Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:31:16
harika bir şiir.güzel bir fon resmi.tebrikler
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:15:26
Başı dik sırtı pektir
Özü sözü birdir tektir
İçtendir sanki melektir
Tanıoyorsanız söyleyin

Yalnışa tahammül etmez
Gece gündüz o’na yetmez
Hakkı hakikatı satmaz
Tanıoyorsanız söyleyin
güzeldi.tebrikler
Kimdir bu?-1, @exani
20.3.2008 22:07:35
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:13:17
sağanak bir yağmur eşlik etmişti
ilk gözgöze gelişimize.
akıl baştan gitmişti
anlamsızca yürümüş
bildiğimiz yollarda kaybolmuştuk
saatleri oyalamak adına çocukca,
oyunlarla uzattık ayrılık vaktini
ama saat oniki’’de külkedisi olmamayı
başaram...

Mart, @bluecould
20.3.2008 23:12:20
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:11:56
Newrozdur bu
Karın üstünü zapteylediği
Kardelenler başkaldırıyor
Yasaklı türkü söylüyor
Dağın yamacında ki
Kayalığa yaslanmış yoldaş
Ufukta yavaş yavaş
Güneş doğuyor.
tebrikler çok güzel dizelerdi.newrozunuz kutlu olsun.
Newroz, @Furkan CAYMAZ
20.3.2008 20:36:30
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:10:03
ve neden sonra
yürekler incindi
türküler yasağa düştü
yasallar alana
çocuklar büyüdüler
büyükler öyle kaldılar
yasal mermiler
sivil barikatlar
bilanço
ormanları alev aldı
gökyüzünü kin kokusu
ve kirlendi denizler
oysa
renklerin hepsi kar...

cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:07:24
İn, gözyaşlarımdan yavaş yavaş aşağılara
Alaycı bakışlarında bir kez daha sefilliğini göreyim
Birkaç sahte gülüş serpiştir aralara
Biraz daha acısın içim,biraz daha titresin,inlesin
Uzanabilsin ellerim dudaklarına doğru
Sonra dursun,anlasın hata...

Biriktirme umutlar, @sibell
20.3.2008 22:01:01
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:01:29
güzel dizelerdi.tebrikler saygıyla sevgi
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:56:37
güzel dizelerdi.tebrikler.iyi tatiller
Söz, @Guldane Dal
16.3.2008 00:08:35
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:53:30
Yokluğun yürek sahrası
kirpiklerin deniz dikeni
yüreğimde bir sıtma nöbeti
değişik bir cins ’Malarya’
açıp kapadıkça gözlerini
beni kirpiklerinde ara
unutma yüreğimi dibinde suların;
Deniz dikenlerin içinde...
çok güzeldi.tebrikler
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:44:04
Şahlanarak kükredi,o gün bir avuç ordu,
Siper etti bağrını,dünyaya karşı durdu,
Bu yenilgi düşmanı,ta can evinden vurdu,
Bu destanı hiç kimse, asla akıldan silmez,
Dünya bilmeliydi ki,Çanakkale geçilmez…

çok güzeldi hocam tebrikler .
Çanakkale, @Bayram Ali Bülbül
19.3.2008 00:02:25
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:39:55
kutlarım hocam çok güzeldi.saygılar
Cümleyi / hoşgör, @hacı ali
20.3.2008 06:25:12
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:38:50
Geçmişimdeki ! canımdıın, şimdi korsun,
Şehla gözlü güzelimdin ! /şimdi, yoksun,
Bunca yılda seni sordum ! /hep de, yoksun,
Şimdi hangi yüreğin ! kalbinde sin, sen.
güzeldi hocam tebrikler
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:37:22

Görürsün ! hayatın pençelerine aldığını o genci
Umursamazsın
Kaybolursun sonsuzlukların karanlığında
Ama korkak ama çaresiz..
Görürsün...
Dünyanın kaç bucak olduğunu
O zaman...
tebrikler güzel bir şiirdi.
O zaman !, @sadewo
20.3.2008 17:43:22
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:36:19
güzeldi kardeşim.tebrikler
Yalancı yârim …, @Canan Onuş
20.3.2008 20:40:36
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:34:48
tebrikler güzel bir şiir.eline sağlık.sevgiyle saygı
Mahrem, @Özlem Tarhan
16.3.2008 14:12:32
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:33:46
çok güzel bir şiir.tebrikler
Farklısın, @ozzy
20.3.2008 22:10:23
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:32:40
Gizli, gizli takip edişini hissettim
Yüreğindeki onurlu sevgiyi gördüm
Sevgi dolu ürkek itirafını duydum
Sevgi arayışını, yüreğinde ki sesi duydum…


Çağlayan sesini duydum
Pınar gibi akışını şiirlerde dinledim
Şarkılarda gönlünün sesini duyd...

Ben seni sevdim mi?, @GÜLŞEN
20.3.2008 22:29:53
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:28:20
Sele kapılmış gül gibi çaresizim,
Aşkın kaderine mahkum bir gül gibi,
Nereye sürersen sür bu gönlümü,
Ben sana mahkumum,
Düşlerim bile sana mahkum yar..


*Sevdamızın adı berrak.

------------------*Sonu toprak

------------------------*Dö...

cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 22:24:24
sen ne yaptın insafsız,okumadın bile
baharıma kış,
müjganıma yaş ektin
defterimi dürüp,gecelerimi sürdün
sen hep,ama hep vurdun...

olsun...
yüz gözüne karşı,gönül gözüm

var mısın benimle savaşmaya?...
güzel bir şiir daha kaleminizden.teb...

**var mısın ?**, @semihcik
20.3.2008 22:15:27
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 16:31:46
güzel dizelerdi.tebrikler saygılar
Bizi biz yaptılar..., @yağmur09
20.3.2008 16:27:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.916
Şiir Okunma
896.222
Yazı Okunma
66.972
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL