Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:15:53
Ne yazık ben hiç gerçeklerime
Dokunamıyorum!!

GÜZEL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
12 Mart 2010 Cuma 20:19:59
sen;
kaybolan bir gecede ..gökyüzünün en parlak yıldızı
sen unutulmaz sandıgın
ve artık;hatırlanmadıgın
rengini siyaha boyadıgım...
benim en koyu sevdamsın....


HÜZÜNDÜ DİZELER...AMA GÜZEL DİLE GELMİŞ GÖNÜL AĞRILARI...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE...

Koyu sevdam, @Funda SAĞLAM
12.3.2010 19:36:09
RABATLI
@rabatli
12 Mart 2010 Cuma 10:16:32
Damla damla sevsen beni,
Büyütür çoğaltırım!

Çok güzel sevda dizeleri idi...okurken haz aldığım...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
12 Mart 2010 Cuma 00:17:21
Güzel anlatım ve güzel dizeler..yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 23:04:06
UMUTLAR BİTMESİN...UMUDUN UMUDA DÖNÜŞMESİ ADINA ...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Ya umutta biterse, @sevın
11.3.2010 19:56:04
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 23:02:52
İSTANBUL'U ANLATABİLMEK...BİR DERYA BİTMEZ...GÜZEL ANLATIMDI...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
İstanbul 2, @canandemirel
11.3.2010 20:20:50
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 23:00:30
gönül dizeleri idi ve hoştu...hüzün koksa da...RABATLI
Yaralı kuşlar, @seher yıldız
11.3.2010 20:36:59
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 22:57:33
hüzündü...yüreğe sağlık...Rabatlı
Gidiyorsun, @AYŞE33
11.3.2010 20:42:00
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 22:55:10
Türkü tadındaki dizelerinizi kutluyorum...yürek dert görmesin...Rabatlı
Perişanım, @Aşık Alemi
11.3.2010 21:20:01
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 22:53:58
Okurken haz aldım...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 22:50:41
Bahar gelmiş memleketimin yaylalarına...Yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Bahar gelmiş, @mert7560
11.3.2010 21:58:17
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 22:49:21

Tam bir ömür dolaştım, hasretliğin yüküyle,
Esmedi seher yeli cânan yüklü kokuyla,
Bağrımı delip geçen kirpiğinin okuyla,
Vurulmak istiyorum, bir nefes hüzzam verin.

Bir sanat müziği parçası dinledim sanki taş plaklardan...Yazan yüreğe sağlı...

RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 22:47:30
Gönül dizeleri idi ve hoştu...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Duvarımsın sen, @özlem göç
11.3.2010 22:39:42
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 18:10:53

Sözlerime ne deyip son vereyim?
Ellerimle çöpe gitti emeğim.
Çok aradım bir de size sorayım:
Aşka en çok ne kadar mesafedeyim????

GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 17:25:00
sıla özlemiydi...güzeldi...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Benim köyüm, @ağla yüreğim
11.3.2010 10:21:11
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 17:23:41
çok güzel yürek dizeleri idi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 17:22:31
bir yaşamı baştan sona anlatabilmek...acısıyla tatlısıyla...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Ben ölmedim daha..., @oktayzerrin
11.3.2010 03:47:48
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 17:20:30

Ölümü andırır saçımda aklar.
Gizlidir sırları kendine saklar.
Bilirim vicdanı sevaplar paklar.
Tövbeyi bilmeyip yutulan gelsin.

güzel bir anlatımdı...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
...gelsin..., @şairselo
11.3.2010 14:17:37
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:59:13

Cansın,canansın; evvelim,ebediyetim
İçtiğim suyum, tuttuğum elimsin.
Kışımda baharım, yazda çiçeğim
Konuşan dilini özledim anne!!!


ÖZLEMLER DİLE GELMİŞ...ANA ÖZLEMİNİ ANLATMAK GÜÇ ASLINDA...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Annem!, @barış altunal
11.3.2010 13:58:13
RABATLI
@rabatli
11 Mart 2010 Perşembe 16:57:41

Sen de; bu hallerden ibret al, ibret!
Akıbeti düşün, kalbinle hisset…
Hangi halde olsan haline şükret:
Sana da çok fırsat veriverdiler.


YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...NE PADIŞAHLAR VARDİ...HANİ ? RABATLI
Yiğitler de ölür, @Rizeli Mahir
11.3.2010 15:36:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.046
Şiir Okunma
2.411.413
Yazı Okunma
23.119
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL