Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
1 Ocak 2010 Cuma 00:37:41

Acılarımı sildim, sen kalbime geleli;
Son verdin elemime, dindi gözde dert seli..
’Bırakmam asla’ dedin ’ben tutunca bu eli,’
Nasıl da özlemişim, bahar gibi seni yâr !

yine şarkı tadında dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Mutlu, güzel bir yıl ...

RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 22:57:28
Türkü tadındaki dizelerinizi kutluyorum...Yazan yüreğe sağlık...Mutlu Yıllar...Rabatlı
Ay sana benzer, @aysanabenzer
31.12.2009 15:59:00
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 11:20:02
Güzel dizelerdi...okurken haz aldığım dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı..

Güzel bir yıl diliyorum...
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 11:11:49

Karalara bağladı yüreğim yaşamaya
körkuyu karanlığında şimdi tüm benliğim
Tutabilseydim keşke geçmişimi,
Hüsranla dolmamış olurdu o zaman geleceğim...

hüzün olsa da dizeler...yürek dizeleri idi...yazan ve düşünen yürek dert görmesin...RABATLI
Fhgfhfhjgfj, @BEYAZ GÜL SEVDAM
31.12.2009 11:09:54
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 11:10:36
yürek dizelerinizi kutluyorum...Yazan yüreğe sağlık...Mutlu seneler diliyorum...Rabatlı

Sakaryadan Sevgi ve selamlar.
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 11:07:57
YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM....YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI....Mutlu yıllar diliyorum.
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 11:06:43
VE BİR YILDA BİTTİ...HOŞ, YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 11:05:26
güzel dileğinizi ve güzel dizelerinizi kutluyorum...Mutlu yıllar diliyorum...Rabatlı
Veriridim, @Nihat YURT
31.12.2009 02:22:50
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 11:04:21

"NE MUTLU LAİK ATATÜRKÇÜYÜM DİYENE!.."


N e mutlu...GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YENİ YILIN TÜM İNSAN ALEMİNE HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLİYORUM...Mutlu Yıllar diliyorum...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 11:01:47
Yorgunum...Gecenin en karanlığından
Şöyle kapatsam gözlerimi diyorum,


bir hayaldır yaşam...bazen güzelliklerde uyanır insan, bazen zorluklara katlanır...hoş dizelerdi...yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Bu gece..., @Leyla Küçük Ülker
31.12.2009 01:28:51
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 01:07:15
kıyamam sana...der gibi...yürek susmasın...Rabatlı
Yare sesleniş, @hayatgülbahçesi
31.12.2009 01:01:25
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 00:59:37
OKURKEN VE DİNLERKEN HAZ ALDIM...YAZAN, OKUYAN YÜREKLERE SAĞLIK...RABATLI
= değmezsin =, @gelmeyenvuslat
31.12.2009 00:26:58
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 00:58:18

ahker-i suzan secde edecek sabrına
gözlerin Aralık
yüzün ayaz iken
dogmatik yalnızlığına bir rüya bağışlanacak
bağışlanacak iki şiir arası mutluluk sana!

EN GÜZEL MUTLULUKLARA...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
.., @saba35
31.12.2009 00:45:28
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 00:57:16
güzel bir sevda şiiri idi...yazan yüreğe sağlık...RABATLI
Göze almışım, @Sibel Aydın
31.12.2009 00:42:40
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 00:56:13
çok güzel bir seslenişti...yazan yürek dert görmesin...Güzel yıllar diliyorum...Rabatlı
Sensiz olamam, @flowergırl
31.12.2009 00:44:50
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 00:33:15
yalnızlıkların sona ermesi adına ...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Senı sen terketti, @Nefin1649
31.12.2009 00:27:50
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 00:28:58
GÜZEL DİZELERDİ...OKURKEN HAZ ALDIĞIM...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Yeni yıl, @Yakuti
31.12.2009 00:05:01
RABATLI
@rabatli
31 Aralık 2009 Perşembe 00:12:33
Kardeş acısını tadan birisi olarak sizleri anlıyorum....Mutlaka bir yerlerden sizleri duyuyordur...Yüreğinize sağlık...Anlamlı dizelerdi...gönül dağlayan...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
30 Aralık 2009 Çarşamba 21:03:41

SENDE BENİN YILDIZIM OLURMUSUN BİRTANEM
YÜREĞİME SAMAN YOLUYLA GELİRMİSİN BİRTANEM


Mutlaka duymuştur veya hissetmiştir...Gönül dizelerinizi kutlarım...RABATLI
RABATLI
@rabatli
30 Aralık 2009 Çarşamba 21:02:14
SIRTINDAN VURULMAK KÖTÜ...GERÇEK DOSTLUKLARA...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Ezelim oldun, @Elif Naz Esen
30.12.2009 12:52:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.390
Şiir Okunma
2.413.582
Yazı Okunma
23.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL