Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 16:29:26
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 15:44:57
Her kıtası güzel marşın
Nidâsıdır,güzel arşın
Kim ne derse desin,varsın
Mehmet Âkif’ler geliyor..

çok güzeldi.tegbirkler
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 15:43:37
Ne oldu sana,tepeler yaban elde,kuvvet paylaşır,
Hedefe kilitli oklar,türlü türlü fitne dolaşır…
Hak çağrıları duy artık,basirete kör mü diyorsun,
Ne oldu sana,işbirlikçi maskeyi görmüyormusun…
güzel bir şiirdi.tebrikler
Ne oldu sana, @karadereli
13.3.2008 12:11:05
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 15:37:55
Dilimde hep dua kalbimden sana ,
Yalvardım , yakardım her gün Allah’a ,
Belki bir gün gelir , görürüm diye ,
Ümitle bekledim yolların anam .

kutlarım çok güzel dizelerdi.
Anam - 1, @sairorhan
20.3.2008 14:26:33
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 15:36:05
Lanet olsun bu düzene
Lanet olsun bu hayata
İnsanlar neden yabancı olur
Kendi memleketlerin de?

çok güzel dizelerdi.tebrikler saygılar
Yabancıyım, @sessizce
20.3.2008 15:25:15
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 15:34:16
Resmine bakıp, sana doğru gidiyorum.
Sana geliyorum.
Öylesine mahsun sun ki resimde...
Elin çenen de dayalı
Gülümsüyorsun / ama biliyorum.
Özlüyorsun beni.
Bekliyorsun beni.
Hayal ediyormusun?
O ılık mevsim akşamını...
Şimdi,,,
Rüzgarıma bı...

cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 14:42:42
Bir ümit bile vermez iken insana tutulan insan,
Onu da Hakk yarattı; O’nun güzelliğini anlasan...

çok güzeldi.tebrikler
Hakk'ı idrak, @EDEBİYATÇI60
20.3.2008 13:24:07
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 14:39:46
Aybalam’sın kalbimdeki yerinde
Doldurulmaz sevgilerin derinde
Yüreğimden bir parçasın nezdinde
Özüm sözüm sevgi doldu ÖZGECAN
güzeldi.tebrikler
Özgecan'ım ay balam, @kardelen26
20.3.2008 14:06:23
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 13:57:59
tebrikler paylaşımın için.güzel bir çalışma
Duasız bırakma, @hakanpekel
14.3.2008 10:04:16
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 13:05:00
güzel dizelerdi.tebrikler
Anar beni belki, @RABATLI
20.3.2008 08:08:20
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 13:03:44
güzel dizelerdi.tebrikler
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 13:01:36
Seviyorum derken akardı gözyaşım,
Sevdiğim sadece sana eğilir başım,
Sen fani dünyada yarim yoldaşım,
Sabr-ı misali Eyyub’un soyundanım ben..
güzel bir çalışma.kutlarım
Ben, @MMehlika Sultan
18.3.2008 21:12:02
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 12:58:14
çok güzel bir şiir.tebrikler
Gençler, @galatasaray
20.3.2008 11:24:59
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 12:56:03
tebrikler çok hoş bir çalışma.saygıyla
Gel!, @Canan Onuş
20.3.2008 11:26:12
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 12:53:30
çok güzeldi.tebrikler
Korkuyorum işte...., @ee.tenem
20.3.2008 09:46:01
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 12:48:58
Tayfalar gelir sıra sıra
Ayağı çizmeli muşamba giyimli tayfalar
Tayfalar ki takılıp kalır aklımda
Ellerinde nasır, gözlerinde sıla
Kesik yara elleri
Son bulur
Mor renkli bir takada ömürleri
Ruhları hep ağ çeker
Bir ileri bir geri.
gü...

Deniz sevdası, @MoRTaKa
20.3.2008 11:55:28
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 12:44:25
kutlarım kardeşim.güzeldi.tebrikler
O’dur sevgi (s.a.s), @semihcik
20.3.2008 09:34:52
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 12:43:27
Sensizliği düşünmek ot misali yaşamak gibi
Sen eklenince artıyor yaşamın değeri
O an aydınlanıveriyor bulutlarla kaplı gökyüzü
Allah karartmasın senin de gönlünü
çok güzeldi.tebrikler
Canım, canözüm!, @Perihan Metin
17.3.2008 08:21:00
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 12:41:36
Hüzün kokan bir mahur beste, dudağımda
Arsız bir ıslık düşer,
Gözlerin, sokağımın haylaz çocuğu
İki damla yaş süzer.
Elma şekeri tadında,
Bir aşk biter.
çok beğendim.tebrikler
Haylaz çocuk, @çigdem
20.3.2008 11:50:31
cinitas
@cinitas
20 Mart 2008 Perşembe 12:39:21
Cefâlarmı aldın?
Güvendiğin insanlardan.
Durmadan ağlıyorsun
Şimdi sende mi usandın...
çok güzeldi.tebrikler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.928
Şiir Okunma
896.256
Yazı Okunma
66.972
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL