Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 12:24:29
Nasıl dalmışım sevdalara
Kim itti beni ?
Açık mı kalmış sevda penceresi ?
Yanımda mıydı bütün melekler?
Görmemişim.
Hibe etmişim
Geçen günleri.
Ne kalmış yarınlara ?
Özlemler gün ışığında çoğalırmış
Oysa ben geç uyanmışım.
çok güzeldi hoca...

Yazık etmişim, @RABATLI
21.3.2008 10:46:53
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 02:03:21
kaçıncı sensiz kalış bu,
yada kaçıncı gidiş,
dönüşü olmayan,
sonu gelmeyen,
acı dolu,
hüzün dolu...
nerede başladı bilinmeyen,
zamansız bir gidiş bu,
yolları karla kaplı,
yanlızlık dolu...
ve artık kapılar kapalı,
perdeler çekili,
odam ka...

Sen yoksun ya ..., @fatma zehra
21.3.2008 01:43:37
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 02:02:10
Yüzümde senden izler.
Yaşlandım sayende,
Seneler geçmedi ama,
Aşkın yorgunluğu yüzümde.
Yıllanmış şarap tadındaydı aşkımız.
Gün geçtikçe tadlanan.
Sen bilemedin değerini.
Birden kırıp attın kadehemizi.
Yalanmış meğer, söylenen sözler.
Yalanm...

Yalanmış meğer, @Emine Kurt
21.3.2008 01:47:32
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 02:00:26
Şiirlerimde sevgimiz yazmıştım,
Susturdun duygularım kırdın kalemimi,
Ah aciz aşkım, ah ele avuca sığmaz sevgilim,
Sevgin bumu kalbime derinden yaralar açan…

Gözlerinin yaşıydım,
Dilinin duasıydım,
Kalbinin fermanıydım,
Sevgin bumu kalbime d...

cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 01:56:14
Sevgim için savaşacağım
Terk edipte gitmeyeceğim
Seni kazanmak için
Gerekirse canımı seve seve vereceğim..

SENİ UNUTMANIN TEK YOLU YÜREĞİMİ SÖKÜP ALMAN.
TEBRİKLER ÇOK GÜZELDİ.
Senden kaçmayı, @sessizce
21.3.2008 01:34:02
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 01:22:44
ALLAH ESİRGESİN KORUSUN CÜMLESİNİ.TEBRİKLER GÜZELDİ.
Torunuma akrostiş, @fatma eren
20.3.2008 12:41:34
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 01:21:33
Dağlasın ki
Pervane miyim âteşe ben
Divane miyim " En Sevgili" ye
Anlasın yer gök beni

Dağlasın ki
Başlasın Aşk-ı İlâhî !

Başlasın ruhumda
Aşkın seyrü seferi !

TEBRİKLER GÜZELDİ.SAYGILAR
Aşk-ı ilâhî, @müberra gönen
21.3.2008 01:10:21
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 01:20:38
tül tül
göze göze siyah
kevgir mi sandın sözleri
geçen geçer
kalana ne kala
süzülür gider…


yasa siyaha çeyrek kala
olur ya...
KUTLARIM GÜZEL DİZELERDİ.SAYGIYLA
Olur ya…, @Neslihan YAZICILAR
21.3.2008 01:12:48
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 01:19:36
İstanbul ağlamaklı bu gece,
Sırf sen yoksun diye.
Ayrılığın kaçıncı günü bilmem...
Sanki yıl gibi geçmekte,
Özlem çığ gibi büyümekte;
Yürek cenderede,
Bir ses verse sevgili;
Açacak sevda gülleri.
Bilmem ayrılığın kaçıncı günü...
İstanbu lda ...

Aşk tasarrufta, @SAĞNAK YÜREK
21.3.2008 01:10:18
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:53:53
KUTLARIM ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.
Göç zamanı, @hyazici58
20.3.2008 22:35:06
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:53:19
Gideli,huzur kalmadı !
Çocuklar,büyük saymadı..
Yerle,gök her gün ağladı !
Doğum günün kutlu olsun...

TEBRİKLER GÜZEL BİR ŞİİR.SAYGILAR
Kutlu olsun ...!!!, @ferhan
20.3.2008 10:41:54
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:44:15
Ahh ahh
Bir çözülseydi dilimin avusu
Yok yok af dilemezdim o umman sabrından
Ufacık bir anlayış ibaresi göreyim yeter
Ölümün elini tutmak yaklaşsa da olur
Son günümde son perdem
Sessizce kapanır üstüme
Delirmiş kanım bendini bulur
Huz...

...dilimin avusu..., @sessiz71
21.3.2008 00:38:23
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:43:06
Sen o kişiysen gör neler oluyor,
İçin dışın bütün nurla doluyor.
Bu âleme O’nu bilmeye geldik,
Arayanlar hakk’ı burda buluyor.
ÇOK GÜZELDİ.ELLERİN DERT GÖRMESİN HOCAM.SAYGILAR
Arayan bulur., @hacı ali
21.3.2008 00:31:46
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:41:42
Hakk yoluna uyalım gerçek aşkı bulalım
“Sevelim Sevilelim” gelin kardeş olalım

Haydi canlar el ele gönüllerde sevgi var
Yürekler birleşince aşka çekilmez duvar.

SAYGILAR HOCAM.ÇOK GÜZELDİ.
Sevelim sevilelim, @Ali ÖZKANLI
21.3.2008 00:15:23
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:37:47
Hayat yolun yokuşun,
Düzlüğüne çıkmaz hiç.
Dünya alemde borcun,
Öder öder bitmez hiç,
İç ablam iç bitmez hiç.

Derdin var kederin var,
Mühür tutmuş yaralar,
Merhem bulsa ne yarar,
Hani sürse geçmez hiç,
İç ablam iç geçmez hiç.
GÜZELDİ KAR...

İç ablam iç, @Toprağımsın
21.3.2008 00:07:56
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:37:05
Kutsal emanetler,bağrında baslı
Hasanın bayrağı,burcunda aslı
Cihangirler mahzun kılıcı paslı
Türlü çiçek kokan,baldın İstanbul
Aklımı başımdan aldın İstanbul
SAYGILAR HOCAM ÇOK GÜZELDİ.
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:36:13
Ben /ben dedikçe yürümez bu gemi
Eller birlikte yelkenleri germeli
Diller de muhabbet türküsü
Evin bacasında aşk tütsüsü
Odalarda muhabbetin boyası
Biri diğerinin aynası
Hissederek keyfini biz olmalı
Biz/ iz, biz bir / iz.
Huzura giden yollar...

Biz bir/iz biziz, @YağmurGulu
20.3.2008 09:13:25
cinitas
@cinitas
21 Mart 2008 Cuma 00:35:16
Sevdalar yükledim kâğıttan gemilere,
Götürsün diye gittiği her yere;
Dev dalgalar kapladı her yanını,
Köpek balıkları sardı etrafını,
Fırsatçılar kol geziyor;
Yarınlarımı unuttum ben,
Bir kelimelik söz yeter / mi?
Beni teselli etmeye;

Hüzün...

Hüzün duyguları, @zehra atasoy
21.3.2008 00:04:43
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:51:28
İnanıyorum...
Biliyorum.
Sen en güzel
Sen en sevgili olmaya
Değersin.
GÜZELDİ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 23:50:03
vardır kalbimizde bir umut ışığı.
tanrının armağanı.
vardır bilmediğiniz birşey.
bizi ayakta tutan.
mutluluk yadigarı.
KUTLARIM GÜZELDİ.TEBRİKLER
Mutluluk yadigarı, @format45
20.3.2008 23:27:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.715
Şiir Okunma
895.923
Yazı Okunma
66.949
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL