Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:38:55
EN GÜZEL DOSTLUKLARA...VEFALI DOSTLARA YAZILAN DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:37:28
sevda dizeleri idi hüzün kokan...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:35:58
En güzel sevilere...Sevmek hayatın yarısıdır...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
14 şubat..., @necva kıyak
14.2.2010 07:34:50
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:33:46
yürek dizelerinizi kutlarım...hoş dizelerdi...Rabatlı
Hürmeten, @cebirin defteri
14.2.2010 08:04:13
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:32:33
en güzel seviler sizlerin olsun...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
S e v g i l i m, @GÜLDAMLASI**
14.2.2010 09:08:02
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:31:14
Kırk sene yar dedim aldım koynuma
Bir nuska gibiydi astım boynuma
Ondan başkasını sokmam göynüme
Sanal olan, yalan yari ne edem ?...............RABATLI

Gönül dizelerinizi kutluyorum...Güzellikler sizlerin olsun...Rabatlı
Gününe nedem, @erdal_dursun
14.2.2010 09:19:01
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:24:19
Yanar yürek çıkmaz duman
Düşsen yola vermez aman
Sevgidir bizlere kalan
Eser yeller kül görünür........Rabatlı

Gerçek yürek dizelerinizi kutluyorum...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık.
Sadece hoşgörü, @BOZOK KIZI
14.2.2010 10:40:16
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:17:06
sen herşeymişsin...yürek dizelerinizi kutluyorum...Rabatlı
Ben hep seninmişim, @BANU ULUDAĞ
14.2.2010 11:06:47
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:16:04
Güzel bir yol vermeydi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Senin neyine..., @Damla DURSUN
14.2.2010 11:44:32
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 00:48:13
Başka dost yok muydu yazmamışsınız ?
Demek ki gönülden sezmemişsiniz
Onlara methiye yazmamışsınız
En güzel dostluklar sır gibi şimdi............RABATLI

İki dostu ve yazan yüreği kutluyorum...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 00:31:06
DİZELERİNİZE KATILIYORUM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...HA...BU MİLLET HER DURUMA ALIŞIR...Rabatlı
Ekonomik bunalımdan, @erda
14.2.2010 00:17:46
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 00:29:24
GÜZEL ANLATIM VE GÜZEL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 00:27:20
şiirin başlığı bile şiirdi...Okurken haz aldım...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 00:25:35
Gördüğün şu yollar hep sana çıkar
Gönlümden sevdanın selleri akar
Aşk dumanı tutmaz, yürekler yakar
En güzel çiçekler dereceğim ben.........Rabatlı


Çoook güzel sevda dizeleri idi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Can yoldaşım, @Fatma Biber
14.2.2010 00:01:04
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 23:18:01
Okurken haz aldığım dizelerdi...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 23:16:11
o sevi dizelerinizi kutluyorum...Yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 23:14:04
ANKARA...Güzel memleket...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 23:11:59
evet aynen doğru...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Kısaca, @Gülten Kahraman
13.2.2010 20:25:32
RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 23:07:56

Sevgililer günüymüş sen gideli unuttum
O verdiğin son gülü başucumda kuruttum
Makberinle dertleştim yüreğimi avuttum
Hasretinle tükendim seni çok özlüyorum...

bir hüzün şarkısıydı dudaklarda seslenen...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...R...

RABATLI
@rabatli
13 Şubat 2010 Cumartesi 15:58:46
ANLAMLI VE GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...DOSTLUK VE GERÇEK BAKİ....RABATLI
Niye, @ahmetkurt
13.2.2010 12:32:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.124
Şiir Okunma
2.411.897
Yazı Okunma
23.139
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL