Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:07:18

iyilik yaptıkça yapan
yardım ettikçe saçan
güzellik buldukça paylaşan
ve
paylaştıkça hemen çoğalan
gönüller biziz
biz


hoş dizelerdi...Okurken haz aldığım...Yüreğe sağlık...Rabatlı ...

RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:05:25
Okurken haz aldığım dizelerdi...yazan yüreğe sağlık..Raabatlı
Yan umutlarına..., @AZAP
21.2.2010 09:59:15
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:04:08
Türkü tadındaki dizelerinizi kutlarım...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:03:05
anlamlı ve güzel dizelerdi...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:02:02

Allah’ın emri elbette olacak,
Tadanın aklında tatmayanın kalbinde kalacak,
En zoru da sevdiklerinden kopmak olacak.
Sonra gelse olmaz mı?Ruhum dünyaya doymadan sılaya varacak.

Hüzün olsa da dizelerde..anlamlı ve güzel dizelerdi...Yüreğe...

Götürün, @fadime kahraman
21.2.2010 10:43:51
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:00:50

Gülmek istersin gülemezsin
Ağlamak ister ağlayamazsın
Ödediklerini bedel sanırsın
Sen bu hayatı ne sanırsın


yaşam zor olsa da... direnmek lazım...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
Yolu yok, @cebirin defteri
21.2.2010 10:53:08
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 01:49:17
AMA İNSANLARIN GÖNÜL FELSEFESİ DEĞİŞTİ GİBİ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Aynı..., @guler birsozu
21.2.2010 01:46:57
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 01:44:22
çocukluğum, sabah doğan güneştir
akşama/ nasılsa çok var derim
yaz mevsimi uzun günler
alın benden gençlimi, bende kalsın çocukluğum...


HATIRLAMAK ÇOCUK HAYALLERİNİ VE ÇOCUKLUĞU...HOŞ DİZELERDİ...BEĞENDİĞİM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 01:39:21
HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Eylül, @Fatma Aras
21.2.2010 01:32:40
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 01:19:48
bitimsiz kuyulara saldığım
adını kaybettim
eş zamanlı
geçmişi olmayan
kendimle.

YİNE DE HEP GEÇMİŞİ YAŞARIZ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kaybettim., @sonbaharımsın
21.2.2010 01:03:38
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 01:18:21
ÖZLEMLERDİ DİZELER...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Karanfilli mektup, @canan kız
21.2.2010 01:02:11
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 01:08:04
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 01:05:49
YİNE BEĞENDİĞİM DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Anla, @asran
21.2.2010 00:44:13
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 01:04:45
AMA HEP GÖNLÜMDE YEŞERDİN...DER GİBİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gurur ve ben, @ozgurluk
21.2.2010 00:37:52
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 00:42:15
Yürek dizeleri idi...hoştu...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 00:41:02
senin varoluşunda kaybolduğumu farkediyorum.
ben olmayan bir aşkın içinde yer alıyorum....
ben olmakmı aşık olmak
yoksa olmamak mı?

OLMAK VEYA OLMAMAK...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Ben miyim?, @tükenen kalem
21.2.2010 00:13:00
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 00:39:43
hoş dizelerdi..yazan ve düşünen yürek dert görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 00:37:00

dedin ki / o adam sen değildin
oysaki ben benim
sadece eksildim

ben seni yitirdim...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
O adam sen değilsin, @müget
21.2.2010 00:05:34
RABATLI
@rabatli
20 Şubat 2010 Cumartesi 22:58:29
HAYATIN ÇIKMAZLARINA KARŞI DİRENMEK LAZIM...YÜREĞE SAĞLIK....RABATLI
Yalnızlık.., @y@b@ngülü
20.2.2010 19:59:40
RABATLI
@rabatli
20 Şubat 2010 Cumartesi 22:55:58
YÜREK DİZELERİNZİ KUTLARIM...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Kaçıncı, @ÇAĞDAŞ ŞENER KARA
20.2.2010 22:41:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.112
Şiir Okunma
2.411.818
Yazı Okunma
23.137
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL