Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
5 Ocak 2010 Salı 00:15:50
yıldızlardayım...hoş dizelerdi...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 23:08:00
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...HOŞ DİZELERDİ...RABATLI
Ne olur bitanem, @ELİF NUR
4.1.2010 22:39:52
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 23:06:21
Mutluyken bile ağlayabilmekmiş AŞK,


AYNEN DOĞRU...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Aşk, @nurten oğuz
4.1.2010 12:01:19
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 16:33:40

Karlar yağdırmıştı boran boran üstüne
Buza kesmişti tüm duygu ve hisleriyle
Gönül kırmıştı çok dikenli sözleriyle
Sen bana aitsin kalbim duygusuza değil...


ÇOK HOŞ GÖNÜL DİZELERİ İDİ..YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 16:28:30
Severken kardeşini Allah için sevmeli.
Tebessümü yüzünden daim eksiltmemeli.
Dostun dostan selamı asla kesilmemeli.
Doğru yürümek için ararken uygun bir iz .
Kontrol edip baktım; etten ,kemikten biriz.

SAHTE SEVGİ OLMAMALI...ANLAMLI DİZELERİNİ...

Bir/ iz, @neneh.
4.1.2010 14:40:04
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 16:27:29
Bari hiç bir şey yapamıyorsam, keşke demeden önce pişmanlık duysaydım.

İŞ İŞTEN GEÇMEDEN...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...HOŞ DİZELERDİ...DOĞRUYU HATIRLATAN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 16:24:11
evet gidenin arkasından yazılan dizelerin ahengi mutlaka hissedilmiştir...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...RABATLI
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 16:21:52
en güzel mutluluk bu olsa gerek...yürek dert görmesin...seviler sizlerin olsun...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 16:17:50
GÖRMELİYDİN GECELERİMİ;

gecelerimde sen kaldın...hoş anlatımdı..yüreğe sağlık..Rabatlı
Görmeliydin, @ağla yüreğim
4.1.2010 14:48:50
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 16:05:50

Ben tok iken açım dedi,
Sen var isen hiçim dedi,
Senden büyük güç’üm dedi,
Nefsim ile kavgalıyım.

AYNEN DOĞRU...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kavgalıyım-1, @kocakurtsoylum
4.1.2010 15:35:28
RABATLI
@rabatli
4 Ocak 2010 Pazartesi 16:01:48
EN GÜZEL SEVİLERE...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
""candan öte"", @melek32
4.1.2010 15:42:26
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 22:38:17
SEVDA DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...OKURKEN HAZ ALDIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 20:29:40
yeniden başlayabilmek hayata...zor olsa da...ama hayatı sevebilmek en iyisi...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 20:23:17
HAKLISINIZ...
RABATLI tarafından 1/3/2010 8:46:09 PM zamanında düzenlenmiştir.

RABATLI tarafından 1/3/2010 8:46:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ölüme gidiyorum, @ASİ_ZEHRA
3.1.2010 17:16:56
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 20:14:11
HÜZÜNLERDEYİM...HOŞTU...RABATLI
Birgün, @gizemkasapoğlu
3.1.2010 18:57:59
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 20:13:08
GEÇ ANLADIM...
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Bilseydim, @Sibel Aydın
3.1.2010 19:58:38
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 20:12:00
ÖYLE BİR ALEMİ YARATACAK BİR GÜÇ VARMI ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...ANLAMLI DİZELERDİ...RABATLI
Ne oldu hani, @Son Damla
3.1.2010 20:00:28
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 20:10:05
bir öz eleştiri idi dizeler...İNSAN KENDİ KENDİSİ İLE BÖYLE HESAPLAŞIR...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 13:34:14
GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Bu sevda, @kadiresen
3.1.2010 13:24:48
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 13:33:12
DUYMUŞ VEYA HİSSETMİŞTİR...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Kayboldum, @kayboldum sendemiyim
3.1.2010 13:24:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.372
Şiir Okunma
2.413.405
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL