Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
20 Şubat 2010 Cumartesi 22:54:55

Düşlerinle sal, savrulsun
Balıkların en sıcak, en aydınlık
Oyunlarına

Bil ki ; heybetinde değil
Zerrende buluşacak sevinin en yücesi...

HOŞ DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK....RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Şubat 2010 Cumartesi 22:53:16
Yüreğinize sağlık hemşerim...Güzel dörtlüktü...RABATLI
Boşluk, @aşık obalı
20.2.2010 22:21:35
RABATLI
@rabatli
20 Şubat 2010 Cumartesi 22:39:19
YİNE SEVİ DİZELERİ İDİ VE YİNE HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
20 Şubat 2010 Cumartesi 22:37:35
Türkü tadındaki güzel dizelerinizi kutluyorum...Sazla da dinleriz her halde...RABATLI
Gel, @FikretCENGİZ
20.2.2010 19:13:14
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:38:35
yalnızlıkların sona ermesi adına...Yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Hayat bir sınav, @sudamlam
19.2.2010 14:08:44
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:37:30
KADERE İSYANDI...Ama yine de direnmek gerek...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Bahtiyar, @CEYLAN 17
19.2.2010 14:39:24
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:36:27
TÜRKÜ TADINDA DİZELERDİ YİNE OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:34:16
Evet her şeye rağmen...Gönül dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Bu son şiir'im sana, @kaderimsin
19.2.2010 15:01:50
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:33:01
YERİN BELLİ OLSUN...

Anlamlı dizelerdi...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Ol, @mevsimsiz kar
19.2.2010 23:24:44
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:18:59
SEVDA YOLUNDAN CAYMAK YOL...İLERİ İLERİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:17:56
bir yansımaydı gözlere...yazan yürek dert görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:16:50
değişik... hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
G ü n c e, @Gulersu
19.2.2010 22:29:09
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:14:34
hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 23:13:28
BİR RÜZGARA GELMEK DE VAR...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...rabatlı
Yosun tutmuş yüreğin, @AYLAVYOU
19.2.2010 22:37:35
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 20:03:20
HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 20:01:31
Açtım gönlümün bütün kapılarını sana
Tüm hatalarına ve kırılan şu kalbime rağmen
Sen gittin,ben gidemedim
Ben döndüm,sen dönemedin be sevdiğim
Bıraktın gittin beni YANLIZLIĞIMAAA...

YALNIZLIKLARIN SONA ERMESİ ADINA YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM....

Yalnızım, @hamideasel
19.2.2010 15:51:03
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 20:00:08
GERÇEK AYDINLARA SELAM OLSUN...YAZAN YÜREK VAR OLSUN...RABATLI
Özgür aydın, @hayatgülbahçesi
19.2.2010 17:05:35
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 19:59:07
Ne güzel dile gelmiş gönül dizeleri...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...RABATLI
İçin sızlamaz mı, @gül peri
19.2.2010 17:10:26
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 19:57:23
hüzün olsa da dizeler...hoştu...yürek dert görmesin...Rabatlı
Zemheri ayım, @eyşan elif
19.2.2010 17:26:35
RABATLI
@rabatli
19 Şubat 2010 Cuma 19:53:42
Mutlaka bu düşüncelerinizi bir yerlerden duymuştur, hissetmiştir...Mekanı cennet olsun...Yazan ve düşünen yüreğiniz var olsun...RABATLI
Babam, @zeyno cann
19.2.2010 18:00:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.116
Şiir Okunma
2.411.834
Yazı Okunma
23.138
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL