Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:44:16
özlem dizeleri idi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Yoklugunda usudum, @Lale28
23.1.2010 01:38:58
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:41:54
mutlaka...bir yerlerde görüşülür...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:40:46
SENİ SEVİYORUM..

en güzel seviler sizlerin olsun...Yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Herşeyinle seviyorum, @SUNRISE
23.1.2010 01:29:52
Etkili Yorum
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:37:45
SENLE DE SENSİZ DE HASRETİM SANA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Özledim, @Gamze yağmur
23.1.2010 01:36:23
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:28:22

Unutma!!
çalışkanları değil
tembelleri
en çok üzer hayat.


Ne dilinde bitir sevmeleri
ne yüreğinde.


ÇOK DOĞRU...YAZAN YÜREK SUSMASIN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:26:57
aynen doğru...NE DENEBİLİR...KUTLARIM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Dedi ki bozuldu, @Hakiki Kabakçı
23.1.2010 01:21:49
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:18:22
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:17:01

Çaresizlikti sana tutuluşum
Beklenmedik zamanda
Genç teninde
Yanardı arsız hayallerim ...
Ne de güzel çıkıp gittin
Kal demesi bile yakışmadı ardından...

Hayat..
Bu kez de yanılttın beni....

HAYATA KARŞI DİRENMEK LAZIM...NE OLURSA OLSUN....

RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:15:37
TÜRKÜ TADINDA DİZELERDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:14:30

Ne olurdu bilinçli yaşayıp mutlu olsak
Savaş yerine barış türküleriyle gülsek
Kirliliğe dur desek, çevre kıymeti bilsek
Nemelazımcılıkla top yekun heder olduk.

çok hoş, anlamlı dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:11:21

Hesabı sorulur bir gün çektirdiğin her bir ahın
Şiir parça parça doğar gönül suskun dil kekeme
Sen aklanıp git şimdilik vebali bende günahın
Kurulacaktır mutlaka mahşer gününde mahkeme

ÇOK HOŞ SEVDA DİZELERİ İDİ...YAZAN YÜEK DERT GÖRMESİN......

Suçüstü, @cosari
23.1.2010 00:56:17
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:06:15

çiçekler sessiz
boy atışı sürekli
gülümseyin siz
ezgidir ay ışığı

YİNE HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:02:21
ÇOK HOŞ SEVDA DİZELERİ İDİ YAZAN VE YORUMLAYAN YÜREKLERE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:01:04
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 01:00:00
GEL...YÜREK DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Gel artık, @osman türüdü
23.1.2010 00:03:32
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 00:58:55

Sevemezsen tırnağın gibi kesip at
Acımaz parmağın emin olabilirsin
Gerçeğinle değilse bile hayalinle yat
Beni hayalde dahi mutlu edebilirsin


GÜZEL, GÖNÜL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kalbimle gördüm seni, @mete75
23.1.2010 00:02:37
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 00:57:52
HER YERDE SEN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 00:56:32
HOŞ DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Ocak 2010 Cumartesi 00:20:53
Ayrı koymuş mevla bizi
Bir kere gülmemiş yüzü
Beden acı, yürek sızı
Elemlerle yaşıyorum.

İnsan diye görün beni
Güller gibi derin beni
Isıcacık sarın beni
Elden ele düşüyorum..........Rabatlı

Bir yaraya parmak pasmışsınız yine...yüreğe sağ...

RABATLI
@rabatli
22 Ocak 2010 Cuma 22:46:28
Okurken haz aldığım dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.289
Şiir Okunma
2.413.019
Yazı Okunma
23.150
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL