Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 00:41:20
Yokluğun kıvılcımlarını süpürürken
Nereye baksam gözlerim senken
İçimdeki gece yıldızlarını söndürürken
Sen akıyor yüreğim
Sen heceliyor dillerim
Sen bakıyor gözlerim...
.
tebrikler çok güzel dizelerdi.
Sen bakıyor gözlerim, @_ırmak_
24.3.2008 00:16:07
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 00:36:08
Sensizlik üşütür, titretir bedeni
Fırtınaya kapılır gider, ümitleri
Yaşam denilen canavar yutar beni
Kaybolur benliğim diken olur güller
Kulaklarda haykırır hüzünler
Özlemim olur, hatırlarım gözlerini
Düşlerimde bütün gemiler batar
Sanki dünya...

Zifiri düş, @Gizem Atlı
24.3.2008 00:30:30
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 00:20:11
Ümit ateşi sönse tepmeye başlar baca !
Nefes aldığın yere yağar kurumlar, isler,
Boğulunca yüreğin ruha geçmeden kanca ;
Dost penceresi bul ki hemen dağılsın sisler!..

güzeldi hocam tebrikler
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 00:12:51
ellerimden sevdamı çekip aldı
sevdam gönülsüzdü gitmeye
biliyordum oda beni sevmişti
ödünçtü ama sevmişti
ne yazık ki
gitmeliydi vakit gelmişti
ve gitti
yaşıyorum şimdi
onsuz
isyankar değilim hayata
ama seviyorum
seven bir kalbi yalnız baş...

Ödünç bir sevda, @Uçuk Şair
23.3.2008 23:55:19
cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 23:49:35
zaman geçiyor babam,
sen yaşlanıyorsun,
ben sözde olgunlaşıyorum...
ama babam daha o kadar yolun başındayım ki
ne olur gel affet bu deliyi...
aynı evde hasretliğe mahkum etme beni...
gel eskisi gibi,
gecenin bir yarısı senden çikolata isteyim,...

cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 23:27:15
Ağlamasın gözlerin, kıyamam göz yaşı’na
Kurban olam BOZDAĞ’ın toprağına, taşı’na
Bin çiçekten taç olsun o sevda’lı başına
Gören gözler mest olur endam’ı icmal’ine
TEBRİKLER ÇOK GÜZELDİ.
cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 23:26:23
ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.KUTLARIM .SEVGİLER VE SAYGIYLA
Cennetime, @MMehlika Sultan
23.3.2008 22:56:44
cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 00:47:03
----Sana uzanan eller ancak kendini yakar.
----Görmek istemeyen göz, sadece bön bön bakar.

----Seni almışken RABBİM kanadının altına,
----Gülüp geçmez miyim ben, düşüncenin HALTına.
----
----O`NA VURGUN YÜREĞİM, O`NU ANDIKÇA ONAR.
----O`NSUZ ...

Efendim, @Zübeyde Gökbulut
23.3.2008 00:45:42
cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 00:41:08
Rüzgarlarla duydum,gel diyen sesini.
Doğruldum yatağımdan gördüm yüzünü,
Hasret ateşiyle yanarak bakan gözlerini.
Dayanmak çok zordu böyle bir duruma,
Ne olur anneciğim benide al yanına
kutlarım paylaşımınız için.saygılar
Canım annem, @gökben
23.3.2008 00:25:50
cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 00:40:00
türkülerim sus
şenlik zamanı bitti

zaman
şiir zamanı

çok güzeldi okumak zevk verdi.tebrikler
Şiir zamanı, @samiarslan
23.3.2008 00:10:31
cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 00:36:18
Şimdi sevdalar yalan be dede.
Hep acı,hüzün ve kahır be dede kahır.
İnan şimdi yükü çok ağır.
Şimdi sevdalar çiçek aldatan bahar.
Geçmeyen gecenin olmayan sabahı be dede.
Şimdi sevdanın başında kavak yelleri esiyor
Adam gibi seveni irdeliyor de...

Sevdayı anlat dede., @belmando
23.3.2008 00:02:13
cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 00:24:57
Akınca bakışın vurulur gönül !
Akan kan ruhuma emel Âsûde!..
Gül açan gülüşle , kâkülün ödül;
Salıver yüzüne tel tel Âsûde!...

Gözler silah olur, dudak kelepçe !
Kalpler halkalaşır girer iç içe,
Sevda nazlı fidan gönüller bahçe,
Mutluluk çiç...

cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 00:23:24
Bol hırsız var,sahip olmaz eline
Yasa eksik engel koymaz yoluna,
Dayadık hortumu devlet malına
Olanı biteni yuttuk sonunda.

Ben mi gerideyim zaman mı durdu?
Verilen tavizin gelmiyor ardı,
Atadan kalma bir itibar vardı,
Onunda içine ettik so...

cinitas
@cinitas
23 Mart 2008 Pazar 00:14:14
Zehirli dikenlerini batırıyorken hayat
üzerime/dar geliyordu elbisem.
Dikiştutmaz olmuştu
Yüreğimdeki her parem
Canlı bir bombaydım
Çekilmeyi bekleyen pimim elimde,
kardeşim çok güzeldi.dizelerin etkiledi.tebrikler
Çek pimimi, @filiz Atay
22.3.2008 23:03:37
cinitas
@cinitas
22 Mart 2008 Cumartesi 23:53:28
Ne paşa ne bakan dinlermiş
Velhasıl üstadım çekilmez azapimiş
Düşmanı dost yapar bu diş ağrısı
Uykumu zehir etti şu diş ağrısı

Sabah oldu yola koyuldum
Ama dedim çarem sizsiniz
Kerpetenin görünce canın çekildi
Gecemi zehir eden diş değilmi...

Diş ağrısı, @kalkan
22.3.2008 22:45:22
cinitas
@cinitas
22 Mart 2008 Cumartesi 22:09:42
Taş/tım
Dayandım
Yaslandığım dağ için
Çok yuvarlandım

Oy oy
Yırtıksa da yakan
Bir yürek dalgasıyla
Ben seni canım diye
Çok ama çok öptüm
tebrikler çok beğendim.saygıyla
Candan buse, @Güler
22.3.2008 20:50:53
cinitas
@cinitas
22 Mart 2008 Cumartesi 22:08:57
Bakma sen ağladığıma
Hiç böyle tatlı gelmemişti
Ağlarken gülmek gülerken ağlamak
Yar şimdi içimden geçiyor
Bir kelamı olmasa da
Buketini aldı gidiyor

kutlarım güzel dizelerdi.tebrikler
Sevdalar, @kartanesı
22.3.2008 21:09:15
cinitas
@cinitas
22 Mart 2008 Cumartesi 22:08:14
Yakamoz sevdaların; bir kemancının nağmelerinde dinlenecek
Ben sevi denizlerinde fırtınalarda seni nakşederken
Sen üşütüyorsun beni
Yaralarım sarılmaz oldu sevdanın hasretinden
Öldürüyorsun beni, ölesiye severken
Güneş oldun da doğmadın ufukları...

cinitas
@cinitas
22 Mart 2008 Cumartesi 12:37:25
kutlarım güzel dizelerdi.tebrikler saygıyla
Aşk masalı, @nuray**
15.3.2008 17:47:32
cinitas
@cinitas
22 Mart 2008 Cumartesi 12:36:23
ağaçlar uyuyor
kuşlar uyuyor
ben neden uyanığım....
pencereme vuran
yağmur damlaları
arkadaş oluyor
bitmeyen yalnızlığıma
bulutlar ağlıyor
ayrılığın
ihanetin
acısına.....

çok güzeldi.tebrikler
Bulutlar ağlıyor, @fatma eren
22.3.2008 03:10:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.870
Şiir Okunma
896.184
Yazı Okunma
66.970
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL