Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
10 Şubat 2010 Çarşamba 01:25:08
AYRILIKLARIN SONA ERMESİ ADINA YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
10 Şubat 2010 Çarşamba 01:24:07
HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
10 Şubat 2010 Çarşamba 01:22:57
GÜZEL ŞİİR, GÜZEL YORUM...YÜREKLERE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
10 Şubat 2010 Çarşamba 01:21:53
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
10 Şubat 2010 Çarşamba 01:20:44

Son bir ümit diyorum hayatın kıyısında

Asılı kaldı ömrüm yerle gök arasında

HER ANIN BİR GÜZELLİĞİ VARDIR...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
10 Şubat 2010 Çarşamba 01:19:40
YÜREK YARALANMIŞ...GÜZEL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ne demeli, @Yakuti
10.2.2010 00:00:06
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 23:31:02
BU YÜREKLERİN NEFESİ BİR GÜN MUTLAKA DAHA GÜR ÇIKACAKTIR...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bu kervan nereye kadar, @şair67
9.2.2010 22:38:26
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 23:28:44
VE BEN HEP SENSİZLİKLER İÇİNDE KAYBOLDUM...
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Sevgili, @suskunluğun bedeli
9.2.2010 22:39:27
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 23:27:05
İşte sen getirdin bu hale.
Şimdi sevin şahaserine.
Mutlu ol en güzel kahkahalarını at.
Beni ruhum bendeyken öldürdün.
Biraz tebessümüm vardı.kahkahana ödünç verdim..
Merak etme almayacağım senden gülümsememi.
O benden en büyük sadaka olsun sana...

Sustum, @Fatma Uçar
9.2.2010 22:43:40
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 23:25:28
Öyle bir bağ ile bağlanmışki millet,
Susmak hareket ile eş değer.
Ve görmemiş tarihinde böyle illet,
Domuz bağı imiş susmak meğer.

ÇÖZ ÇÖZEBİLİRSEN...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bağ, @elveren
9.2.2010 22:55:20
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 23:23:45
ANLAMLI DİZELERDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ecel, @ayşe aydın
9.2.2010 22:58:32
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 23:22:29

Bir bilseniz
Ne topraklar koyuldu önüme
Sözlerim ile gömüldüm elbet
İnancımı öldürmedim hiç ...

inancın bittiği yerde her şey bitmiş demektir...yaslanacağın bir dalın yoktur...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...RABATLI
Yitmedi inancım, @Hülya ACET
9.2.2010 23:10:25
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 23:00:58
SEVDA DİZELERİ İDİ VE GÜZELDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Sana uzaktan, @sabriyeadanur
9.2.2010 16:20:58
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 22:59:55
Senden ne kalmış geriye?


ESKİYİ ARAMAK...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 22:58:36
GÖZLERDE KANAYAYAN YAŞLAR YAKIYOR SULARIN DERİNLİKLERİNİ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 22:53:22
GÜZEL BİR YOL VERME...VE GÜZEL SEVDA DİZELERİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT , KASAVET GÖRMESİN....RABATLI
Haydi git, @ay/su
9.2.2010 17:09:58
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 22:51:02
YALANI GERÇEK EYLEMELİ....GÜZELLİKLERİ YAŞAMALI YETERİNCE...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
???????????, @aslı nur
9.2.2010 18:53:20
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 22:49:13

Kırmızı olur veda,
Acıtır insanın canını…
Sitem olur yazarın adı,
Alır götürür bir yanımı…

BİR ÖZNE KOYMALI...YÜKLEMİ SEVGİ OLAN...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bir yazarın intiharı, @pelin
9.2.2010 19:43:42
RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 22:47:38

Kördüğüm dertler ellerinde çözülür.
Katran karası gece senin gözlerinle nurlanır.
Valsa başlar yürekteki titreyişler.
Vuslat için sıra bekler tendeki iç çekişler.
Ruh eşim
Gönül yarım
Sesim
Soluğum
Aşkım.

YOKLUKLARIN SONA ERMESİ ADINA YÜ...

RABATLI
@rabatli
9 Şubat 2010 Salı 22:44:39
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Gözlerin, @buket cihan temür
9.2.2010 21:04:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.128
Şiir Okunma
2.411.918
Yazı Okunma
23.139
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL