Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 13:26:53
ŞUBATA METHİYEYDİ..YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 13:10:03
GİTMEK ZOR GİBİ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Yağmurla gelen, @deryaxderya
7.2.2010 13:02:48
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 13:09:03
ZAMAN GEÇMEDEN...EVET GÜZELLİKLERİ YAŞAMAK ÖMÜR OLDUKÇA...RABATLI
Sus...!, @Nur UYGUN
7.2.2010 13:03:21
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 13:07:56
türkü tadında dizelerdi ve hoştu...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Defterinden, @AHMET ACAR
7.2.2010 13:04:34
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 12:41:30
DEĞİŞİK VE HOŞ DİZELERDİ...BİR KENTIN HÜZNÜNDE KAYBOLMAK GİBİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Yıldızları saklı kent, @suna
7.2.2010 11:55:08
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 12:40:02

Herşeyi erteleriz daha zaman var deriz
Bilmeyiz geleceği hep endişe ederiz
Kopar pamuk ipliği son nefesi veririz
Mezarımız hazırdır biz dünyaya gelmeden


HAYATI ZAMANINDA VE YERİNDE YAŞAYABİLMEK OLMALI AMAÇ...ANLAMLI VE GÜZEL DİZELERDİ...YÜR...

Hayat sahnesi, @Nilüfer Sarp
7.2.2010 11:55:42
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 12:38:42
GÖNÜLDEN IRAMAK ZOR...HOŞ DİZELERDİ..YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Uykuda bir an..., @can.er
7.2.2010 12:20:01
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 12:37:38
Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Hamd sana, @zaloğlu
7.2.2010 12:22:04
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 12:36:35
Güneşe yazmak özgürlüğü...Çok beğendim çok...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
Gölge çocukları, @miNa..
7.2.2010 12:26:14
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 12:34:31
Hüzün koksa da dizeler hoştu..Yazan yürek dert görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 12:33:30
Okurken haz aldığım dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
Korkuluk, @umut kuru
7.2.2010 12:31:43
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:42:47

kendime gelmek istedim
ben kendimde kalmak istedim gitmemek üzere
hep kendimde kalmak
senin yokluğunda
sensizliği yok etmek üzere
bilmem başarabilir miyim dersin ?

Bu sensizliklerdir bizleri viran eden...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...

RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:40:09
ŞARKI TADINDA DİZELERDİ...YİNE YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:36:32
Seçim senin seç bakalım
Bu yürek senin, haydi gör bakalım
Ebede uzanan tek varlığım,
Son bir sözüm var,
Kulağını kabart da duy bakalım
Seni seviyorum,
Ömrümün en güzel varlığı…

EN GÜZEL SEVİLERE...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN.....

Ağlarsan giderim, @merhabaomrum
7.2.2010 00:19:51
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:35:30
EN GÜZEL SEVİLERE...Yürek dizelerinizi, kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:30:35
AH ZALİM GURBET...KİMLERİ ETMEDİ Kİ SILASINDAN...YÜREK DİZELERİ İDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:29:20

O yüzden iki mum yaktım
Çayda çırayı hatırladım
Çakmağımdaki gaz bitmeden...

EVET ZAMAN GEÇMEDEN...YİNE GÜZEL DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Makara/kuka, @bluecould
7.2.2010 00:13:08
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:27:36
Sensizlikle tükenen bir ömür bilirmisin SEVDİĞİM
Sen hiç bilmedin bilemessin

SENSİZLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Çaresizlik, @siyahgecem
7.2.2010 00:09:00
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:26:30
Hüzün koksa da dizeler çok güzel işlenmişti...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Şubat 2010 Pazar 00:11:46
Bir öğretmen olarak gurur duydum...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Can öğretmenim, @zaralıeren
7.2.2010 00:01:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.252
Şiir Okunma
2.412.857
Yazı Okunma
23.150
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL