Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 17:34:32
ANLAMLI VE DOĞRU TESPİTLERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...ABATLI
Feryadım bu, @maskosu
21.2.2010 15:35:52
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 17:32:21
Adem’e uykusunda eş olarak verildin,
Yıllarca dert verirken yine nâdim olmadın.
Cennetten kovulurken Serendib’de dirildin,
Bin cefâlar etsen de hasbahçede solmadın.

beğendiğim dizelerdi...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 17:30:39
Acı ve ayrılıkların sona ermesi adına...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Mutluluk..., @Ferah Gürsoy
21.2.2010 16:39:19
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 17:24:29
mutlaka amaca erilir...yeter ki istensin...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Yolcu, @ulkuduysak
21.2.2010 17:10:32
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 17:23:26
Gönül dizeleri idi...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Aramızdaki, @seda akpınar
21.2.2010 17:14:42
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 17:21:48
mavilere akmak gönüllerde...hoş dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 12:32:39
YAŞAMIYORUM...
ÇOK HOŞ DİZELERDİ..YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Yaşamıyorum, @Son Damla
21.2.2010 12:14:06
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 12:31:32
bırakmayın...yakalamak da önemli...gönül dizelerinizi kutluyorum...RABATLI
Hayat, @PeniaEos
21.2.2010 12:23:45
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 12:30:26
daha nice senelere...

Bir hayat zembereği senelerce kurulur
Yürek denen o saat elbet bir gün yorulur
Gönüllere sevdalar, bazen ateş vurulur
Daha nice seneler göresiniz gül DAMLA............Rabatlı

Ana hakkını güzel işlemişsiniz...Yüreğiniz d...

21 şubat, @Damla DURSUN
21.2.2010 12:24:07
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 12:00:56
ÇOK HOŞ SEVDA DİZELERİ İDİ...HÜZÜNLÜYDÜ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sevdalar sanadır, @necirvan-1
21.2.2010 11:48:27
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:59:47
DÜŞÜNEN VE YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...TOPLUMUN BU HALE GETİRDİĞİ BİR DURUMDUR...RABATLI
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:57:31
TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:33:20

Ben ben olursak hiç bir şey oluruz
Biz biz olursak çok şey oluruz

AYNEN DOĞRU...YÜREĞE SAĞLIK..RABATLI
Özlü söz, @siyah-beyaz
21.2.2010 02:12:22
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:30:17

Cephaneler aşktan geçenlerin ellerinde,
Kırk kat bahaneler diğerinde;
Sonu belli bir oyunun
Uzatmalarıdır sadece…

gerçek sevilerde uyanmak adına ...yürek dizelerinizi kutlarım...rabatlı
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:24:00
'''Böyle bir sevdanın özüne kurban
Kirpiğine kurban, gözüne kurban
Cana umut veren sözüne kurban
Kalmasın içinde merak sevgilim.''''


ŞARKI TADINDA DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI

RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:17:08
-----------------------Her dalgada selamım var
Her dalgada gülüşlerim
Her dalgada öpüşlerim var
Duydun deyimli BİR TANEM
Bekle beni bende geliyorum
----------- Sana selam yolladığım dalgalarda
---------------Bekle geliyorum BİR TANEM
---------...

Dalgalarla geliyorum, @siyahgecem
21.2.2010 03:01:15
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:14:33
OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:12:54


son vurgunum son yenilgim
bu sana son seslenişim
hiç duyamayacaksın bilirim
olsun
ben hep böyle kendi kendime söyleneceğim
hep de söylenmeye devam edeceğim

HOŞ DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...GÖNLÜN VURGUN YEMESİ ÇOK ZORDUR...YİNEDE YÜZ...

Yeminim., @dağ gülü
21.2.2010 04:28:08
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:09:54
Türkü tadındaki dizelerinizi kutluyorum...Yazan yürek dert görmesin...RABATLI
Bence, @ozanguner
21.2.2010 05:55:06
RABATLI
@rabatli
21 Şubat 2010 Pazar 11:08:49
Çok sevdiğim bir şehrin güzelliklerini okudum...Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
Güzel ankara, @mavi gözyaşları
21.2.2010 08:50:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.189
Şiir Okunma
2.412.301
Yazı Okunma
23.144
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL