Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 11:51:21
evet bu ülkeyi bu hale getirenler utansın...telefonlardan alınan deprem vergileriyle o kerpiç evlerin hepsi değişebilirdi...ama yapan, düşünen kim ? Sonra keşkelerle geçer zaman...Yazan ve düşünen yüreğinize sağlık...Rabatlı
Büyük suçlar !, @Fikret TEZEL
9.3.2010 08:51:09
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 11:47:49
Bir fırtına gibi esen zamanda
Soruların basıp boğduğu anda
O nur medet verdi can olup canda
Yoksa bunca elem dertle gülünmez


YİNE GÜZEL DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM....YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
O nurla, @Bayram Ali Bülbül
9.3.2010 09:03:26
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 11:12:55
değerini bilmek lazım...anlamlı dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 11:11:52
evet vardır bu alemin çarklarında ezilenler...anlamlı dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 11:10:26
elem, sitem vardı dizelerde...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Tomurcuğum, @SunayCıbıroğlu
9.3.2010 10:41:34
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 11:06:40
Güzel dizelerdi...okurken haz aldım...yüreğe sağlık...Rabatlı
Şeytanda sana itaatte, @Almuti
9.3.2010 10:59:25
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 01:29:30
TÜRKİYE'DE KADIN OLMAK...
ANLAMLI VE GÜZEL DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 01:14:43
hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Bazen anıları yaşamak...Rabatlı
Son verdim.., @esmerefsane
9.3.2010 01:09:03
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 01:01:03
hüzün olsa da dizeler içten ve güzeldi...yürek susmasın...Rabatlı
Ömr-ü ziyan, @ayşe ışık
9.3.2010 00:55:19
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 00:58:12
güzel dizelerdi...içten...yürek dert ve tasa görmesin...Rabatlı
Arkadaş, @KORDELYA
9.3.2010 00:32:10
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 00:50:29

Sana değer verip,
Adam yerine koymadı mı?
Diye soruyorum.

El cevap:

O beni adam yerine koydu ama,
Ben onu adam yerine koymuyorum...

aynen doğru...yürek dert görmesin...RABATLI
Adamlık, @elveren
9.3.2010 00:29:53
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 00:27:52
GÜNDÜZ GÜNEŞ VARDI...GECE AY...UMUTLARIN UMUDA DNÜŞMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Niye?, @@cemre@
9.3.2010 00:20:44
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 00:26:09
YÜREKTEKİ SEVGİ HİÇ BİTMEZ...YENİDEN YENİDEN ALEVLENİR...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Izdırabın ezgisi, @ozgurluk
8.3.2010 00:52:57
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 00:24:36
İŞTEEE... çok güzel dizelerdi...yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Mart 2010 Salı 00:12:25
ÇOOOK VAR ÖYLELERİ HEMŞERİM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sonradan görmeler.., @ferhan
9.3.2010 00:08:36
RABATLI
@rabatli
8 Mart 2010 Pazartesi 22:18:15
Özlemlerin sona ermesi adına...Yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Dön ne olur dön, @şirine_35
8.3.2010 21:23:13
RABATLI
@rabatli
8 Mart 2010 Pazartesi 22:16:59
gönül dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Bir umut..., @gönül bagı
8.3.2010 21:19:06
RABATLI
@rabatli
8 Mart 2010 Pazartesi 22:14:27
BABA ÖZLEMİ ÇOK GÜZEL DİLE GELMİŞ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Mart 2010 Pazartesi 22:13:14
hayatın acımasızlığı kök saldı artık çıtkırıldım yüreğime
rotası belli olmayan gemi gibiyim,
sus yüreğim,
ve savur beni bir dağın yamacına ey hayat!!!

DAĞLAR KORUR DOĞRU...GÜZEL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Mart 2010 Pazartesi 22:11:47
YÜREK DİZELERİ İDİ VE GÜZELDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.127
Şiir Okunma
2.411.918
Yazı Okunma
23.139
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL