Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 14:10:29
BEN ŞİMDİ BAŞKA BİR BENİM...
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...GÜZEL DİZELER, GÜZEL YORUM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 14:08:32
AYNEN DİZELERİNİZE KATILIYOR VE DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Sevgi gülü ekelim.., @ferhan
6.1.2010 08:47:33
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 14:07:12
GÖNÜL DİZELERİ İDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK..RABATLI
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 14:06:06
Okurken haz aldığım dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 14:01:24
masal bitti...hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Masal bitti, @nurten oğuz
6.1.2010 13:43:14
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 14:00:14
Eski dostlar nerede ?


hoş dizelerdi...Yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 13:58:42
''Gidiyorum işte gör, Hayalde gör düşte gör'' Bu gitmeler gitmek değil...Nereye ? Kolay mı gitmek...Gidemezsin...Dönüp baktığında arkana...üzülürsün...Gidemezsin...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Gidiyorum bak!..., @dağ gülü
6.1.2010 03:57:43
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 02:05:49
BİR DOSTA YAZILABİLECEK EN GÜZEL DİZELER...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Hiçbitmez, @siyahgecem
6.1.2010 01:17:29
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 01:57:47
okurken haz aldığım dizelerdi...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 01:56:03
mutlaka olur...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 01:43:12

Çekilmemiş dertlerim de
Yüreğimi ezdiğin sebebimin,
Karşısındayım...
Ne aşk,ne de bir sevda bu
Ben düpedüz komadayım...

ELEMLER İÇİNDEYİM...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
6 Ocak 2010 Çarşamba 01:40:16
Canım demeyi özlemişim, ’Canımm’ dediğinde anladım


özlem dizelerinizi kutluyorum...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 23:50:56
GÖNÜL DİZELERİ İDİ HOŞTU...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 23:49:24
BEN HEP HAZAN MEVSİMİNDE AĞLARIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Rüzgâr, @NilüferTunç
5.1.2010 22:38:16
RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 23:48:17
DOĞRU DİZELER...KENDİMİZİ TANIYABİLMEK...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 23:46:09
HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 23:45:05
TÜRKÜ TADINDAKİ DİZELERİNİZİ KUTLARIM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 23:43:39
EYLÜLDE DÜŞLEMEK...
HOŞ DİZELERDİ...HAZ ALDIĞIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 11:51:59
çoook hoş dizelerdi...yüreğe sağlık..Rabatlı
RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 11:47:46
ÖZELEŞTİRİ YAPMAK ZORDUR ASLINDA...AMA YAPILMAYACAK BİR ŞEY DE DEĞİLDİR...ANLAMLI DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Ne fayda, @cemil
5.1.2010 09:39:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.353
Şiir Okunma
2.413.353
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL