Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:33:16


Bil ki birtanem
Toprağa bile veremem seni kendi ellerimle
Yok artık kalmadı,
Kalmadı bende son çare

SENSİZLİKLERDE HALSİZİM...

HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:32:01

Gül peri’nin gönlüne, taht kurduğundan beri,
Hicranın, mutluluğu bana vermiyor geri,
Şimdi vuslat zamanı, bir adım at ileri,
Bülbül sevdiği gülden, usanıp bıkar mı yar.



BIKMAZ...ANLAMLI VE GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Gönlümün mihrabı, @gül peri
8.1.2010 15:06:37
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:30:45
SENSİZLİKLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Seni sevdim ben, @esmerce_25
8.1.2010 15:15:12
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 16:28:39

Sevgi,sevenin özündedir,
Nefret edenin gözündedir
Bilgi ummanın sözündedir
Işık, o nurlu kişilerin yüzündedir.

ANLAMLI DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 11:25:41
Gül ile papatya serelim
Ölümsüzlüğe yer verelim
Bizi, bizden sonra ansınlar
Çok sevdi, desin tüm aşıklar!..

SEVDAYA YAZILAN DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 11:24:39
GERÇEK MUTLULUK HAKKA DIR...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 11:23:34
İZMİR'İ dolaştım dize dize...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Manice ( 35-izmir), @UNALAN
8.1.2010 11:20:19
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 11:22:02
şarkı tadında dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:39:12
YİNE OKURKEN HAZ ALDIĞIM DİZELERDİ..YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Minnet, @asran
8.1.2010 01:34:20
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:38:05
YAŞANANLARI ANLATABİLMEK DİZELERDE...GÜZELLİKLERİ, SEVİLERİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Eylül ağlıyordu, @leydican
8.1.2010 01:35:05
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:35:40
BAĞIMSIZLIĞIN SEMBOLÜ OLAN BAYRAK...
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREK DERT GÖMESİN...RABATLI
Bayrağım, @mubeccell
8.1.2010 01:35:24
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:34:24
işleyen benliğe sevgi...çok güzel dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:33:14
çok güzel bir anlatım olmuş...okurken haz aldım....yazan yüreğe sağlık...rabatlı
Aşık ferrahi, @esin ayşe
8.1.2010 02:17:12
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:31:22
AŞK SEN NERDESİN ???????

Yine güzel bir anlatım olmuş...Aşkı anlatabilmek...zor gibi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Merhaba...1, @guler birsozu
8.1.2010 02:40:49
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:29:50
CANIN SAĞ OLSUN...

HİÇ KÖTÜLÜK KONDURMADIĞIMIZ... YÜREK DİZELERİ İDİ...HOŞTU...RABATLI
Canın sağolsun, @ELİF NUR
8.1.2010 06:26:36
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:27:55
Hani derlerya adamı yoldan çıkartan
Açıdan sonra gülmeyi hatırlatan
Her cümlede keşkeler
Nebileyim iste birşeyler var sende anlamadığım
Yada anlamak istemediğim birşeyler.....

ÇÖZEBİLMEK O SENİ....HOŞ DİZELERDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLI...

RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:26:36
AH ÇOCUKLUĞUMUZ AH...HOŞ DİZELERDİ YİNE...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:25:16
Ben hariç sevince tam severdin
Acıları siler pişmanlık bilmezdin
Uçan kuştun kafese girmezdin
Aşk diyene bak deyip gülerdin

HER ŞEY AŞK İÇİN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kül ve köz, @cebirin defteri
8.1.2010 08:15:16
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:24:09
YÜREK SEVDAYI NE GÜZEL ANLATMIŞ...HOŞTU..YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gölgem gibisin, @CEYLAN 17
8.1.2010 08:33:30
RABATLI
@rabatli
8 Ocak 2010 Cuma 10:22:46
İŞTE SÖYLEMEK ÇOK ÖNEMLİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Hayra yor.., @nar çiçeğim
8.1.2010 08:35:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.349
Şiir Okunma
2.413.353
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL