Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
2 Şubat 2010 Salı 00:19:46
HÜZÜN KOKSA DA DİZELER...GÜZEL ANLATIMDI...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
2 Şubat 2010 Salı 00:16:14
DUYGU DOLU DİZELERİNİZİ KUTLARIM...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Sevgili dilek, @Nilüfer Sarp
1.2.2010 17:57:42
RABATLI
@rabatli
2 Şubat 2010 Salı 00:14:55
Üşüdüm güneşin ısıttığı BEDENİMDE
Yandım buzların orta YERİNDE
Kanatlanıp uçamadım düştüm kaldırım diplerine
Hayallerim kayboldu hayaller ülkesinde


HÜZÜN OLSA DA DİZELER GÜZELDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Göz yaşımsın, @siyahgecem
1.2.2010 17:51:54
RABATLI
@rabatli
2 Şubat 2010 Salı 00:10:39

Değeri kalmamış sevdanın,
beni düşünmeyen vefasızı,
Bende hayatımdan çıkaracağım,
Yalan sevgiler herşey yalan,

yalan sevdalardan uzak olsun gönüller...Yürek dizelerinizi kutlarım....RABATLI
Ben gidiyorum, @ARZU ORHAN
1.2.2010 18:58:44
RABATLI
@rabatli
2 Şubat 2010 Salı 00:07:32
Umutların sönmemesi adına...gönül dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
2 Şubat 2010 Salı 00:05:03
yıkılmadan gidebilmek doruğuna sevdanın...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
2 Şubat 2010 Salı 00:01:17
'''Özlemlerin eşiğinde
Hanemize hoşgeldiniz.
Erenlerin beşiğinde
Hanemize hoş geldiniz...

Bitmez içimizde sevgi
Olmasın yürekte kaygı
Bu bedende durur saygı
Hanemize hoş geldiniz'''.........RABATLI

DOST ÖZLEMİ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK.....

RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 23:58:02
Leyla Mecnun olmadık, biz mutlu olduk mutlu.
Bir ömür böyle geçti, gönlümde sevgi coştu.
Türkmendağlı şairim, yaşam inanın hoştu.
Bitmedi aşkım sevdam, sevgim güldürdü beni.

EN GÜZEL SEVGİLERE DOĞRU YÜRÜMEK ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM.....

RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 23:56:25
vuruşmak haksızlığa karşı...
anlamlı dizelerdi...yüreğe sağlık...RABATLI
S.o.s, @Gülten Kahraman
1.2.2010 20:54:41
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 23:54:16
HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 23:52:38
sustum...suskun kaldım geceleri...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...RABATLI
Eski., @sonbaharımsın
1.2.2010 22:30:21
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 23:51:36
evet yarınları kuracak onlar...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Kızım, @aleynaayaz
1.2.2010 23:03:04
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 10:14:04
YOKLUKLARIN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Beddua, @Adile Soylu
1.2.2010 10:11:25
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 10:09:11
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...ANLAMLI DİZELERDİ...RABATLI
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 10:07:57
BİR SİTEMDİ ASLINDA...HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Yakışmıyon, @bünyamin kaya
1.2.2010 10:02:42
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 10:06:57

Neden kanıyor her bir yanım!..
Ellerimdeki bu cam kırıkları da ne?


BİR ÖZLEMDİR YAŞAM...HEP ÖZLEM VE ACILARLA, ELEMLERLE GEÇER...AMA BU YÜREK NELERE KATLANMADI Kİ...BU EZAYA DA KATLANIR...YİNE GÜZEL DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RAB...

An be an!..., @dağ gülü
27.1.2010 00:14:49
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 10:03:26
SEN SEVGİLİSİN...HER ŞEYSİN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 10:02:15
Hangimiz suçluydu hangimiz masum
Bana mı kinin öfken, bana mı garazın
Her şeye rağmen ben sana olmazken hasım
Niye gözlerin düşmanca bakar anlamadım

HOŞ DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Anlamıyorum, @KNİSK
1.2.2010 09:54:26
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 10:00:44

Her gece bir ateş yakar bağrımı
Hislerim tetikler vicdan çağrımı
Maddiyat denen o mal varlığımı
Sanma savunacak avukatım var...

anlamlı ve güzel dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Var..., @oktayzerrin
1.2.2010 04:22:18
RABATLI
@rabatli
1 Şubat 2010 Pazartesi 09:58:59
ANLAMLI DİZELERDİ...TEKEL İŞÇİLERİ YALNIZ DEĞİLDİR.....yazan ve düşünen yürek dert görmesin...rabatlı
Hisler, @perim
1.2.2010 01:19:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.260
Şiir Okunma
2.412.893
Yazı Okunma
23.150
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL