Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
14 Mart 2010 Pazar 00:34:38
GERÇEKTEN ŞARKI TADINDA VE GÜZEL DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bakışı akşam, @sahaf
14.3.2010 00:18:52
RABATLI
@rabatli
14 Mart 2010 Pazar 00:32:14

’Pişmanım’ diyorsun da, varmış duyanın gibi;
Bir gün ’gel’ diyecek ya varlığının sahibi !
...
Kuşatır tüm cihanı, ilahi affı O’nun;
Yeter ki o rızaya, eğelim biz de boyun !

YİNE GÜZEL MISRALARDI...OKURKEN HAZ AL...

.....s u ç......, @vuslat05
14.3.2010 00:21:55
RABATLI
@rabatli
14 Mart 2010 Pazar 00:12:48

Ben mutluluk denen şeyi , kaf dağında aradım,
Hayal ile gerçeği , tokatı yiyince anladım.

Kapattım aşk defterini , mühürledim kaldırdım,
Cinleride şişeye koyup , uçan halıyla yolladım...

Değişik ve güzel dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe ...

Aşk defteri..., @venaamoris
14.3.2010 00:07:14
RABATLI
@rabatli
14 Mart 2010 Pazar 00:11:45

Yaralı tut çeneni, bilmeyen adam sanır,
Kendini bilen kişi bu sözlerden utanır.

aynen doğru...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
Ezberci/lik, @Mustafa Yaralı
14.3.2010 00:01:19
RABATLI
@rabatli
14 Mart 2010 Pazar 00:10:41

Sırılsıklam bir gecenin ardından
Keskin bir şafak düşüyor gözüme
Rengarenk gökyüzüne sarılmışım
Vuslat çalıyorum hayalime
Titrek gözlerim fısıldıyor
“Yağmur yüreklim, dön geriye”


hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
......., @Mehmet ZATERİ
14.3.2010 00:00:21
RABATLI
@rabatli
14 Mart 2010 Pazar 00:08:02
anlamlı dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Bu sevgisizlik niye, @cemalus
14.3.2010 00:05:54
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:49:39
Anla beni nazlı gülüm


GÖNÜL DİZELERİ İDİ VE GÜZELDİ...YAZAN VE YORUMLAYAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Geceye hasret, @mavi gözyaşları
13.3.2010 07:56:54
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:48:39

Oysa ben çoktan çektim tüm hatalarımı
Korkuyorum yanlızlığında kaybolmaktan
Sadece sevgim ağır geldi sana
Gelişin hissedilmedi bende
Ama gidişin hala yürek yakıyor

YALNIZLIKLARIN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:47:37

Çok geç...
Sevginin güzelini
acımasız yıllar çaldı.
Bizi zaman yendi.
Aşk ne şarapta,
Ne şiirde,
yürekteydi.
Yürek hisseder,
Dil ezberler,
kalem yazar.
Uykusuz geçer
Kapkara bir gece de...!

DÜŞLERE YATMAK GECEDE...YÜREK DİZELERİNİZİ K...

Kapkara bir gece, @ozgurluk
13.3.2010 03:38:24
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:46:09
KARANIN AK OLMASI ADINA...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Zifir, @faruk tabak
13.3.2010 16:14:55
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:38:30
HÜZÜN VE YALNIZLIKLARIN SONE ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:36:42
HOŞ DİZELERDİ YİNE...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Bir an, @KORDELYA
13.3.2010 02:02:49
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:30:03
Okurken haz aldığım dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sğlık..RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:29:03
Yine okurken ve dinlerken haz aldım...yazan ve yorumlayan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:28:02
ve dünyayı ayakta tutarım...anlamlı dizelerdi...hoştu...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:24:51
keşkelerde yıpranır adamlığına ağlarsın

KEŞKE DEMEMEK İÇİN...

Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Ağlarsın, @CEYLAN 17
13.3.2010 19:07:28
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:23:50
hüzünlerin sona ermesi adına...yürek dizelerinizi kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:21:02

Münzevi hayatların vardır bir gizemleri
İnsanlara küslüğü, hayata sitemleri
Yalnızlığı seçipte çekilmişse evine
Kırgınlıkları büyüktür,yorgundur bedenleri...

Yüreğin yorgunluğu daha beter, beden yorgunluğu erken sona erer...Yazan yüreğe sağlı...

RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:19:28
Eski günlerim geldi bir an gözlerimin önüne...Değirmende un öğüttüğüm...Hoş dizelerdi...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Değirmendeki gelin......, @uranus
13.3.2010 22:45:51
RABATLI
@rabatli
13 Mart 2010 Cumartesi 23:18:14
Sağlık da özelleşti
Şiir yaramı deşti
Acım arşa ulaştı
Tıbbın üstünlüğünde....Rabatlı

Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.044
Şiir Okunma
2.411.413
Yazı Okunma
23.119
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL