Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 00:54:35
aynen doğru...DOĞRU OLMAK...Yazan ve düşünen yürek dert ve tasa görmesin...Rabatlı
Doğruluk hazinedir !, @ferhan
3.3.2010 00:01:36
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 00:52:24
Yine okurken haz aldığım dizelerdi...Yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 00:51:10

Tatlıdır suyu şişkinlik yapmaz.
Bedavadır cüzdanları yakmaz.
Bilen bu sudan içmeden geçmez.
Bademli yolunda beylik çeşmesi.

yayla sularından su içmek...eskilerde olduğu gibi çeşme başında sohbetler etmek...güzel dizelerdi...yazan yüreğe sağlı...

RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 00:49:10
Bandırma limanından,
Giden son gemi.
Bıraktığı köpüklü izlere attım kalan sevgini.
Benden alıp götürdüğün herşey gibi.
Ben gibi kimse sevmeyecek seni...!

gidenin ardından sitemdi dizeler...güzeldi...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabat...

Bandırma limanı, @ozgurluk
3.3.2010 00:09:55
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 00:46:40
Bu vatanın bağımsızlığı için savaşanlara selam olsun...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK VAR OLSUN...Rabatlı
Bayrak, @Salih Erdem
3.3.2010 00:39:46
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 00:45:37
güvenmek cemrelere...Hoş dizelerdi...yürek dert görmesin..Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 00:42:58
Hemşeriye sitemdi ve güzel dizelerdi...Yüreğe sağlık...Rabatlı
İnsafsız hemşerim, @Yakuti
3.3.2010 00:18:59
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 00:27:50
Sevda vurdu göz görmedi
Canan halimi sormadı
Gül goncaydım da dermedi
Dil söylemez lala döndüm......RABATLI

Yine hoş dizelerdi...Yazan yürek dert görmesin...Sakarya'dan selamlar....Rabatlı

RABATLI tarafından 3/3/2010 12:30:02 AM zamanında ...

Küle döndüm, @Fatma Biber
3.3.2010 00:08:11
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:18:36
DOĞRU + YANLIŞ...
BİLİYORSUNUZ HEP ÜÇ YANLIŞ BİR DOĞRUYU GÖTÜRÜR...FAZLA YAPMAMAK LAZIM...GÜZEL DİZELERDİ...RABATLI
Kaos, @KORDELYA
2.3.2010 01:12:33
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:14:41

Sen de birgün anlayacaksın,
Heveslerini kalplerine ilah edinen zavallıların güneşinin mum ışığı olduğunu.....

GÜZEL BİR ŞİİRDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sen..., @evdalezeynıke
2.3.2010 01:29:08
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:12:25
GÜZELLİKLERİ YAŞAYABİLMEK GEREĞİNCE...VEYA O GÜZELLİKLERİ GÖREBİLMEK...HOŞ DİZELERDİ..YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Uçak, @serapertence
2.3.2010 01:43:54
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:10:14
BEN SENİ SEVDİM...HİÇ BİR ŞEY UMURUMDA DEĞİL...DER GİBİ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ya ben..., @guler birsozu
2.3.2010 02:57:08
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:08:22
GİDİŞİNDE KALMASI GÖZLERİN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Islık çalarak, @GÜLER TEKER
2.3.2010 03:50:45
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:07:21
Ateş-i aşkla;
Mevsimlerin bahar olsun…

HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Huzur mu aradın, @lebiderya
2.3.2010 03:55:41
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:06:04
O BEYAZ GÜLLER HEP AÇIK OLSUN...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
**olmaz mavi$im**, @1beyazgul
2.3.2010 07:25:52
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:05:02
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Çınarın nasihati, @Almuti
2.3.2010 07:27:25
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:02:36
Vicdan aynasında tatlanır haller
Duygular o firdevs havayı solur
Sevgi baharında o latif güller
Açılır o sırrın şahidi olur

ÇOK GÜZEL ANLATIM VE GÜZEL DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:01:36
türkü tadındaki dizelerinizi kutlarım...RABATLI
Dertlerim, @akturk_emin
2.3.2010 09:14:43
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 11:00:26
GÜZEL BİR ANLATIMDI...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Anlat dedim, @fihaha(OrhunBasat)
2.3.2010 09:49:32
RABATLI
@rabatli
2 Mart 2010 Salı 10:59:17
YALNIZLIKLARIN SONA ERMESİ ADINA..YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Kim o, @BİÇAREKAYIPADAM
2.3.2010 10:01:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.070
Şiir Okunma
2.411.552
Yazı Okunma
23.124
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL