Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 01:01:43
Okurken haz aldığım dizelerdi...Yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Ömür çiçeğim, @İsa inan
17.2.2010 00:49:27
RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 00:51:31
EVET ....ELLERİNİZ GÜZEL Mİ...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Elleriniz, @kempol
17.2.2010 00:35:12
RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 00:50:17
TÜRKÜ TADINDA DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 00:40:46
BİR NİHAVEND ŞARKI İDİ SANKİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Hüznün aynası, @Leyla Demirli
17.2.2010 00:31:10
RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 00:22:47
HEP O GÖZLER..........HEP O GÖZLER.....YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 00:21:42
HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Boşluk, @Tolga Madan
17.2.2010 00:05:18
RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 00:19:29
yazan ve düşünen yüreklere sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 00:17:49
Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...EN BÜYÜK AŞK YARADAN AŞKIDIR...Rabatlı
Allahım, @ayşe aydın
17.2.2010 00:11:45
RABATLI
@rabatli
17 Şubat 2010 Çarşamba 00:09:03
Hüzün olsa da dizeler...güzeldi...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
Yar elinden, @zaralıeren
17.2.2010 00:02:09
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 23:24:35
ESKİ ANILARINIZ YENİDEN DEPREŞİR KİM BİLİR...GÜZELLİKLERE....YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Benim bahçem, @GÜLDESTE
16.2.2010 23:15:04
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 23:21:23
O yalancı yarmış umutsuz vaka
Belki de aleme atardı caka
Eskilerde kalmış bitmiş fiyaka
-- Sinesini döğer elleri bir gün
-- Belki de konuşur dilleri bir gün.................RABATLI

Bir sitem vardı dizelerde sanki...Yürek dile gelmiş...dizelere...

Elbet........., @dağ gülü
16.2.2010 03:35:36
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 23:13:10
YALNIZLIKLARIN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 23:11:40
SUSTUM....YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Susuyorum, @aDiGe HiLaL
16.2.2010 18:51:27
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 23:10:40
BEKLEMELERDE GÖRMEK GÜZELLİKLERİ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bekleyiş, @zerafet
16.2.2010 18:03:51
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 23:08:45
HASRETLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Ne tuhaf, @berfin halat
16.2.2010 21:05:38
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 23:07:30
YARADAN DİLEKLERİNİZİ KABUL EDER...GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 23:06:20
SAKLAMAK GÜZEL TABİKİ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gizem, @MÜYESSER
16.2.2010 21:37:58
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 01:00:06

______Anlat küçük dokunuşları,
______Islak gözlerle sana bakıp,
______Söz vermiştik birbirimize,
______Eğer bıkarsak
______Ne sen ne ben,
______Sakın elveda deme.
______Belki tekrar görüşürüz
______Ya sevgililer gününde
______Ya da CENNETTE...

Bana bizi anlat, @ozgurluk
16.2.2010 00:23:47
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 00:57:58
TANRI UZUN ÖMÜRLER VERSİN...DOKTORA MUHTAÇ ETMESİN...ONLARSIZ DA KOYMASIN...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Doktor, @Rizeli Mahir
16.2.2010 00:22:24
RABATLI
@rabatli
16 Şubat 2010 Salı 00:54:20
okurken haz aldığım dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.123
Şiir Okunma
2.411.868
Yazı Okunma
23.139
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL