Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 22:15:14
BIKILILIR MI ?...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Yıl olmuş..., @gamze aksu
25.1.2010 21:48:56
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 01:58:34

Yaprak, yaprak savrulan şu hayatımız salıncak
Dönmesin bu devran topaç bu evrensel oyuncak

BİR ZAMANI İRDELEMEK...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 01:41:50

beyaz dilerdin sen hep -mutluluk-
hiç almadan vermelere alışmıssın belli
en fazla grilere ulaştığında sen
siyahın dibine vururdum galiba ben..

ÇOK HOŞ SEVİ DİZELERİ İDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
'o', @bushra
25.1.2010 01:35:38
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 01:40:31
ÇOK DA UZUN SÜRE...
HASRETLİK VE HÜZÜNLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Hasretim, @asi melegim
25.1.2010 01:37:52
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 01:23:57

Sıkışınca yalvarıp aman ha imdat derim
Rahata kavuşunca aynı yola dönerim
Düşündüm bu gidişle neresi olur yerim
Merhamet eder mi ki ? erirken kemik deri
Dökmedim Allah için tek damla alın teri

ASLINDA BİR AF DİLEMEYDİ...OKURKEN HAZ ALDIM...Y...

Allah için, @gri gölge
25.1.2010 00:09:24
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 01:15:21

Oysa
Senin kadar sahi
Senin kadar güzeldi .
Yaşandı
Ve yad etmek düştü bana...

evet geçmişi düşünmek...Anmak yaşananları...Hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
İ s t a n b u l, @Aysel Var
25.1.2010 01:02:45
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 01:00:23
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 00:59:06
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Senindir, @ALİ ŞENGÖR
25.1.2010 00:42:33
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 00:54:53
sensizliklerin sona ermesi adına...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 00:33:35

Ve seni
Hiçbir şeye akıl erdiremeyen
Çocukların berrak sevinci ile sevdim…

o çocuk sevgileri kaybolmasın...yazan ve düşünen yürek susmasın...RABATLI
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 00:31:55

''O İstanbul gecesi ne gözyaşları gördü
Hüzüne dönen çarkı, eğik başları gördü
Döndü durdu yatakta, çıkmaz düşleri gördü
Rüyalara dalarak aldattık kendimizi''.....................RABATLI


Bir sevda denizinde kayboldum şimdi...özlemdi...düşün...

RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 00:25:54
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 00:11:37

Gülüşü düzmece, gözleri teker
Kandırıp da seni kendine çeker,
Kalpten kalbe girip, kötülük eker
Yunakta karınıp, güz de yutarsın.

ANLAMLI DİZELERDİ...ANLAYANA...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
25 Ocak 2010 Pazartesi 00:10:29

belki de ölüme anlık bir nefes kala

sadece anlık bir nefes kala....

...........SENİ SEVİYORUM DİYEREK SUSUYORDUM ! ! !

EN GÜZEL SEVİLER SİZLERİN OLSUN...YAZAN YÜREK VAR OLSUN....YÜREK DİZELERİ İDİ...RABATLI
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:16:42

Çok Sevenler Çabuk Ayrılırlarmış
Bizimkisi De O Misâl
Sevgiler Bir Olur Gözyaşlarıyla Akarmış
Artık Ağlamaya Bile Kalmadı Hâl ...

FAZLA SEVGİ TEZ AYRILIK GETİRİR...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Aşk, @hanife_ozdemir
24.1.2010 16:47:58
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:15:34
yürek dizeleri idi hoştu...yazan yürek dert görmesin....RABATLI
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:13:51
UNUTULMAZ...UNUTULMAZ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:06:56
KIYMETİNİ BİLİN.


Kıymet bilmek...hoş dizelerdi...Yürek dert görmesin...RABATLI
Gül hayat, @seher yıldız
24.1.2010 18:20:29
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:05:22
YÜREK DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
24 Ocak 2010 Pazar 20:04:22

ağaç yaşken eğilir
demiş büyüklerimiz
erince yaş kemale
demek ki ondandır
böyle incinmemiz

AYNEN DOĞRU...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
İncinme..., @Guldane Dal
24.1.2010 19:00:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.280
Şiir Okunma
2.412.978
Yazı Okunma
23.150
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL