Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 21:58:56
VE KADINLIĞINI YAŞAMAK İSTE KADIN...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK..RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 21:57:26
VE BİR GÜN ANILARLA YAŞAMAYA ALIŞIR BU YÜREK...GÜZEL DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Son veda, @aSaBi
3.2.2010 21:38:30
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 21:56:21
ömrümüzün kışına kaçalım birlikte


NE GÜZEL GÖNÜL DİZELERİ İDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ay kor olmuş..., @gulnagme
3.2.2010 21:44:52
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:52:46
GEÇMİŞİ YAD ETMEK...EN GÜZEL GÜNLER O GÜNLERDİ BENCE...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:51:45
HASRETLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Özlem, @Doğan DÜDÜKCÜ
3.2.2010 10:42:54
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:50:35
Okurken haz aldığım dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:48:24
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Aşk katili, @venaamoris
3.2.2010 01:39:50
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:47:21

Bu geçen zamanda acılarla yoğruldum,
Birde baktım,olgunlaşmış bir kul olmuşum.
Oysa o güzellik,bana benden yakınmış,
Kalbimin derinliklerinden, ALLAH a yakarmakmış

GİDEN GÜNLERE SİTEM ETSEK DE GİTMİŞTİR...GELECEK GÜZEL OLSUN...HOŞ DİZELERDİ.....

Yakarış, @Sevgi Salman
3.2.2010 01:46:56
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:45:27

bu kadarmış diyorum yağan yağmurda yürümek
ve ıslanmak duygular içinde sırılsıklam
örtbas edilmiş firari duygulara inat
gidiyorum açmamış tüm çiçekler sizlere kalsın...

BU GİTMELER GİTMEK DEĞİL...BİR ŞEYLER ARKADA KALACAKSA...YÜREK DERT GÖRME...

Gidiyorum, @ELİF NUR
3.2.2010 09:27:55
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:44:22

Tükenmez umutlarla yolunu gözleyeceğim.
Hüzün çizili kumları, sebatla eleyeceğim.
Yaş akmış giysilere, çiçekler işleyeceğim.
Can çekişene dek direnip seni bekleyeceğim.


YÜREK DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bekleyeceğim, @ayşe1
3.2.2010 09:31:10
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:43:22

unuttum adını desem de inan ki nafile,
elinle kalbimi söküp alsan da bile,
"nidam" deyilde, sevdası gelmişse dile,
taht kurmuşsun bir kere kalbimin köşesinde.....

SEVİ DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Bir kere, @nidam
3.2.2010 10:35:58
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:42:14
HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
=mor=, @leylasız
3.2.2010 01:51:47
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 10:41:05
YALNIZLIKLARIN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:21:43
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:20:31
Su harelenecek
Daireler oluşacak
Ve sen
Çıkış yolu bulamayacaksın
Sevgime katlanacaksın ..

DALGA DALGA SEVİLERİN OLUŞMASI ADINA...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Duygu çemberi, @serapertence
3.2.2010 00:50:24
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:19:15
hüzünlü dizelerdi...yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:18:15
gönül dizeleri idi...hoştu...yüreğe sağlık...Rabatlı
R ü y a, @Gulersu
3.2.2010 00:49:34
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 00:48:58
YÜREK DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
"biliyormusun, @hasret
3.2.2010 00:16:15
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 00:47:24
Senin dehlizlerinde boğulmak istiyorum..

SEVDA DİZELERİNİZİ KUTLARIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Panzehir, @yarenates
3.2.2010 00:01:53
RABATLI
@rabatli
3 Şubat 2010 Çarşamba 00:46:18
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Desinler, @yudumyunus
3.2.2010 00:20:02
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.259
Şiir Okunma
2.412.893
Yazı Okunma
23.150
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL