Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 22:23:34
SEVDA DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Nasıl anlatsam..., @yaren fatma
23.2.2010 15:31:44
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 22:22:20

Erguvan akşamlarda,
Raks eden aşk,
Mağrur baharı bekler
Umutsuzluğuma umut,
Bahar çiçekleriyle doğar.

HOŞ DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Keman ve anılar, @ozgurluk
23.2.2010 16:48:25
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 22:19:39
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gönül, @canandemirel
23.2.2010 21:10:59
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 22:18:25
Gönül dizelerinizi kutlarım..Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Son sonbahar, @ecellizz
23.2.2010 21:13:28
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 22:09:00

Güneş karanlığa
Esir düşmüş
Vicdanlar yasta
Acaba,!..
Aziz Nesinlik Vatandaşım
Ne zaman uyanır

BİRGÜN UYANIR ALEM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
İlan olunur, @şair67
23.2.2010 22:04:47
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 10:34:48
GÜZEL DİZELERDİ...SEVİ KOKAN...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sen!, @Sessiz Peri (S.Yılmaz)
23.2.2010 01:59:02
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 10:33:43
Gözlere yaş damla
Değmemeli bence
Yüze gölge kalbe hüzün
Düşmemeli sende

güzel dizelerdi...şiirdi...yüreğe sağlık...RABATLI
Al yanak gül kalpte, @Son Damla
23.2.2010 01:21:37
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 10:32:31
'''CUMHURİYET CADDESİNİ GEZDİN Mİ ?
KONGREDE TARİHLERİ YAZDIN MI ?
DÜŞMANLARIN YUVASINI BOZDUN MU ?
BURDA YAREN BANA CAN DEDİ KARDEŞ......''' Rabatlı

Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Güzel tanıtımdı...
Dadaş diyarı, @ensarpinar
23.2.2010 01:27:44
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 10:27:19
EN GÜZEL SEVİLERE UYANMAK ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Çünkü ben, @NURCAN CANDAR UYGUR
23.2.2010 01:57:35
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 10:18:50
İKİ YÜREĞİ DE KUTLARIM...HOŞ DİZELERDİ...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 09:52:54


Akıttın boş yere , gözlerden yaşlar

Olmadı duyan hiç , yolsan da saçlar

Yetmez mi verdiğin , onca uğraşlar

Unut artık sende , UNUT GÖZLERİM �


TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 09:51:47
Mavilerden
Güneşi dök yalnızlığıma !

MAVİLİKLERE...GÜZEL DİZELERDİ...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 09:50:16

Bazen bir çağrıya uyar giderim
Bazen bir çığlığı duyar giderim
Bazen bir yıldızla kayar giderim
…..Yer yüzü beşiğim sema yorganım
…..Gönül seferinde bitkin yorgunum

TÜRKÜ TADINDA DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 09:47:53

En sadık yardır işin,
Ona sımsıkı sarıl,
Dostun bile sadece,
Kabrin başında kalır.

GÜZEL ANLATIMDI, YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 09:46:35
şimdi rus yazgısı içinde
uzandım uçsuz bucaksız steplerine
almazsın eminim artık içine
işte bu huzur içinde
rahatça uyurum eteklerinde...

baharında uyutmadın madem
kışında uyandırma şimdi de

HOŞ ANLATIM, GÜZEL DİZELER...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...

RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 09:45:04

isterim
kendimden ziyade
senle ilgileneyim
senle bilgileneyim
hayat memat konusunda

yürek dizeleri idi...hoştu...RABATLI
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 09:43:45

Kara çiçeğim ne olur bir sabahta aç benim için
Ellerim dokunsun kadife gülüşlerine
Hasretin bitsin nefes alsın ciğerlerim
Mavi gözyaşları da gülsün
Ağlamaktan bitkin düştü gözlerim


hüzün olsa da dizeler hoştu...Yüreğe sağlık..Rabatlı
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 01:21:54
geçmişi yad etmek...anmak sevilenleri...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Ya şimdi nerdesin!, @ulviyeay
23.2.2010 01:19:55
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 01:06:49
EN GÜZEL SEVİLERE...GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Esiyor sana kalbim, @sudamlam
23.2.2010 00:59:01
RABATLI
@rabatli
23 Şubat 2010 Salı 01:04:21
YÜREK İÇTEN DÜŞÜNÜRSE KÜSÜLMEZ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
=ne olur küsme=, @Ahmet Kalender
23.2.2010 00:11:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.094
Şiir Okunma
2.411.719
Yazı Okunma
23.130
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL