Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 01:24:36
doğru dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Olamaz mı?, @Mustafa Yaralı
5.3.2010 00:00:57
Etkili Yorum
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 01:19:27
yürek dizeleri idi ve güzeldi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Yalın, @maskelimelek
5.3.2010 01:08:52
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 01:18:20
çok severdim...gözümün önüne geldi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Yusuf hayaloğlu, @Gulersu
5.3.2010 01:07:52
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 01:11:22
TÜRKÜ TADINDA DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 01:10:04
ANLAMLI DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 01:09:03
SENLE DE SENSİZ DE HASRETİM SANA DER GİBİ...ÖZLEMDİ DİZELER...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Güzel gözlüm, @umut kibar
5.3.2010 00:36:19
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 01:07:45
ÇOK SEVDİĞİM BİR ÇALGIDIR... ALINCA ELİME UNUTURUM ELEMİ KEDERİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Akordiyon'cu kız!, @Oya gedik
5.3.2010 00:49:37
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 00:59:10

Her şeye dayanıyordu da insan
Bir tek kendine dayanamıyordu.

NE YAPARSA İNSAN KENDİNE YAPAR...DOĞRU VE GÜZEL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kendine cimri, @Benmeral
5.3.2010 00:44:19
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 00:57:23

can çiçeğim
aklımın ucundaki daldaki körpe
sürgün sevgilim
bu hayatı bensiz terk edip gitme
da/yanamam sensizliğe

ÇOK İÇTEN SEVİ DİZELERİ İDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sürgün sevgilim, @İsa inan
5.3.2010 00:14:18
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 00:56:21
O GÜZLER BAZEN HÜZNE DÖNMESİN...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
Ayrılık, @müzeyyensarıözkan
5.3.2010 00:07:43
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 00:55:15


Daha fazla acıtmadan yüreğimi, almalıyım gözlerimi gözlerinden
Duymadan sözlerini kapatmalıyım artık bu gönül defterini
Farkında değilsin ama uzun zamandır
Susmalarım hep bundandı
Tüm suskunluğum b/aşk’aydı…

SEVİ DİZELERİNİZİ K...

RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 00:53:59
hoş dizelerdi...yürek dert görmesin...RABATLI
Davet, @Fazilet ELİAÇIK
5.3.2010 00:00:24
RABATLI
@rabatli
5 Mart 2010 Cuma 00:52:48
insanlık ölmüş...aynen doğru...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 22:32:05
ÖMÜR BİR PAYLAŞMA...GÜZEL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 22:31:01

meçhule bir yol uzanıyor ömrümde
kırık dökük ne varsa
toplayıp
kanatıp avuçlarımı
senden
GİDİYORUM


GELDİM- GİDİYORUM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Senden gidiyorum, @ayşe ışık
4.3.2010 21:56:19
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 22:29:58
Teslim olma sakın ha ...
Teslim olma bir daha
O DEV BAŞLI CÜCEYE ....


DİREN...DİREN...HOŞ ANLATIMDI...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 22:28:53

yandım...

Yağan yağmurlarda Sana

ıslandım...

ŞİMDİ ÜŞÜMELERDEYİM...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 22:27:47
yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Gerçekleri söyleyebilmek dize dize...RABATLI
Atatürk'ü sevmek, @velliköy
4.3.2010 22:17:18
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 20:44:17

Ben rüzgarım,
Şarkılarda şiirlerde varım.
Çölde yapayalnızım

HOŞ DİZELERDİ YİNE YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ben rüzgarım, @Canan Ereren
4.3.2010 16:51:35
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 20:42:23
Havada kalan
Buram buram yalan kokan
Canımsın ciğerimsindense
Yürekten söylenen
İçtenlikle dile gelen
Bir kuru selam
Daha güzel


içtenlikle...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Daha güzel, @Necdet YAĞAN
4.3.2010 20:01:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.061
Şiir Okunma
2.411.493
Yazı Okunma
23.123
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL