Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
19 Mart 2008 Çarşamba 19:55:02
allah rahmet etsin.tebrikler paylaşımın için.
cinitas
@cinitas
19 Mart 2008 Çarşamba 14:52:51
çok güzeldi kardeşim.tebrikler
cinitas
@cinitas
19 Mart 2008 Çarşamba 13:35:12
KUTLARIM GÜZEL DİZELERDİ.
Mucize..., @vandi
18.3.2008 12:35:21
cinitas
@cinitas
19 Mart 2008 Çarşamba 13:02:33
’Gecekondu şiirler’ demiş Peyami Safa
Bu konu üzerinde biraz yormalı kafa
Şiir bir cümle ile çok şeyi anlatmalı
Kafiye olsun diye gerek yok fazla lafa

BİR ÖZELEŞTİRİ

Ben şiire yar’im de acep o bana yar mı
Yoksa içimde yanan gelip geçici har...

cinitas
@cinitas
18 Mart 2008 Salı 23:37:20
gençliğim
bir kaval ezgisinde
kalırken
yarım yoldu
adeta her yokuş
yalpayla yürüyüşüm
yağmurla ıslanıp
kuru dallara asıldığım
KUTLARIM ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
18 Mart 2008 Salı 14:53:43
Yoksuluz bu gece, tek dişi kalmış canavardan yana.
Suyumuz şiirlerin,
Işığımız şairliğim,
Susuyorum öpüşlerinde,
Düşlerimi seninle zenginleştiriyorum…

kutlarım çok güzel dizelerdi.tebrikler
Ve sen..., @miNa..
18.3.2008 14:32:44
cinitas
@cinitas
18 Mart 2008 Salı 12:30:51
bil ki
yarı çıplak
kahır yüklü kaldırımlar da
günaha saplandı

kayboldu suretim...

sayacını sıfırladım
borcun yok,

geriye kalan mı ?
mor yalan

"Anka" da yalan
inanmayın sizde...
kutlarım çok güzel dizelerdi.
Yağmadır..., @ezom
18.3.2008 11:58:52
cinitas
@cinitas
18 Mart 2008 Salı 12:29:37
ne zaman yazmaya kalksam,
yarım kalıyor satırlar.
biliyorum sevdiğim,
ancak,
sen geldiğinde,
tamamlanacaklar....

güzel dizelerdi.tebrikler
Geldiğinde, @nursen ateş
18.3.2008 12:16:43
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 22:50:56
Bilemezdim sennin benden kaçtığını
Kör olmuştu gözlerim
Lal olmuştu dilim
Duymuyordum hiç bir şeyi
Çünkü seni seviyordum
Özür dilerim....
çok güzeldi.tebrikler
Özür dilerim..., @KinG
17.3.2008 15:25:47
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 16:33:56
Yokluğun siyahlar çizerken güne,
Sen dünlerimde silikçe kalma,
Duyma sinsice bakan sessizliğimi,
Giderken ardında ümit bırakma

Yüreğimden gizlice çek ellerini
Yakındır infilakım sakın durdurma…
ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLER SAYGILAR
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 16:32:46
Hadi konuş dudaklarım
Ne olur duy kulaklarım
Daha çok işiniz var
Sevildiğinizi duyacak
Sevdiğinizi söyleyeceksiniz
Bir Ömür…
KUTLARIM GÜZELDİ.TEBRİKLER
& sessiz şiir &, @aleynur
17.3.2008 15:49:10
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 16:31:27
GÜZEL BİR ÇALIŞMA TEBRİKLER
Uzun bir gecede, @hazan yaprağı
17.3.2008 15:57:31
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 15:44:56
İNŞALLAH GÖNLÜNÜZ SÖZÜNDE DURUR.AMA GÖNÜLE FERMAN İŞLEMEZ.TEBRİKLER HOCAM GÜZELDİ.
Gönlümle, @miyasergülşen
17.3.2008 15:01:09
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 01:02:04
Tanrı
Dünya’yı
Altı günde yarattı
Yedinci gün
İzin verdi kendine;
Benim derdim bana yeter
Üstlenmiştim sizinkileri de
Üslenmeyince siz
Bana ne derdinizden?
güzel dizelerdi.tebrikler saygılar
Yok, @Şaban Aktaş (Homerotik)
17.3.2008 00:57:55
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 01:00:37
Göz göze bakışlarımla ben
Bakarken sevişlerin de şaşkınım
Sen sen diyen bir yürekle ben
Senin tek aşkınım

Sende öle

güzeldi.tebrikler
Uçuk'ça aşk, @Uçuk Şair
17.3.2008 00:58:50
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 01:00:05
Neye küstün sen yarim
Karagül bakışlım yaldız nakışlım
Bilirmisin nasıl çaresizim
İste gelmene tez
yollarına toz
sesine nefes
Koynuna can
sana kurban olayım

Gel diyorum sessizlerde aşka gelmiyorsun
Yaşarken kendinden göçmek ne biliyormu...

cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 00:47:24
Üç vakte kadar
Doğmayacak güneşi
Kirpiklerin okşasa bari
Cesedin cellâdını
Hesap kâr yolunu
Üç vakte yetirse bari
GÜZELDİ.TEBRİKLER SAYGIYLA
Üç vakte kadar, @Sinan YILMAZ54
17.3.2008 00:17:55
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 00:33:04
işte bak!...
köhne zamanın terkisine
bırakarak susuşlarını
toynaklarından alev çıkan bir kısrak
koşuyor dolu dizgin uçurumlara

GÜZEL BİR ŞİİR.TEBRİKLER SAYGIYLA
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 00:18:34
güzel bir çalışma tebrikler
Sen ve ben, @Hülya Akyıldız
17.3.2008 00:06:14
cinitas
@cinitas
17 Mart 2008 Pazartesi 00:16:29
Vardım diyerek, şev-k_i/le koştum,
Kan ter demeden, hastamı sordum,
Hastan, şu sakızlıkta dediler,
Halkım bana kızmış da, kovuldum.
güzel bir şiirdi.tebrikler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.719
Şiir Okunma
895.923
Yazı Okunma
66.949
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL