Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
1 Mart 2010 Pazartesi 00:12:32
‘’ YAT ‘’ diyorum ‘’ YAT ‘’….

EN İYİSİ GÜZEL DÜŞLERE YATMAK...HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
1 Mart 2010 Pazartesi 00:11:19
sevgi,
nokta kadarda olsa uzayda
uzan tutabildiğin kadar tut
avucunda,
dağıt dağıtabildiğin kadar.
verdikçe çoğalan
tek görünmeyen varlık değil mi
haydi
durmasana
sevgiye ulaşsana...

HAYATIN YOLLARI HEP SEVGİDEN GEÇER...YAZAN YÜREĞE SAĞLI...

RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 22:05:28
Düstün gözlerime
en güzel cemrelerde uyanmak adına...yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 20:47:44
DOĞUM GÜNÜNDE HÜZÜN DİZELERİ...GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
Doğum günüm, @Sonkardelen
21.2.2010 14:03:29
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 20:46:16
sensizliklerde kaybolmak...Yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
Gidiyorum, @yaren34
28.2.2010 19:34:17
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 20:45:10
Yanlış yapmasan bir daha, konu komşuya aldanıp;
Yürüyorken ben içime, bütün varlığımı alıp...

Okurken haz aldığım dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık.Rabatlı
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 20:43:42
MANİ TADINDA DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Alacağım, @ozankoman
28.2.2010 19:34:45
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 20:42:35
Türkü tadındaki dizelerinizi kutlarım...RABATLI
Gider, @MEHMET DAĞAL
28.2.2010 20:11:59
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 20:41:29
Yine özlem kokmuş dizeler...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 20:39:47
GÖNÜL DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Zavallı, @canandemirel
28.2.2010 20:16:13
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 20:38:13

Sabaha az kaldı
Ben yine
Gökyüzünü merak ettim.

Hayat bizleri örselese de direnmek zorundayız...Çünkü hayat çok güzel ve yaşanası...Yeniden güzel sabahlara uyanmak adına...yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 16:51:24
EN GÜZEL SEVİLERE...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 16:49:48
SENSİZLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
Bugün, @cinitas
28.2.2010 13:45:00
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 16:48:27
SEVDAYI YAKALAMIŞKEN BIRAKMAMAK...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 16:47:08
TEBRİK EDİYORUM...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
Meselem ol..., @guler birsozu
28.2.2010 16:05:45
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 15:50:02
YİNE OKURKEN HAZ ALDIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 15:49:01
ŞARKI OLABİLECEK DİZELERDİ VEYA TÜRKÜ...HOŞ ANLATIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bu yara başka yara, @BOZOK KIZI
28.2.2010 10:49:18
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 15:40:22

Beyaz sayfalar üzerinde
Sonu belli olmayan dizeler
Yaşama , güzelliklere
Bazan da ölüme dair...

EVET BİR MASAL GİBİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
M a s a l g i b i, @Aysel Var
28.2.2010 06:43:41
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 15:39:14

Bilmeyenler öğrenecek diye sevmenin anlamını
Biz sözlük mü olduk sayfa sayfa ellerde yıpranmaya mahkum



güzel dizelerdi...yürek dert görmesin...RABATLI
RABATLI
@rabatli
28 Şubat 2010 Pazar 15:37:30
sevi dizelerinizi kutluyorum...Rabatlı
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.089
Şiir Okunma
2.411.661
Yazı Okunma
23.127
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL