Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 15:46:24
vur abalıya...anlamlı dizelerdi ve güzeldi...yüreğe sağlık...Rabatlı
Vur abalıyaaaa!, @ferhan
4.3.2010 13:36:48
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 15:45:19
ana özlemi ne güzel işlenmiş..yazan ve düşünen yüreğe sağlık...rabatlı
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 15:44:09
en güzel sevilere...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Aşk fısıldasan ..., @direniş
4.3.2010 14:54:30
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 15:43:00
öyle dense de aslında öyle değil demekki ...yoksa bu dizeler yazılmazdı...Yüreğe sağlık...Rabatlı
.. can .., @KANATSIZ MELEK..
4.3.2010 15:26:00
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 15:41:48
ödünç verilen bir canın var
göreceğini gördün
göremediğin gecede kaldı...


Sevilene sitemdi dizeler...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Şölen, @Fatoş Huy
4.3.2010 15:26:51
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 15:40:32
SİTEMDİ DİZELER...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Hiç kadın olmak, @Mesture
4.3.2010 15:33:50
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 00:12:59
EN GÜZEL SEVİLER SİZLERİN OLSUN..YÜREK DİZELERİ İDİ VE GÜZELDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
İki alyans, @AYŞE33
3.3.2010 23:34:08
RABATLI
@rabatli
4 Mart 2010 Perşembe 00:09:12
HÜZÜN OLSA DA DİZELER...OKURKEN HAZ ALDIM...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
= bebeğim =, @gelmeyenvuslat
4.3.2010 00:07:56
Etkili Yorum
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 23:25:44
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 23:24:44

Bazısı çizer geçer
Bazısı derine işler yaranın..
En ağır yaradır sevdası, fukaranın..
Gözlerini yumar gibi,
Hak merhamet umar gibi,
Derinden derinden kanar!
Hayat pahasına oynanan kumar gibi

İnsanın kanı donar!!

AYNEN DOĞRU...ANLAMLI Dİ...

RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 23:23:43

gül ki…
içimde açan gülde gülsün…


sesine sarıldıkça uyansın içimdeki düşler...

GÜL Kİ...
GÜLÜŞLERE UYANMAK HER ZAMAN...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 23:22:09
GELİŞLERDE SEVİNMEK
GİDİŞLERDE HÜZNE DALMAK...
HAYAT İŞTE...HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Bekleyiş, @aslıkamaşık
3.3.2010 21:37:07
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 23:21:01
SEVİ DİZELERİ İDİ VE HOŞTU...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
İki kişi, @canandemirel
3.3.2010 22:01:24
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 23:20:01
SEVGİ DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 23:17:46

sevdaya yunmuş
mutluluğuna doymuş
uçuyor gibi
kurban olur gözüne

ne güzel mutluluğa doymak...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 23:15:33
işlenmiş boncuk boncuk...çıkmaz...yüreğe sağlık...Rabatlı
Adsız zaman, @sonbaharımsın
3.3.2010 23:03:33
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:50:11
Bende bu alemin gömülmüşüm şiir denizine
Sazın telinde özlem giderdim sevdiğime
Ağladı gözlerim mavi mavi aktı hicran gölüne
Bir türkü tuturdu dilim söyledi ağıt yaktı kendine
Ezelede deli gönül ezele ben vuruldum bir vefasız yiğide

TÜRKÜLERDE...

RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:48:32

Sormadım, soramadım…
Kaçmadım, kaçamadım…
Sol yanımı yokladım…
Anladım
…CEVABI VERİLMİŞTİR...GÜZEL DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Anladım, @Karakız-Anka
3.3.2010 17:04:16
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:47:07
güzel anlatım ve güzel dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Siya./gölge, @Sevilay Yücedağ
3.3.2010 17:09:56
RABATLI
@rabatli
3 Mart 2010 Çarşamba 21:43:03
DALINDA KALDI...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gülce, @Art Yar
3.3.2010 18:23:07
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.062
Şiir Okunma
2.411.493
Yazı Okunma
23.123
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL