Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:22:53
güzel bir çalışma akıcı ve anlaşılır bir üslup.tebrikler
Ölürcesine, @hazan yaprağı
27.3.2008 01:21:22
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:21:41
Sakın ola kendin yorma!
Neden,niçin diye sorma!
Bir baltaya sap olmadan
Bu oyunda hiç rol alma!
evet bir baltaya sap olmadan hiç bir işe soyunmamak gerekir.tebrikler kardeşim.çok güzeldi.
Oy/un, @filiz Atay
27.3.2008 01:17:40
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:20:02
güzel bir dörtlük.severek okudum.tebrikler
Duman, @Müfide Decdeli
27.3.2008 04:28:46
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:17:46
dikenleri olsa da sevgiyi haketmek güzel bir emek olsa gerek.tebrikler dost.çok güzeldi.
Sevgiyi hak etmek, @Fikret TEZEL
27.3.2008 10:09:18
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:16:09
evet senmeğe karar vermelidir bence de.tebrikler şiiriniz çok güzel saygılar
Karar senin, @aleynur
27.3.2008 08:46:49
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:14:52
Bu şiiri sana;
Yağmurlu bir Ankara sabahında yazıyorum.
Bulutlar matem renginde yine.
Sense bir gül olmuşsun toprak altında.
Sana bir avuç gözyaşımı bırakıyorum.
Birde titreyen bakışlarımı hayaline.
Ve şunu unutma ki
Seni çok seviyorum ölümüne...

Ayrılıktan geriye..., @ebadem
27.3.2008 08:48:38
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:13:29
dönüp gelmesini çok istiyorum beklediğinizin.tebrikler şair.çok etkilendim.saygıyla
Sensiz olmuyor, @Kangallı Mustafa
27.3.2008 09:26:57
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:12:11
neden izin vermiyor ki.onca tatil plasnı yapılmışken.inşallah insafa gelecektir patron.tebrikler güzeldi.
Ah patron, @ELİF NUR
27.3.2008 09:30:31
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:10:13
Bak ey Şehr-i İstanbul bak işte geldim sana
Eğer kabul edersen bir kaç gün kalacağım
Yedi tepeni birden dolaşıp kana kana
Kendimi Kumburgazdan denize salacağım

istanbul senin gibi bir şairi kabul etmez mi .kumburgaz çok şahane bir yer.tebrikle...

cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 10:08:42
yüreğimizi ve duygularımızı hapsetmenin bir yolu olsaydı keşke.tebrikler şiiriniz güzeldi.hoş geldiniz.
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 09:25:44
içimizden atıp sökmek mümkün olmuyor yaşananları.her nereye baksak onu görürüz.tebrikler çok güzeldi.
cinitas
@cinitas
27 Mart 2008 Perşembe 09:23:38
sayın hocam her şiirinden daha çok zevk alınıyor.aklımızda gün boyu kalıyor.tebrikler
Kurşunlar beni, @RABATLI
27.3.2008 08:58:43
cinitas
@cinitas
26 Mart 2008 Çarşamba 13:56:57
Hak edip etmediğini sorgulamasak
Gönül rahatlığıyla hislerimizi yaşasak.

Haksızlığa uğrarsak!
Gönülden bir ahh / olurum sanmasın iflah.

ÇOK GÜZEL ŞİRLERİNİZ VAR.ETKİLİ BİR ÜSLUPLA YAZIYORSUNUZ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
26 Mart 2008 Çarşamba 12:43:52
yine de fazla çiçekten çiçeğe konmasın birinde karar kılsın gönlünüz.tebrikler güzel bir şiirdi.
cinitas
@cinitas
26 Mart 2008 Çarşamba 12:41:17
Haksızlığa gelemezler,
Saygıda da kusur etmezler,
Hiç kimseyi kıramazlar,
Ah şu çerkez kızları.
güzel bir şiirdi.çerkez kızlarının güzelliklerini anlatan.saygılarımla
..., @merve Günal
1.3.2008 14:42:32
cinitas
@cinitas
26 Mart 2008 Çarşamba 12:37:43
Tanımasan da bir masal kahramanıyım şimdi
Yakarım dünyayı, o kadar severim ki masalını
Anlatmaktan korkarsın.
Yakarım dünyayı ama, gerçekten seversen
Masal kahramanını yalansız, dolansız yaşarsan.

gerçekten seven için her şey yapılır.kutlarım...

Masal kahramanı, @çigdem
26.3.2008 11:15:45
cinitas
@cinitas
26 Mart 2008 Çarşamba 12:32:21
Tüm sevda şarkıları hep beni anlatıyor
Kalbim deli divane başka türlü atıyor
Varlığıyla canıma sanki bin can katıyor
Doyumsuz yaşıyorum aşk bana yakışıyor
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥...

cinitas
@cinitas
26 Mart 2008 Çarşamba 12:25:21
inşallah geri döner ve sizi bekliyor bulur.kutlarım kardeşim.çok güzeldi.
cinitas
@cinitas
26 Mart 2008 Çarşamba 12:23:05
yitiğim şu an, y/aram kadar
katıksız sevdam, düş/kondu bekler
gözyaşlarım sevişmiyor
sen belası
sen/ken
isyandayım...
isyanın bile güzel anlatıldığını şirinizde okudum.tebrikler çok güzeldi.saygılar
İsyandayım..., @ezom
26.3.2008 11:18:20
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 17:18:53
haklısınız bu vatan hepimizin.bölücülük yapan HER KİM olursa olsun fırsat vermemeliyiz.tebrikler ve saygılar
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.012
Şiir Okunma
896.483
Yazı Okunma
66.984
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL