Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:41:56
ASLINDA HAYAT BOŞ...AMA YİNEDE DİRENMEK YAŞAMA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Ayrılık, @leyla.
3.3.2010 19:19:24
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:40:55
DEĞİŞİK BİR ANLATIM VE GÜZEL DİZELER....YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Seni yaşamak, @Son Damla
3.3.2010 19:21:25
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:39:45
GÖNÜL DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Seni ve beni, @özlem göç
3.3.2010 19:44:08
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:37:10

Yanındayken yalnızlığımı unutturmaya,
Gözgöze bakıp,konuşmadan durmaya GEL

Kalbini kalbimde hissetmeye GEL

GÜZEL BİR DAVETTİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Benden sevdiğime, @Ayse_Elmaz
3.3.2010 21:13:32
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:35:55
yaşamla yeniden birleşmek...Bir bekleyişti geleceği...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:22:25
TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLARIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
İçesim geldi, @aşık komani
3.3.2010 03:50:56
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:21:09

Yaşanmışı silemezsin
Gözlerimi göremezsin
Artık istesen de gelemezsin
Zaten gelsen de gelmesen de
Fark etmez biliyor musun

GERÇEKTEN SİTEMDİ DİZELER...DEMEK Kİ...KIRGINLIK ALAMETLERİ...YAZAN YÜREK VAR OLSUN...RABATLI
Farketmez, @serapertence
3.3.2010 02:03:04
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:19:42

Gelecekten beklentisi ne
Biraz umut biraz sevgi
Yaşamak için tek nedini

BÜTÜN YOLLAR SEVGİDEN GEÇMEZ Mİ ?...GÜZEL ANLATIMDI...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Yaşamak için, @AYSE 09
3.3.2010 08:02:07
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:18:31

Uzağı yakın eder, konuşulur cancana

Özlemini giderir, selam söyler canana

O sıcacık seslerin, duyulduğu zamanda

Nur içinde yat derim, Alexander Graham Bell’e.

UZAKLARI YAKIN EDEN TELEFON...GÜZEL ANLATIMDI...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Telefon, @belkiz
3.3.2010 05:28:03
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:17:13
YÜREK SEVDANIZ HİÇ TÜKENMESİN DOSTUM...İNSAN SEVDİKÇE VARDIR BU ALEMDE...YÜREĞİNDE SEVGİ OLMAYAN İNSAN NEYE YARAR Kİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bu bakışlarda, @şair67
3.3.2010 04:21:56
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:15:36
İÇTEN VE GÜZEL DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sen anlama..., @guler birsozu
3.3.2010 04:06:26
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:14:33

Kolay sanmasın aşkı, faturası pek ağır
Gönülden görmeyince, kulaklar olur sağır
Sen istersen aşkını, çığlık çığlığa bağır
Kulaklarım çınladı, andın dersem namerdim.

aynen doğru...hak etmiyeni silmek lazım...Yine gönül dizeleri idi ve hoştu......

Namerdim!..., @dağ gülü
3.3.2010 03:40:54
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:10:14
güzel anlatım ve içten dizeler...okurken haz aldım...Yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 11:09:09
Diğer tarafım hep eylem kokuyor...

Benim gibi düşündüğünüze sevindim...Yürek dizeleri idi ve çok içtendi...Yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
Bölündüm, @kazım Doğan
3.3.2010 10:57:04
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 01:36:34
Sayın Çetin Bey şiirlerinizi ve yorumlarınızı çok beğeniyorum...Yüreğiniz var olsun...Bizde isteriz böyle güzel seslendirme ve videolar...Teşekkürler...Rabatlı
Gelirsin yar, @ çetin kabak
3.3.2010 01:30:08
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 01:29:31
SONRA OLMAZ...
YÜREK İSTEYİNCE...
HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ya şimdi tutarsın, @cemalus
3.3.2010 01:24:18
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 01:13:53
yürek dizelerinizi kutluyorum...hoş dizelerdi...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 01:11:34
ak kağıtlar tutmak parmaklarda...karalamadan...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Bakış, @Özden Özpınar
3.3.2010 01:06:37
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 01:06:35
BU GÜZEL DİZELERİ KUTLUYORUM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...VE BİR GÜN SAMSUNA YENİDEN ÇIKMAK GEREKEBİLİR...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 01:03:27
EN GÜZEL YARINLARA...GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Gel sevgilim.., @sudamlam
3.3.2010 00:46:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.071
Şiir Okunma
2.411.552
Yazı Okunma
23.124
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL