Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:23:04
TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Ben;senden yanayım, @Dosteli_
27.2.2010 09:53:42
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:21:56
gece çöker
bir ben yapayalnız�
ne tadım kalır ne tuzum
ben bu hayatın
nesine yanayım�

TADIM TUZUM YOK...GÜZELDİ...ÖZLEMDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Neredesin, @sahbeyit
27.2.2010 10:00:54
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:20:45
rengaren yaşamak güzellikleri tadında...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
Kelebek, @Hanımağa34
27.2.2010 08:01:51
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:19:43
'''Bir gönül deryasından, kopup gelen bır ırmak
Akar da yüreklere insanı bir hoş eder.
Şiir tadında suyu, içerken berrak berrak
Aşık eder adamı, bedeni sarhoş eder'''.......RABATLI

Şiir her şeydir aslında...düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:12:56
Aynalarda görmek geçmişi...Güzel dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:11:44
Özlemlerin sona ermesi adına <....yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Yeterki sen yanımda ol, @sudamlam
27.2.2010 03:21:06
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:09:13
sitemdi şiir...hoştu...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Değer, @ÖZLEM'im
27.2.2010 02:59:20
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:08:11
frekanslar tutmadı mı...ne denir...hoş dizelerdi....Rabatlı
Frekans, @Aysel AKSÜMER
27.2.2010 02:57:26
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:07:07
Kalbimden sevgiyi silmeyeceğim.


Kalpten sevgi silindi mi yaşamanın gayesi olmaz...En güzel seviler sizlerin olsun...O cumbalı evde...Yazan yürek var olsun...Rabatlı
Cumbalı ev, @ozgurluk
27.2.2010 01:57:29
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 10:05:14
hüzündü dizeler..güzeldi...yüreğe sağlık...Rabatlı
Bırak artık, @eylülün zulmü
27.2.2010 01:56:52
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 01:19:28
hoş dizelerdi okurken haz aldığım...rabatlı
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 01:02:50
ÖZLEMLER SONA ERER İNŞALLAH...HOŞTU...RABATLI
Özledim seni, @erda
27.2.2010 00:41:18
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 00:47:17
nefret etsin insan
sevsin
kızsın
merhamet etsin
ne hissederse hissetsin
lakin hissetsin
his-etsin
hissimize etmesin


OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 00:36:55
SEVGİYİ GÖRMEK...GÜZELDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sevgiyi gördüm, @cemalus
27.2.2010 00:30:54
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 00:35:42
Güzel dizelerdi...Yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 00:32:23
SEVDALARIN MASALLARDA KALMASI KÖTÜ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sevdalar sürgün, @yalnıztepe
27.2.2010 00:13:52
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 00:31:22
Eminim egeli kız
Eminim istediğim sensin.
Sar srmala beni
Sususzluğum dinsin.

EGELİ KIZ... Güzel dizelerinizi kutlarım...RABATLI
Egeli kız, @sedobat1
27.2.2010 00:17:00
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 00:29:38
sevda dizelerinizi kutlarım...güzel çalışmaydı...rabatlı
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 00:26:44
Okurken haz aldığım dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
Yeniden doğmak, @Nevzat KONŞER
27.2.2010 00:11:47
RABATLI
@rabatli
27 Şubat 2010 Cumartesi 00:25:37
Sanat Müziği tadındaki dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Düşün hele yar, @kulhilmi
27.2.2010 00:15:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.088
Şiir Okunma
2.411.661
Yazı Okunma
23.127
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL