Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 01:27:27
ve bir karanlık kuyuda buldum kendimi...en güzel sevilerde uyanmak rüyalardan...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 01:26:03
zamana karşı direnebilmek bedence ve ruhca...yürek dert ve tasa görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 01:24:47
Yalnızlıkların sona ermesi adına...Yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 01:23:46
Aşk gelmiş
Kapıyı çalmış
Kadın korkmuş açamamış
Adam sanmış kadın soğumuş
Değil değil sonu bambaşkaymış
Adamı bunu böyle bilsin
Kadının kalbi onun ellerindeymiş...

uyanmak güzelliklerinde aşkın...Yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
...aşk gelmiş..., @bayan-b
13.2.2010 01:05:15
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 01:22:43
aynen doğru...hoş dizelerdi...yürek dert görmesin...Rabatlı
Cesaret, @Fatoş Huy
13.2.2010 01:14:13
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 00:51:28
EN GÜZEL ÖYKÜLERDE UYANMAK ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 00:50:20
VE BENİ ANLAMAYANLARA SİTEMİM VARRRRRRRRRRR.....
YÜREK DİZELERİ İDİ VE GÜZELDİ...GÜZELLİKLERİ YAŞAMAK ADINA...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Sitemim var, @müzeyyensarıözkan
13.2.2010 00:24:25
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 00:47:47

Ben bu gece
Alip sevgilimi karsima
sabaha kadar gözlerine bakmak istiyorum
Ona onsuz olamayacagimi haykirmak istiyorum
Sevissin gözlerim gözlerinle ne cikar
Hic bikmadan seni seviyorum
Sana asigim demek geliyor icimden kime ne?

Bu gece bir...

RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 00:18:34
Umudum bitti sanma sakın,
Senden vazgeçmedi asla aşkın,
Akar hergün gözyaşlarım,
Vuslat belki yarın , belki yarındanda yakın...

yıkılmak yok... direnmeye devam...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Vuslat, @venaamoris
13.2.2010 00:02:43
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 00:10:18
EN GÜZEL SEVİLERE...DAİMA...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 00:09:14
SEN BENDESİN.......
HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
......., @Mehmet ZATERİ
13.2.2010 00:00:31
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 00:08:04
SENSİZLİKLERDE YOK OLUR BEDEN...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sen gidersen, @filizz
13.2.2010 00:03:51
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 00:06:58
Haykırabilir misiniz, ağlarken mutluyum diye?
Benim gibi gülebilir misiniz kör kaderinize?
İşte o zaman gerçekten mutlusunuzdur siz de.
Sahi, mutlu musunuz benim kadar? Söylesenize!

Mutluluk yüreklerde çoğalır inşallah....Yürek dizelerinizi kut...

Mutlumusunuz?, @şair07
13.2.2010 00:00:18
RABATLI
@rabatli
12 Şubat 2010 Cuma 23:19:56
yalnızlıkların sona ermesi adına yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
12 Şubat 2010 Cuma 23:18:42
unutmak zor gibi...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
Yüzün yoktu!.., @Hülya Şenkul
12.2.2010 22:43:07
RABATLI
@rabatli
12 Şubat 2010 Cuma 23:17:35

Bazen dusunurum kendimce
Allah’ in yolunda evren yarattim diye
Gonlum dolu insan sevgisiyle
Kosarim dostluga ozgurlukle

yürek sevilere açıksa zarar gelmez...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
Etkili Yorum
RABATLI
@rabatli
12 Şubat 2010 Cuma 23:12:10
Kırk derece soğuk gördün
Dişleri üst üste vurdun
Ne hayaller, düşler kurdun
O Erzurum' da yılların....

Cumhuriyet Caddesi'nde gezmişsinizdir. Eskileri yad etmek güzel....yüreğe sağlık...RABATLI
Erzurumda yıllarım., @hazan35
12.2.2010 23:03:40
RABATLI
@rabatli
12 Şubat 2010 Cuma 21:20:49
tüm kadınlara selam...sırtlarıda dolu yükleriyle nelere katlanmadılar ki...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...rabatlı
O bir kadın, @Emine Gülcan
12.2.2010 21:04:43
Etkili Yorum
RABATLI
@rabatli
12 Şubat 2010 Cuma 00:12:48
GİTMELERDE KALIR BAZEN GÖZLER....YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Candan öte..!, @SADE & SADE ..!
11.2.2010 23:24:29
RABATLI
@rabatli
12 Şubat 2010 Cuma 00:11:43
YALNIZLIKLARIN SONA ERMESİ ADINA... YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.125
Şiir Okunma
2.411.897
Yazı Okunma
23.139
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL