Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
17 Mart 2010 Çarşamba 10:45:23
Türkü tadında dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Gönül, @sahinkaratas
17.3.2010 10:29:04
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:50:48
ŞİİRDİ...Okurken haz aldım...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
Seni görmüşler, @fatul
16.3.2010 23:34:40
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:49:43

Herkes kendince tarifini yapıyor Aşkın Sevginin
Mutluluğu bulupta şanslısı kimdir bu evrenin
Gerçek aşka,sevgiye hasret gönüllerde
Buluşupta birleşmektir bence tarifi
Ama sonunda kavuşamamış değilmidir
Bu işin arifleri...

ASLI'DAN , YUSUF'T...

Aşk, @ESRA ÖĞRETMEN
16.3.2010 23:29:03
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:44:05

işte tamam aşki buldum dersin
Onu haykirmak daglara taşlara duyurmak istersin sesini
Ama sesini duyaracak kimseyi bulamazsin yaninda ya
______________işte böylesin sen bana bugün..

sevda ve aşkı bulmanız adına...yürek dizelerinizi kutlarım......

RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:12:28
okurken haz aldım...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Serenad değil, @Mehmet Durak
16.3.2010 21:55:39
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:11:18
Melankoli yaşamak sizin suretiniz değil
Liyakat sahibine müstahaktır
Kurt muydun dağlarda taarruz edecektin
Parçalara mı ayıracaksın nadan yürekli
Bir Ziyaretgah değil ki gönül, otantik sevda kaynağı
Madem bilmedin bilemedin, ÖGREN!

aynen doğ...

RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:07:20

kuşlar konmuştu suya, sevgi işlerler oya-oya
ahhh diye inledi, şu kuşlar kadar olabilseydik,
bilebilseydik onlar kadar sevginin değerini ,
tutabilseydik sol yanımızda bir ömür boyu,
yakmasak olmaz mıydı, tiryakinin son sigarası misali…
...

Yakmasak olmazmıydı, @haticeak
16.3.2010 22:26:23
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:06:00

Hayattan bezdirdin canımdan bıktım
Ne varsa aldığım sana bıraktım
Bu son dönüşüm gör ayağa kalktım
.....Gidiyorum dönüp sırtımı sana
.....Ettiklerin hep kâr kalsın yanına


Türkü türkü dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...rabatlı
Elveda, @Aşık Alemi
16.3.2010 22:18:29
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:04:46
türkü tadında dizelerdi..yüreğe saplık...Rabatlı
Sarı gonca, @KORDELYA
16.3.2010 21:51:13
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 23:03:36
Ey! Ademoğlu
Meleklerden bile üstün kılınmışken
Bu değildi sana sunulan
Nasıl tırpanladın ? bunca güzelliği
Nasıl becerdin bunca çirkinliği
Nasıl kaybettin ?
Masumiyetin bekaretini, iblisin şehvetli koynunda

Aynen doğru...insanoğlu bu alemin...

Kelebekler ölüyor, @flycan57
16.3.2010 22:09:45
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 21:54:13

Saklama içinde doğan ışığı
Sallama harama çatal kaşığı
Görürsen o yolda bir hak aşığı
O yollar Allah’a çıkar,burdadır

AYNEN DOĞRU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Burdadır, @semihcik
16.3.2010 18:01:27
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 21:53:05
YENİDEN BAŞLAMK...GÜZELLİKLERİ YAŞAMAK İÇİN...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Artık yaşamıyorum, @47nihal
16.3.2010 18:46:10
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 21:51:07
Gönül dizeleri idi güzellikleri düşünen...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RaBATLI
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 21:49:00
Kalmasın hiçbir şey...
Ve bir ses...Bekle diyor bana...
Sabret..!!...


sabret...güzel dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Yağmur, @eda-soylu
16.3.2010 19:48:29
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 21:47:15
Gönül dizeleri idi...hoştu...Rabatlı
Git..., @gönül bagı
16.3.2010 21:05:53
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 21:44:28


ben mi ?
beni sorma
herkesin derdi kendine yeter...
feleğin oyunu de gitsin...
aslına bakarsan,
bana yüreğini açtığından beri
ben zaten sendeyim
..........................bilesin...........

çok hoş sevi dizeleri idi...yazan ve düşünen y...

RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 11:55:23
hüzün dolu olsa da dizeler...beğendim...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
40 ın sırrı, @guleycand22
16.3.2010 11:18:58
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 01:12:57

Ne oluyorsa artık, daha güzel olacak
Hak güneşi parlarken, batıl bitip solacak
Firavunların küfrü, cehenneme dolacak
Biraz çevrene bakın! Yaşlı dünya duy beni
Al onların yanına, pasımı sil koy beni…

MUTLAKA YARINLAR GÜZEL OLACAKTIR...Y...

Duy beni, @maskosu
16.3.2010 00:53:11
RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 00:54:27
Ah! sevgili...
Biliyorum...
Yine gelmeyeceksin!
Hayatımdan çıkalı hayli zaman oldu,
Dönmeyeceksin!
Aptallık işte! benimkisi,
Hâlâ bekliyorum eskisi gibi...
Dönmeyeceğini bile bile..
Bil ki! bu gönül yine arzu ediyor seni...

Özlemdi dizeler...

RABATLI
@rabatli
16 Mart 2010 Salı 00:53:18

bu gece seni içti
bedenimin mahremi.
çöl kavruğu yüreğimin
dürüldü güneşi
ardından,
dağları yürütüldü
ve başım yerde
alnıma adın geçti...

Okurken haz aldığım dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Kapı, @durunur
16.3.2010 00:48:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.007
Şiir Okunma
2.411.289
Yazı Okunma
23.109
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL