Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:55:10
Seni anımsamamak elde değilki,
Akıldan üstünsün olansın tilki,
Yaktırdın kendini içtirdin ilki,
Vucuda giripte yaktın çıramı.


yine yürekten dökülen dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:53:55
Seviyorum ben bu Şehiri


Her şeye rağmen...Güzel dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:52:27
evet ne denebilir bilmem...ama bir yerlerden mutlaka duyuyordur...Düşünen yüreğe sağlık...Sabır diliyorum..Mekanı Cennet olsun...Yazan yürek var olsun...Rabatlı
Yaş 26, @AYTEN UÇAR
13.1.2010 11:37:38
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:45:39
UMUTLARIN YİTMEMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Hayat, @hayatyuva
13.1.2010 12:01:51
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:44:11
Sevgimin kanatlarını, çığlık çığlığa çırpın!

ÖZLEM VE HASRETLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:40:34
NE DENEBİLİR Kİ...MUTLAKA BİR YERLERDEN DUYMUŞTUR- HİSSETMİŞTİR...BU ÖZLEM VE SEVİ DİZELERİNİ...MEKANI CENNET OLSUN...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK VAR OLSUN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:37:34

Apansız dalıverdin gönül kapımı çalmadan,
Bu aşk senin ateşler yaktı gönlümde,
Her yangın öncekinden harlı ve daha gür,
Geldiğin gibi çekip gitme pervasızca,
Ardında bıraktığı enkazı görmeli bahar gözlerin….


HOŞ ANLATIMDI...SEVDA OLU...

Apansız geldin, @necirvan-1
13.1.2010 12:28:52
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:34:33
Derdim kursak boyu
Yüreğim dolu
Gönlüm duyarlı
Beni anla ben benden dumanlı

OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:32:10
Yanıksı sevdaların türküsünde sen varsın
Bağrı yanmış toprağı bereketle sularsın
Secdededir hep alnın hep mi namaz kılarsın?

Yakışır mı sana hiç Rabbine baş kaldırmak ?
Aşk oduyla pişte gel hey gidi kızılırmak

AH KIZILIRMAK...DERTLERİ DÖKEB...

Kızılırmak, @fatma.naz
13.1.2010 13:29:51
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:30:39
TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Döndürdü, @berhudar
13.1.2010 14:16:18
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 14:29:30
şimdi söndürerek kandilleri birer birer
ıslanırken yağmurunda
geçip şarabi bir akşamın içinden
geceyi unutacağım

KAYBOLMAK GECENİN SIRRINDA...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gecenin kandili, @estikce
13.1.2010 14:20:04
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 01:43:04
yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Anlamlı dizelerdi...RABATLI
Giderim, @yudumyunus
13.1.2010 01:29:04
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 01:26:37
Sevgi emek
Emek ter
Ne ekersen o biter

Kin ve nefret
Sevgide biter

YÜREK DİZELERİ İDİ GERÇEKLERİ AÇIKLAYAN...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sevgi bitir, @Onur BİLGE
13.1.2010 01:14:45
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 01:02:09

Aç kapını!
Sana sevgiyi getirdim.
Bir anda kendini kaptırıvereceğin,
Bir alev gibi ısınıp da yanıvereceğin,
Kül olup da yitivereceğin,
Sevgiyi getirdim sana.

NE HOŞ YÜREK DİZELERİ...İÇTEN YÜREKTEN...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Aç kapını, @ayşe çetiner
13.1.2010 00:56:19
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 01:01:05
DEĞİŞİK ANLATIMDI...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:50:39
Bak…
Bak kahır yara oldu,
İrin akıyor kanımdan
‘’ Bir tek, bir tek seni sevdim can, bir tek seni
Gerisi yalan ‘’
GERİSİ YALAN…

Çok hoş yürek dizeleri idi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:44:42

Sev beni ! Sev ki,
Mutlu olayım.
Kanat çırpıp uçayım,
Seller gibi coşayım,
Coştukça çağlayayım...

NE HOŞ YÜREK DİZELERİ İDİ... İNSANA HAZ VEREN SEVİLER SİZLERİN OLSUN...RABATLI
Sev beni, @ sultan-ı yegâh
13.1.2010 00:21:56
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:43:35
tÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...OKURKEN HAZ ALDIM...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:42:35

Unutmak zor mudur acaba?

zor gibi...yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
Can kırıkları, @asi kız gamze
13.1.2010 00:19:09
RABATLI
@rabatli
13 Ocak 2010 Çarşamba 00:13:21
DEĞİŞİK BİR ANLATIMDI...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Körebe, @ferayileri7575
13.1.2010 00:05:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.329
Şiir Okunma
2.413.235
Yazı Okunma
23.152
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL