Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 20:56:37
ANA ÖZLEMİNİ NE KADAR GÜZEL ANLATMIŞ YÜREK...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Son bir kez, @katremm
7.3.2010 20:52:58
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 16:52:42
okurken haz aldım...Yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 16:51:37
KADINLARIMIZ...GERÇEK HAKLARINA KAVUŞAMAYAN, EŞYA GİBİ ÖNE SÜRÜLEN...duyarlı yüreği ve dizelerinizi kutlarım...rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 16:48:14

Açan gonca gülün olur bir zaman
Ak duvaklı gelin olur bir zaman
Çıkıp gider elin olur bir zaman
Diyar-ı gurbette gezer Anneler


Sizin şiirlerinizi okurken saz alıp çalmak isterim hep...Ama sazı elime almadığım beş altı sene oldu...Yine güzel...

Anneler, @aşık obalı
7.3.2010 16:42:11
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 16:31:32
okurken haz aldım...yürek dert görmesin...rabatlı
Son kurşun, @bestekar10
7.3.2010 16:27:09
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 16:14:33

İnsanlar sahteleşmiş,güveneceğin insan nerede?
Dostluk bile kalmamış,yalan,dolan dolu içlerimizde,
Gerçek yüzler kaybolmuş,kalplere inmiş perde,
Doğruluk sallanıyor 7.4 şiddetinde..

dizelerinize katılmamak elde değil...doğru dizeler ...güzel ...

Affet beni dünya, @serpilce
6.3.2010 16:35:06
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 16:03:29
en güzel sevilere...hoş dizelerdi...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 15:52:28
asıl suçlular bizi bu hale getirenlerdir...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...rabatlı
Ergenekon'muş, @kocakurtsoylum
7.3.2010 14:43:58
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 15:50:51

Ömrüm bitti, asla geçmedi ahım,
Kalbim halâ benden hesap sordukça.
Benim bu sevdada çoktu günahım,
İçimde yaradır, dünya durdukça.

sitem olsa da dizeler ...güzel şiirdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Bitmeyen sevda, @Rizeli Mahir
7.3.2010 15:09:36
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 15:49:29
''nerde kaldı ilk aşklar''

yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 15:44:29
GÜZELLİKLERİ İŞLEMEK GERGEF GERGEF...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kar taneciği, @Bayse Hatipoğlu
7.3.2010 15:26:45
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 15:43:29

Ben gidiyorum şimdi,
öyküler mezarlığıma...
Senin de isminin olduğu,
gözyaşı düşürdüğüm anılardan,
biraz af dilemeye...

GİDİYORUM...GÜZEL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Dirim ve yas, @Oktay Coşar
7.3.2010 15:36:14
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 13:05:04
yine beğendiğim dizelerdi...yazan yürek dert görmesin...rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 13:04:01
yeniden başlamak hayata...olabilir...hoş dizelerdi...yürek dert görmesin...Rabatlı
Uzaklara gitsem, @neveneva
7.3.2010 12:40:29
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 12:07:22

Azda tavır ve harekete bakacaksın,
Sabrın sınırlarını ayarlayacaksın,
Derince nefes alıp, bir an duracaksın,
Artık rahatça cevabı verebilirsin…

AYNEN DOĞRU...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 11:36:59
BAKIŞINDA KALMAK...GÜZEL DİZELER...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Seni seviyorum, @Ayse_Elmaz
7.3.2010 09:06:52
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 11:11:23
Hadi
Topla anılarını
Dür bohçanı
Koy bir kenara
Kalsın içinde
Kırık dökük mısralar
Yüreğin dehlizlerinin
Sevgi açlığına dair...
Sen de git toprağına
Ve uyu sessizce
Uyu...

RAHAT ET...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Uyu, @serap hoca
7.3.2010 05:22:00
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 11:10:01
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...DİZELERİNİZE KATILIYORUM...RABATLI
Vatan perişan, @Bayram DOKGÖZ
7.3.2010 04:22:44
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 11:08:49

Hayal işte
Ve bitti…
Bu kadardı…

OKURKEN HAZ ALDIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Son demindeyken, @Xeyala Jiyan
7.3.2010 04:07:28
RABATLI
@rabatli
7 Mart 2010 Pazar 11:06:33
KÖTÜ YAŞAM KÖTÜ KADER
BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDER
DOST İSTEYEN HAYIR EDER
GERÇEK BİR YAR OLMAYINCA....Rabatlı

güzel dizelerinizi kutluyorum...Yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
Neye yarar, @ozanguner
7.3.2010 03:52:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.040
Şiir Okunma
2.411.401
Yazı Okunma
23.110
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL