Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:36:08
AŞK A BAĞLANMAK...HOŞ DİZELERDİ....YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kimse umutlanmasın, @turksay
20.1.2010 00:27:09
RABATLI
@rabatli
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:34:36
SAVRULMAK SEVDANIN RÜZGARINDA...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Zxzsz, @elisa
20.1.2010 00:24:02
RABATLI
@rabatli
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:33:19
HAYATA KARŞI DİRENEBİLMEK...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bekliyorum, @GÜLBEŞEKER
20.1.2010 00:30:53
RABATLI
@rabatli
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:27:24
HOŞ DİZELER GÜZEL YORUM...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:26:22

Sen ateş,
Ben koşan adımlar,
Od içre cehennem,
Vazgeçilmez yangılar.

güzel dizelerdi...yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:24:52
'''Bir özlemle sarılmak, sevenin bedenine
Böyle özlem duyulur bırakıp gidenine
Elbet bir gün düşersin sevenlerin yadına
-- Ağır adım da olsa yaklaşırsın giderek
-- Nasıl anmaz bilmem ki seni düşünen yürek'''......Rabatlı

ÇOOK GÜZEL DİZELER VE ...

RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 11:31:13
SENİ ATTIM YÜREĞİMİN KÖR KUYUSUNA
BİR KOVA DA SEVDA DÖKTÜM BAŞINA
PRANGALAR VURDUM AYAKLARINA
BU SEVDAYLA GİDEMEZSİN UZAĞA ..


İyi bir bağlama idi... Sevi dizelerinizi kutlarım...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 11:29:29
okurken haz aldığım dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 11:28:05
aynen doğru...yüreğe sağlık...Rabatlı
Özetle, @NieL
19.1.2010 11:04:28
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 11:03:34
HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 11:02:23
ben buyum...
amma...

DEĞİŞİK DİZELERDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 10:56:20

Bir garip aşık bir garip şairim ben,yaşamı neyleyim.
Kağıttır kalemdir benim dünyadaki tek servetim.
Sana yazdığım onca şiirleri yaktım yırttım hep yok ettim.
Bir tek seni unutmaya kıyamadım sevdiğim,sende kıymazdın görebilseydin eğer

GERÇEK ...

Eğer..., @ecedemet
19.1.2010 01:29:18
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 10:54:55
HER ZAMAN BEKLERİZ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 10:53:54

Yazar, kâtip, şair, hâkim, mahkûm son ayarız
İmkân dâhilinde kar üzerinde kayarız
Sıkışınca silahı şakaklara dayarız
Aslında bizler, robot ruhlu bilgi sayarız!..

ANLAMLI DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 10:52:45
GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...SEVGİYİ ANLATAN...RABATLI
"ne olur sevdiğim", @melek32
19.1.2010 09:15:38
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 10:51:33
HÜZÜN DAMLASA DA SAYFAYA...YÜREK DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Üşüyorum, @haticeak
19.1.2010 09:20:39
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 10:49:55
Susmak zulümdür sevdiğim.

SEVİLERİ GEREĞİNCE YAŞAMAK...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 10:48:44
GİTMEKLE BİTSE...BİTMEZ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Haydi kalk gidelim!, @Nimet Vefa
19.1.2010 10:30:06
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 10:47:44
Yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Ocak 2010 Salı 01:21:46

Kuyulara bürünürüm hisarımı yıksa bir aşk ne zaman


HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Dönence, @dildade
19.1.2010 01:15:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.413
Şiir Okunma
2.413.657
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL