Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:03:12
bana yaşatmıyorsan
gönlümde ki delilik
geçer mi sanıyorsun

GEÇMEZ...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
İçimin trafiği, @serapertence
24.1.2010 19:48:19
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:02:08
sustum...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Uğur’lar olsun, @47nihal
24.1.2010 19:52:24
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:01:07
İSTANBUL'U YAŞAMAK...Hoş dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 19:48:50
Silahımız sazımızla sözümüz
Hak isteriz aktır bizim yüzümüz
Millense de kör olsa da gözümüz
Biz ozanlar usanmayız usanmaz...RABATLI

Bu aydınlık yolu kapatmaya çalışanlar çok...Mumcu da onlara direndi hep...derin devletin kim vurdusuna gitti...Y...

RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 23:30:04
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 23:29:04
HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Zeytin ağacı, @samasya
23.1.2010 23:17:47
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 23:22:15
türkü tadındaki dizelerinizi kutluyorum...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Ne çare, @BOZOK KIZI
23.1.2010 22:51:20
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 22:29:37
SENSİZLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Soru - cevap, @sibelif
23.1.2010 19:45:47
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 22:28:27
UNUTULDUK...UNUTULDUK...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Uçurum, @NilüferTunç
23.1.2010 19:38:12
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 22:26:41
Aşkın kederli.
Hayat değerli.
Korkarak, yaşamaktansa,
Varlığınla savaşırım.
Sevmeyi biliyorsam,
Sensizliğide yaşarım.
Yalnızlığımı umut denizine attım.
Dimdik ayakta,
Sarsılmam yürürüm.
Kahretsin,yenilen aşk,
Yiten zaman UMURUNDAMI...


...

Umurundamı, @ozgurluk
23.1.2010 20:15:06
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 22:24:39
SEBEBİM SENSİN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sebeptin, @yasminsiyahinci
23.1.2010 21:10:33
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 22:23:14
dokunmadıgım teni bekliyrorum
sen hiç dönmesende!!!sen hiç sevmesende!!
ben seni;unutmuyor ..unutamıyorum yar...


HEP ÖZLEMLERLE YAŞAMADIK MI ? ...Kimi camlarda...kimi açılmalarında...Özlem dizelerinizi kutluyorum...Güzel sevda dizeleri idi...Y...

RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 22:20:13
VE BEN SENİN DÖNÜŞÜNÜ BEKLERİM...BUĞULU CAMLARDA...Hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Sevgili, @Hacer KOZANLI
23.1.2010 22:07:40
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 22:18:56
hep özlemdir yaşam...yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 16:01:42
BİRBİRİNE TUTUNMUŞ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
İki yıldız, @Ebru Ünal
23.1.2010 15:53:42
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 15:04:31
GİDİYORUM BU ŞEHİRDEN
GECELERİ YILDIZLARA ASTIM...
AY'I ALDIM KOLTUĞUMA.
BELKİ YOL GÖSTERİR DİYE BANA...
YOKSA KARANLIKTAYIM...

Hoş bir anlatımdı...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Gidiyorum anne!!, @Funda SAĞLAM
20.1.2010 21:22:42
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 14:34:06
bizde bilemedik...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Hıyarda, @Nihat YURT
23.1.2010 14:23:27
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 14:33:00
Doğru oldum, doğru söyledim yekten
Bu arada sevdim, harbi yürekten
Kalınca tek taraflı yıkıldım ben
Dedim, senden başkaca sevemem ben.


yürek dizelerinizi kutluyorum...Rabatlı
Yüzyılın aşkı, @Selim Temiz
23.1.2010 14:22:06
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 14:31:56
Ve hâlâ “Sus!”
Hâlâ “Sök at böylesi şiirleri beyninden, şiir senin işin değil” mi diyorsun
Ya da, dolaşma ayakaltında, boğarım seni sözcüklerimle;
Sözcüksüz kalırsın mı diyorsun?
Adamım!


bir sitemdi sanki dizeler...ya...

RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 13:48:12
Bir çocuğun kalbi...

YILDIZLAR KADAR ÇOK GÜZEL OLSUN GELECEKLERİ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Yolculuk, @Özden Özpınar
23.1.2010 13:01:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.278
Şiir Okunma
2.412.978
Yazı Okunma
23.150
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL