Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:55:19
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...ŞİİRDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Ve... sobe...!, @Serhat AKDENİZ
11.3.2010 16:48:00
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:53:07
TÜRKÜ TADINDA İDİ VE HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Aklım sende kalır, @aleynur
11.3.2010 16:36:06
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:52:02

Hatırlarmısın sevgili
Gittigin yağmurla gel demiştin
Ben giderken
Senin dedigin gibi
Gittigim yağmurla geldim
Seni bıraktıgım gibi bulmak umuduyla
Nafileymiş meğer
Kaç yağmurlarda seni aradım
Bir türlü beklenen yağmurlar getiremedi seni
Gü...

Beklenen yağmur, @ada_gul
11.3.2010 16:24:26
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:35:20
HAYAT SENİNLE GÜZEL DER GİBİ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Zaman, @mavidus35
11.3.2010 15:59:09
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:34:09


Hiç pişman değilim
İyi ki varsın
Bazen durgun bir deniz
Bazen çılgın romantik
Diğer yarımsın

Baştacımsın.....


BİR ELMANIN İKİ YARISI GİBİYİZ...DER GİBİ
HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Baştacımsın..., @hazan444
11.3.2010 15:13:54
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:32:29
ÇOK HOŞ SEVDA DİZELERİ İDİ...SEVDALAR DAİM OLSUN...YAZAN YÜREK VAR OLSUN...RABATLI
Canım'a, @serapertence
11.3.2010 14:40:47
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:31:28

Beklerim
Yeni bir günü daha görmeyi senin gözlerinden

YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Beklerim.., @Türkü
11.3.2010 14:28:33
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:30:24
UCUNDA SEVDA OLSUN...SADECE...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Cannn, @gülay türker
11.3.2010 14:19:09
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:27:55
GÜZEL DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Fırtınayla mücadele, @47nihal
11.3.2010 13:56:47
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:24:08
Sevdamla hayata meydan okudum.

BAŞKA NE YAPILABİLİR Kİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gölge misali, @Canan Ereren
11.3.2010 14:05:12
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 13:05:55
bu ülke satılık değil...atalarımızın kemikleri sızlıyordur...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Anneler kan ağlıyor..., @AZAP
11.3.2010 12:52:20
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 12:31:49
hüzün dizeleri idi...ama çok güzel işlenmişti...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Sen giderken ardında, @Emine usta
11.3.2010 12:15:03
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 12:21:09


S u s,
B a k...
Az önce bir rüzgarın esintisinde yakaladım kokunu
Demek ki yolum doğru

okurken haz aldım...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 11:45:39

'''Gel ey gönül çiçeğim uğramadı mı bahar ?
Mevsimler yalan söyler, yalanmış bu cemreler.
Düşmemiş topraklara, ısınmamış ki sular
Söylenen güzel sözler, yalanmış hep şarkılar.'''

DEMİŞTİM...

Güzel dizeler ve güzel bir anlatımdı...okurken h...

RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 11:43:15
en güzel seviler sizlerin olsun...sevmekten kim usanmış...Yürek dizelerinizi kutluyorum...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 11:41:56

Aşkımı mühürleyen
Sözlerini bana ver
Vuslatı müjdeleyen
Tezlerini bana ver .


güzel isteklerdi...sevi kokan...yazan ve düşünen yürek dert görmesin.
Bana ver, @melahat çetinkaya
11.3.2010 04:21:59
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 11:40:06
hayat örselese de direnmek direnmek gerek...anlamlı ve güzel dizelerinizi kutlarım...rabatlı
Kırıntı (1), @bluecould
11.3.2010 03:07:06
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 11:37:50
Hep çiçeklenir kaleminin yolları

Gönül hep güzelden yanadır...Kalem hep güzeli yazar, hüzün olsa da...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı

RABATLI tarafından 3/11/2010 11:38:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 11:34:59
NEREDESİN ?....
GÜZEL GÖNÜL DİZELERİ İDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Arayışım, @necirvan-1
11.3.2010 09:41:35
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 11:33:43

Şiir isterim
benden uzak
senden ırak
biz olan

KUTLARIM...ŞİİRDİ ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...RABATLI
Şiir isterim 2, @meselci
11.3.2010 10:58:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.045
Şiir Okunma
2.411.413
Yazı Okunma
23.119
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL