Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 16:53:11
HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 16:51:52
YÜREK DİZELERİ VE HOŞ...YÜREK SUSMASIN...RABATLI
Bireyim, @exani
13.1.2010 16:26:04
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 16:49:46
Çok anlamlı dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 16:48:28
Bizde kelâm namus, sonuna kadar

aynen doğru...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Sonuna kadar, @cemil
13.1.2010 16:43:14
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 16:21:31
en güzel yarınlarda uyanmak üzere...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:44:21

Ömürleri kısadır doğanın ellerinde,
dalgalanırlar al bayrak gibi.
Mahzun bir gelin gözbebeğimden öper gibi.
Kırların nazlı titreyişi gelincikler.

çok güzel, çok nazlı çiçeklerdir GELİNCİKLER...Kıyamaz insan dokunmaya...hoş dizelerdi...yüreğe ...

Gelincikler, @hayatgülbahçesi
12.1.2010 22:00:25
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:19:53

sensin
gönlümün teğet geçmeyi bilmediği çizgim
dizgim her matabaa(m)da

SENSİN HER ŞEY...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sensin gerçek sevdam, @meselci
13.1.2010 14:26:37
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:18:47

Bir tek gülüşün kaldı bana yadigar,
Bir de hayalin, penceremin önünde...

Dalmak hayallere...Olsun bazen o hayaller bile güzel...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:17:22
ŞARKI TADINDA DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:10:10
İnsan bazen kaybolmalı.


AYN EN DOĞRU...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:08:44
GÖZLERE NE YAZILSA AZ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:07:40
DUYGU DUYGU DAMLAMIŞ DİZELER SAYFAYA...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Duygular makasta, @nilkurt
13.1.2010 02:03:28
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:06:20

uzun uzun düşünme
bütün mumlarını söndür hayatın
dağların eteklerin de kardelen ol
kırmızı bir ruj gibi sevgilinin dudağın da
kalbinin tam ortasında kırmızı bir alev ol....


YÜREK DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Unutulmaz elmam, @Aşkın ce hali
13.1.2010 03:25:41
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:04:29
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...O HEP VARDIR....VAR OLACAKTIR...RABATLI
Allah!!, @Yeganem
13.1.2010 07:43:21
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:03:20
YALNIZLIKLARIN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Pişmanlık, @aslı nur
13.1.2010 08:14:34
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:01:45

Mazinin kolları yakanızda kalacak
Nankörlüğün bedeli esaslı olacak
Aslını inkâr eden haramzadesiniz
Sen bittin, benim için sen bittin yoz aşkım.

GÜZEL BİR YOL VERMEYDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Yoz aşkım, @Selim Temiz
13.1.2010 08:33:17
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 15:00:13
……Duygu bende kutsaldır, hayalimi öldürme

ANLATILACAK OLAN ANLATILMIŞTIR...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Ültimatom, @Şefika TÜRK
13.1.2010 08:58:05
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:58:41
yine güzel anlatım...
yine güzel dizeler...
Yazan yürek dert ve kasavet görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:57:37
Gerçeksin
Güneş kadar, su kadar

Güzelsin
Güneşli bir günde
Suya girmek kadar…


sen her şeysin...düşünemediğim kadar...hoş dizelerdi...Rabatlı
Gerçek ve güzel, @CigdemGüner
13.1.2010 10:20:34
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:56:35
Bu vatanın bağımsızlığı ve korunması için savaşanlara ve şehit düşenlere selam olsun...Yazan yürek var olsun...Rabatlı
Ağlama anam!, @Fatma Alageyik
13.1.2010 09:32:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.339
Şiir Okunma
2.413.337
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL