Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
10 Mart 2010 Çarşamba 12:35:00

Suretsiz gecelerde yalnızlığım
Beyaz kefenlerde uçurtmam
Gölgem vurmuş açık mavilere
Okyanuslarda oynaşan yunuslar benim….

güzel anlatımdı...yalnızlıkların sona ermesi adına...yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 22:35:54
neye yararsın...
Güzel dizelerdi...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Kendim / e derim, @BOZOK KIZI
9.3.2010 20:43:38
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 22:34:06
sevgi dizelerinizi kutluyorum...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 20:34:08
Yaklaştım ışıldayan gözlerimle derinlerine


GÖNÜL DİZELERİNZİ KUTLARIM...RABATLI
Kırmızı gül, @elanur275
9.3.2010 20:09:57
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 20:30:39
ANALARIMIZI VE GEÇMİŞİ ANLATABİLMEK...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 20:29:12
SENSİZLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 15:44:52
Gel ey gönül çiçeğim uğramadı mı bahar ?
Mevsimler yalan söyler, yalanmış bu cemreler.
Düşmemiş topraklara, ısınmamış ki sular
Söylenen güzel sözler, yalanmış hep şarkılar.


güzel dizelerdi yine...yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 14:58:51
SENSİZLİKLERDE KALMAK...GÜZEL DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Seni unutamadım, @Suskunyolcu
9.3.2010 14:54:09
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 14:56:06
Cam kırıkları topladı anıları


Anılarda kalır bazen güzellikler...Hoş dizelerdi...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Cam kırıkları, @Canan Ereren
9.3.2010 14:52:45
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 14:46:25
Evet bu dünya fani...kime kalmış ki...Arkasından iyilikleri ve kötülükleri söylenir...Yürek dağlayanlara öteki dünyada azap vardır...Anlamlı dizelerinizi kutluyorum...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 12:24:31
Şiirin hikayesi çok hoşuma gitti..Şiir de anlamlı ve güzeldi...Yazan ve düşünen yüreğinize sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 12:19:42
gel
gel benim ol
gel ben ol.
gel senin olayım
gel sende sen olayım.
gel........


GÜZEL BİR SESLENİŞ, GÜZEL BİR DAVET...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gel, @necirvan-1
9.3.2010 12:02:49
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 12:18:36
fal olalım sevda muammalarına.

NE GÜZEL SEVİ DİZELERİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 12:17:30
AYNEN DOĞRU...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Tek gerçek, @feyzanur akyol
9.3.2010 12:16:22
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 12:10:19
GÜZEL BİR DAVETTİ...SEVİ DİZELERİ İDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Gel artık, @Hülya Arısan
9.3.2010 01:35:00
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 12:09:09
TÜRKÜ DADINDA DİZELERDİ VE GÜZELDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 12:07:49
Mekanı Cennet olsun...Ne denebilir ki ?...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 12:06:04
GERÇEK SEVEN HER ACIYA ALIŞMAK ZORUNDA...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Acı, @AYŞE33
9.3.2010 06:23:53
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 11:54:50
yürek dizeleri idi ve hoştu...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 11:53:09
türkü tadında dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Sevgili, @Erdoğan BEKTAŞ
9.3.2010 08:41:10
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.026
Şiir Okunma
2.411.336
Yazı Okunma
23.110
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL