Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 23:59:59
KİM İSTEMEZ BİR VATAN...AMA GÖÇMEN DENEREK ORDAN ORAYA GEZMEK ZOR...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Göçmen ulusu..., @Guldane Dal
15.2.2010 20:48:49
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 23:58:24
İMKANSIZLIKLARA DİRENEBİLMEK...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Umut..., @derya89
15.2.2010 22:36:30
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 23:57:21
HAYALLERİNİZ TÜKENMESİN...GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 23:56:08
HAYDİ HAYIRLISI...HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Matematik, @serapertence
15.2.2010 23:28:29
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 23:52:43

Sev derse yüreğin,direnme boşa
Sürme yazık onu ,yola yokuşa
İstemedin diye ,gelmez mi başa
Yakalar aşk seni ,soluk soluğa .

Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Hoş dizelerdi...Rabatlı
Sev diyorsa, @melahat çetinkaya
15.2.2010 23:43:02
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 23:51:30
En güzel ve acil şifalar diliyorum...EN GÜZEL MAVİLİKLERE....Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
Maviye koş, @UNALAN
15.2.2010 23:45:10
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:53:08
Güzel dizelerdi..yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:49:58

Mor dağların gülü derd-i hoş olmuş
Kelebekler gelmiş dalına konmuş
Yarenler dizilmiş badesin sunmuş
--- Bekle yollarını gelecek bir gün
--- Akan yaşlarını silecek bir gün.

Yazan yürek dert görmesin...Hoş dizelerdi...Rabatlı


RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:42:54
BU GİTMELER GİTMEK DEĞİL...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kime sormalı?, @yorgun-kalem
15.2.2010 00:29:27
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:41:51
Gönülde sevgiler tükenir mi hiç ?
Üçyüz altmış beş gün sevgi olmalı.
Sevgidir insana dermandır, ilaç
Üçyüz altmış beş gün sevgi olmalı.............RABATLI


Yazan ve düşünen yürek dert görmesin...
Ne kadar sürer ?, @hazan444
15.2.2010 00:33:37
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:38:51
Hüzün olsa da dizeler...gerçeği anmak, sevgiyle hatırlamak ne kadar güzel...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Biten güne, @müzeyyensarıözkan
15.2.2010 00:28:10
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:13:33
yürek dizeleri idi...yazan yüreğe sağlık...Gerçek sevilerde uyanmak adına...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
15 Şubat 2010 Pazartesi 00:03:38
Mutlaka bir yerlerde sevginin en alası vardır...Aramak lazım...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Çözülmeyen sorular, @nilguns
14.2.2010 23:24:57
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 17:40:20
EN GÜZEL SEVİLERE...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Hergün sevelim, @cemalus
14.2.2010 16:14:54
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 17:37:59
SEN YOKTUN,,,GÜLLERİN DE...GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 17:36:55
SEVİ DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
Senden sonra, @nejla&
14.2.2010 17:08:45
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 17:35:46
MUTLAKA GELECEKTİR...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
-çiçekleri-, @ecellizz
14.2.2010 16:33:52
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:43:53
EVET BU HAYATIN ÇARKLARINA MUTLAKA DİRENMEK ZORUNDAYIZ...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
..bir ömür.., @Ebru_
14.2.2010 02:07:53
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:41:43
YALNIZLIKLARDA KALMAK...HOŞ DİZELERDİ...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Bir adam ağlıyor, @ozgurluk
13.2.2010 16:01:11
RABATLI
@rabatli
14 Şubat 2010 Pazar 12:40:40
GERÇEKLERİ GÖREBİLMEK...ANLAMLI VE DOĞRU DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.150
Şiir Okunma
2.412.018
Yazı Okunma
23.140
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL