Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 13:46:55
KADER İŞTE...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gerçek, @Müfide Decdeli
23.1.2010 13:04:20
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 13:44:46
Seni,
Seni istiyorum…

SEVDA DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Seni istiyorum, @mert7560
23.1.2010 13:18:10
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 13:43:40
EVET BAZEN İNSANOĞLU KALABLIKLAR İÇERİSİNDE BİLE YALNIZ HİSSEDER KENDİSİNİ...AMA O DÜŞÜNCEYİ ATMALI GÖNÜLLERDEN.GÜZELİ GÖRMELİ...YÜREK DİZELERİ İDİ ...GÜZELDİ...RABATLI
=....hayat....=, @yağmur sevgi
23.1.2010 13:23:16
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 13:36:06
SUSKUN KALMAK...ASLINDA SUSMAK DA BİR CEVAPTIR...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK..RABATLI
Susmanın budalalığı, @AZAP
23.1.2010 13:26:22
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 13:34:43
AŞK GÖNÜLLERDE YEŞERİRSE ANCAK YERİNİ BULUR...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...GERÇEK SEVİLERE...RABATLI
Aşk-eski-bir-yalan, @canesra
23.1.2010 13:27:37
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 13:08:57
Dokunamam yaprağına korkarım...İncinir, düşer yere diye...Hoş dizelerdi...Yazan yürek dert görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:48:16

Ey edip durma sen yaz, yaz ki suskunluk kalbi niyaz
Gönüller ebet içinde sabrı kuşanan ayaz, durma yaz
Aşk için her söz maslahatın derinliğinde edebiyle naz
Sen yaz ki sukutumun çığlığı ve aşk farklılığı yaşansın

SEN YAZ...HOŞ BİR ANLATIM VE ...

RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:45:05
Gönülde özlem, yürekte ferahlıktır...Güzel dizelerinizi kutluorum...RABATLI
Nedir özgürlük, @guler birsozu
23.1.2010 03:52:41
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:43:03
Ne yana koşsam yalnızlık,
Her yer karanlık..
Günlerden herhangi bir gün
Yine az sonra sabah olacak.
Mazide kalacak bugün de..
Hâlâ fırtınalar esiyor içimde,
Ve hâlâ devam ediyor hayat..

yaşamak güzellikleri...bir cam kenarında, gönüllerde......

RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:34:34

son kurşunumu şarjöre sürdüm dayadım sen yüreğime
tek bir cümle söyle haydi..... değsin parmağın tetiğe
ve... yüzüme kan gülleri üzerime gelincikler örterek
sar beni...sen sar didarlarla kirletilmiş ak kefenlere

Ah hemşerim ah...yalnızlıklar ...

Yada çek tetiği, @ay/su
23.1.2010 03:07:36
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:24:31
ŞARKILARDA ASILI KALMAK...DALMAK BİR NEY SESİNE, BİR KEMAN SESİNDE GÖRMEK SEVİLERİ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:21:27
AK GÜVERCİNLER UÇURALIM DAĞLARIN DORUĞUNA...DER GİBİ...YÜEK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI

RABATLI tarafından 1/23/2010 1:05:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beyaz aşk, @nafiyezübeyde
23.1.2010 11:12:36
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:19:58
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...BİR YOL GÖSTERME İDİ...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:17:22
YÜREK DİZELERİ İDİ...HOŞTU...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Sen, @nidam
23.1.2010 09:43:14
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 12:16:22
Sensizlik işkence ,sensizlik ölüm
...................................Yitik baharlarım ,açmıyor gülüm
...............................Acı ,ızdırapla geçiyor günüm
...........................Güneşim ol yine doğuver gülüm ...

sensizliklerin sona er...

Sensizlik, @melahat çetinkaya
23.1.2010 08:52:13
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:58:40
ANLAMLI DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:55:10
SONBAHARDAYIM----HAZANDAYIM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Sonbahar, @cemalus
23.1.2010 00:21:47
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:51:02
DÜNYADA ARIYORUM, AMA
BURDA BULUR MUYUM BİLEMİYORUM.
BURDA BULUR MUYUM BİLEMİYORUM
AMA ARADIĞIMI HEP KALBİMDE TAŞIDIĞIMI BİLİYORUM...

Yürek ne demişse o...Mutlaka bulursunuz...Yürek dert görmesin...Rabatlı
Biliyorum..., @GÜLBEŞEKER
23.1.2010 00:11:34
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:49:50

Nefesin harcama lüzumsuz yere
Düşün gideceğin mekânın nere
Gün geçtikçe biter verilen süre
Son durağa doğru yürür gidersin


Çok anlamlı dizelerdi...okurken haz aldım...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Gidersin, @ZEKİ TOMBUL
23.1.2010 00:02:06
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:45:20
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT VE KASAVET GÖRMESİN...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.279
Şiir Okunma
2.412.978
Yazı Okunma
23.150
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL