Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Çelme en yakınından gelince düştüğüne yanmıyorsun düşürene yandığın kadar ..
cinitas

cinitas

@cinitas Etkin Üye
ŞairYazar
  • 5 Mart 2007'den beri üye

Şiir Yorumları

cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:40:21
ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER SAYGILAR
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:39:23
Selamlar ilettim kuş kanadıyla
Sevdalar büyüttüm aşkın oduyla
Şarkılar yakmışım yarın adıyla
Göğsüme yumruklar vurulur şimdi
KUTLARIM HOCAM ÇOK GÜZELDİ.
Tükenir şimdi, @RABATLI
24.3.2008 08:31:24
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:38:05
Süleyman cinlerle perilerle konuşmadan
Ya’küb kanlı gömleği gözlerine takmadan
Yusuf için kör olan gözlerini açmadan
Yürek kapımı açmışım, açmışım sana yar

GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER SAYGILAR
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:37:08
Seninle hayatın zevktir elemi,
Gözlerin fethetti gönül kalemi,
Seferber etseler cümle âlemi,
Nafile ,sen gibi mir’i var şimdi.
KUTLARIM GÜZEL BİR ŞİİR.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:35:58
GÜZEL BİR ŞİİRDİ.TEBRİKLER SAYGILAR
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:32:41
Âşkın özü hadim eder insanı
Dilsize getirir Bülbül lisânı
Belâ diyen Hakk’tan alır ihsânı
Kadere Amenna meşk’i ney’ledim

HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.TEBRİKLER
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:28:48
Yeniler hep çabuk terkeder olmuş kızı
Dostu çaput bebek onun hep yanındaymış
Neden sonra anlamış dostunun kıymetini
Kırılan oyuncaklarla geçmezdi bu hayat
Bilmeyenler bilsin dostluğun nimetini
Ömür gelip geçiyor,bilmelisin hey hat

Kadimdir g...

Çaput bebek, @nigar
24.3.2008 20:55:38
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:27:25
Daha nem olasın ki a canım yar
Gül damlasısın tende bende bahar
Gönül tek ve hep yek seninle coşar
Benimsin yar dikenlim benim oy yar!
ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER
Dikenlim, @Müfide Decdeli
24.3.2008 23:31:03
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:26:31
Gül kokuları yayılırken masum bedeninden
Kalbimin aynasında taradığım o saçların
Senden havalandı gökyüzünde yıldızlarım
Ellerin kalsın ellerimin o saf utangaçlığında

ÇOK BEĞENDİM.TEBRİKLER
İnci gözlüm, @sokak şairi
21.3.2008 19:47:12
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:25:24
El ele gezeni, kıskanır oldum
Tek başıma kaldım, saçımı yoldum
Güldüm sulanmadım, artık kurudum
Yalnızlık ecelim oldu olacak
Özlemler kalbimi, vurdu vuracak...

TEBRİKLER GÜZEL DİZELERDİ.
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:24:25
ÇOK HOŞ BİR ÇALIŞMA.TEBRİKLER PAYLAŞIMIN İÇİN.
Anason kokulu babam, @YağmurGulu
25.3.2008 03:24:29
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:22:09
Bilmem ki bu sevginin yarını olacak mı?
Gözlerine yeniden mutluluk dolacak mı?
Beklediği aşkını yanında bulacak mı?
Benim kalbim her gece sevdasını arıyor
Rüya da bile olsa canı görüp sarıyor
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.KUTLARIM SAYGILAR
Belki bir gün, @aleynur
25.3.2008 09:13:58
cinitas
@cinitas
25 Mart 2008 Salı 09:20:25
ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER SAYGILAR
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 17:16:01
Dopdolu safbahar has rüzgârlarla şenlensin,
Kâküllerini tararken şafak, cevher yoğursun tan.
Ardımsıra gökleri içine çeken tutkulu sultan,
Bulutlara kilitli gözlerle çiçek tozlarına sevgi nakşetsin.

kutlarım güzel bir şiir.terikler
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 17:14:43
başımda sevda
yüreğimde hasret
gelmek isterim sana
ne bir buketlik param
ne sırtımda hırkam
beş kuruşsuz cebim
gülerim halime
çok güzeldi.tebrikler saygılar
Yoksul, @yılmazYANARDAĞ
22.3.2008 23:24:54
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 16:33:14
Meyhâneye girmeden kâmil olmak mümkün mü?
Aşk şarâbın içmeden Hakk’ı bulmak mümkün mü?
Erenlerin bağından gül çalmamak elde mi?
Şehvet denen o illet nefiste mi belde mi?

Hakk yolunu bulup da o vuslâta ermişken,
Haramların vebâli İblis’te mi be...

cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 00:47:25
Teker,teker çektiren,
Sersem gibi gezdiren,
Göz yaşları döktüren,
Eyvah çürüdü dişim...
tebrikler paylaşım için.çok güzeldi.
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 00:46:21
tebrikler hocam çok hoş bir dörtlük
Mani, @a.yüksel şanlıer
23.3.2008 09:46:10
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 00:45:11
ykumdan geçme vakti
Her tonunu sevdim senli
Senin sevdiğin gibi...benli
Bizli bir renk...
Biraz açık biraz koyu
tebrikler çok güzeldi.
_______, @VURGUN
23.3.2008 01:14:05
cinitas
@cinitas
24 Mart 2008 Pazartesi 00:42:24
Aman derler aman bize
Verdiler gaz gümân bize
Dönecekti devrân bize
Doğru diye bildirdiler
güzel bir paylaşım.tebrikler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.738
Şiir Okunma
895.994
Yazı Okunma
66.952
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL