Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 13:31:27
YÜREK DİZELERİ İDİ..HOŞTU...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
Yaz, @Şule Ersöz KAYNAK
3.1.2010 13:05:25
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 12:19:51
Okurken ve dinlerken haz aldığım dizelerdi...yazan ve yorumlayan yüreğe sağlık...RABATLI
Mapus, @NURCAN CANDAR UYGUR
3.1.2010 01:27:51
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 12:17:57
OKURKEN HAZ ALDIĞIM ŞİİRLERDEN BİRİSİ İDİ...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 12:14:47
bu manilere devam edin bence...güzel manilerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Manice ( 56-siirt), @UNALAN
3.1.2010 11:56:54
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 12:09:52
BİR ÖZLEMDİR YAŞAMAK...SEVEN YÜREK NELERE KATLANMADI Kİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 12:08:32
HÜZÜNLERİN SONA ERMESİ ADINA...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Aldatmak, @asyadeniz
3.1.2010 03:38:00
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 12:06:39
BEN GÖNLÜMÜ YAZIYORUM DİZELERİMDE...DER GİBİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Satmıyorum, @guler birsozu
3.1.2010 03:55:49
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 12:05:02
Yok, yok evlenmeyeceksin arkadaş
Doğada her şey özgür baksana
Kula kulluk etmek yakışmıyor insanoğluna
Kafese konmak nasıldır
Gir de bir anla

EN İYİSİ GÜZELLİKLERİ YAŞAYABİLMEK...EVLİYKEN VEYA EVLİ OLMADAN...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...GÜZELDİ...RAB...

RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 12:00:41
Yürek dizelerinizi kutluyorum...Mutlaka yeni yıl daha da güzel olacaktır...Yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 11:59:15
BİR ÖZ ELEŞTİRİ İDİ...NERESİNDEYİM AŞKIN....HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 11:54:41
SEVİ DİZELERİ İDİ...HOŞTU...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ama, @dolunay__
3.1.2010 10:54:23
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 11:53:35
GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 11:50:50
gidişinde ben yokum...

Hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 11:49:46

Cahil meydandaysa âlimler susar
Fitne yol almışsa karanlık basar
Acımaz üstüne şiddetin kusar
Merhamet bekleme âmânı yoksa


Yine güzel dizelerdi..haz aldığım...yüreğe sağlık...Rabatlı
*acı gerçekler*, @OZANMERDAN
3.1.2010 11:42:00
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 00:41:27
GÖZYAŞLARIMI DENİZLERE BIRAKTIM...KİMSE GÖRMESİN DİYE...
Ho ş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 00:38:24
Türkü tadındaki dizelerinizi kutlarım...yüreğe sağlık...Rabatlı
Efkârım, @fatma.naz
3.1.2010 00:26:26
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 00:23:03
yine güzel dizelerdi...okurken haz aldığım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 00:19:57

Gölgeler içinde gölgesiz, renksiz
Yürüyüp arkada bırakmadan iz
Belki bir muamma, bir hummalı giz
Bütün varlığınla kaybolman azap

YAŞAMAK GEREĞİNCE...AZAP ÇEKMEDEN...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
RABATLI
@rabatli
3 Ocak 2010 Pazar 00:18:53
ve karanlıkta bir kuş düşer yuvasından...korkar ses çıkarmaz...

HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gerisi vesair, @Fergül Sonhazan
3.1.2010 00:10:07
RABATLI
@rabatli
2 Ocak 2010 Cumartesi 23:51:10

Bütün kötülüklerden uzak,
Pislikleri durulmuş, berrak,
Şatafat gösterişten uzak,
Tertemiz havanın solunduğu,
Bir yerin hayaliyle yaşarım.
İsterse, tek evli bir köy olsun.
Yeter ki, insanları mutlu olsun.


bu ne güzel dilekler ve güzel diz...

Yürek sızlatıyor, @gül peri
2.1.2010 17:53:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.386
Şiir Okunma
2.413.515
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL