Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 20:57:05

akılla yüreğin tutuştuğu
can pazarında
vedası dolaşıyor
ağlayan çocukların ellerinde
ahh kelebek etkisi
fotoğrafın geri fonunda

hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 12:05:12

Cözebilseydim beyazda kundaklanmış dügümlerini,
Bayat yüzlerden öte de ..
Bir sıvazlanıp tam bırakılmazdı sersefil saçlarım
Özlemle demlenen, susuz bakışlarımda

OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Şafak sökükleri, @*Hüzün*
17.1.2010 01:02:07
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 12:03:14
sen nasıl bıraktıysan o kadarım işte
dokunma gözlerimden yansıyan senlerime
şimdi bana gidişini hatırlatıp
hasretlerimin pimini çekme yeniden

HASRETLİKLERİN VE ÖZLEMLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...YİNE İÇTEN...YİNE GÜZE...

RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 12:00:29
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Çok korkarım, @TIKIROĞLU1071
17.1.2010 01:43:25
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:59:28
SEVMEM AYRILIKLARI...BURDA OLDUĞUNUZU İSTERİM HEP...BİR ÖZLEMDİR YAŞAMAK...
BU GİTMELER GİTMEK DEĞİL...
YENİDEN GÖRÜŞÜRÜZ İNŞALLAH...
YÜREK HER DAİM ATSIN...GÜZELLİKLER SİZLERİN OLSUN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:56:16

Mevlana gibi döndüm
Aşk dergahın da
Sendin beklenen, sendin
Şems oldun geldin

GELDİN...HOŞ BİR ANLATIMDI...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:54:53
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:53:36
İstanbul’da bir kadın
Akşamın kuytusunda
Şiir yazar !

SUS...SESSİZLİK....
ŞİİR DAMLADI YÜREĞİME... HOŞ DİZELERDİ...RABATLI
Kınalı yapıncak, @Oya gedik
17.1.2010 08:55:56
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:52:20

Dayanılmaz büyülü gecelerinin mehtabına!...
Ay’la dünyanın, gerçeği arayan aziz aşkına!
Altın telli yollar seren akıntılarına,
Kapılıp gidiyorum İstanbul’um,
Ben sana doyamıyorum!

ASLINDA SENLE DE SENSİZ DE OLMAZ İSTANBUL...ÇOK G...

RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:50:57
İÇİMDE SEN KALMIŞSIN...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Affedersin!, @YARALI/ YÜREK
17.1.2010 10:05:25
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:49:54
ŞARKI TADINDA İDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Yarim, @FEVZİ ÜLKER
17.1.2010 10:55:22
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:48:48
TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gülümü koru, @Aşık Alemi
17.1.2010 11:19:42
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:47:43
BİR ANIYDI YAŞANAN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 11:46:15
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Bırakın, @bünyamin kaya
17.1.2010 11:40:41
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 00:47:28
Kavuşmaz mı , söyle maşukla aşık?
Sana yollar, bu kadar mı dolaşık?
Sevdiğinin, yüreklerine ışık
Saçamadın, bahtı karam neyleyim


ARAYA KARA ÇALI GİRMEZSE KAVUŞUR...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Neyleyim, @Kadir YILDIZ
17.1.2010 00:36:17
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 00:45:13
yeniden başlamak hayata...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...RABATLI
Yeniden yaşamak, @sessiz_gulus
17.1.2010 00:42:27
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 00:32:52
TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
Gönül dağı, @Ahmet Yetim
17.1.2010 00:28:23
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 00:27:04
YİNE GÜZEL DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 00:25:56
GELECEKLERİNİ GÜZEL KURMALARI İÇİN YARDIMCI OLMALIYIZ...
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Ocak 2010 Pazar 00:21:27
Senden gayrısına meyletmesem de
Senden de medet ummam ahir ömrümde
Sevdandan sonra gönlüm harabesinde
Ne misafir ağırlanır ne saz çalınır...

BELLİ Mİ OLUR...KARAMSAR OLMASIN DİZELER...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sonra..., @gamze aksu
16.1.2010 23:56:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.325
Şiir Okunma
2.413.188
Yazı Okunma
23.152
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL