, @yakamozz29
11.1.2010 16:59:44
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 23:20:09
Uzak bir iklimin, ılık sıcağındayım.


NE GÜZEL DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sana uyanıyorum, @leydican
11.1.2010 02:07:42
RABATLI
@rabatli
11 Ocak 2010 Pazartesi 22:54:44
güzel dizelerdi...yüreğe sağlık...RABATLI
Yok, @ayazgülleri
11.1.2010 22:46:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.424
Şiir Okunma
2.413.751
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL